FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Owww wat lastig allemaal he!
We gunnen het elkaar maar willen allemaal ook zo graag zelf zwanger zijn.....

En tuurlijk is het hartstikke lief en super dat de zwangeren mee blijven schrijven! Maar kan me ook voorstellen dat het op een gegeven moment ook lastig kan zijn als er nog maar heel weinig niet zwangeren zijn! De zwangeren moet ook niet het gevoel hebben dat ze zich in moeten houden etc!

maar goed! Ik hebe foto van mij en mijn zoontje op onze hyves geplaatst!

Joh, Hoe is het????? Sopannend! Ben zo benieuwd!

Jessie balen meid dat de duivels er weer zijn! Houd moed!

Hallo Lieve Forum Vriendinnetjes,

Jessie als eerste meis wat is het weer k*t k*t k*t dat die k*tduivels weer geariveerrd zijn en idd je bent niet de enige meis je mag je gevoel ook best zeggen zo is het wel jij gaat je 14e ronde al weer in wat oneerlijk idd we gunnen het elkaar allemaal om zwanger te zijn dat neemt niet weg dat het dan geen pijn doet even als je dat hoort heb ik ook last van meis ik ga deze maand ook al weer de 4e iui doen ik wens je sterkte meis en ik hoop in april dat we allemaal een mooie test mogen vast houden voor jou

Ken mied hoe gaat met met jou???

Sjors meissie ben je al helemaal aan het idee gewent dat je echt zwanger bent
vind het echt super meis en ga lekker genieten

Jossie ook voor jou super heb jij je zusje al verteld dat jij ook zwanger bent
echt leuk 2 zussen die samen zwanger zijn geniet er lekker van meid
dat toch jou wens uitgekomen om samen met je zus zwanger te zijn super tof

mamaroos hoe gaat het met jou???

joh79 heb je nog een test gedaan morgen is je nod toch spannend he meis
ik hoop dat jij ook mooi positief test vind het wel knap van je jij bent toch kraamverzorgster dus de heledag met moeders en baby,s bezig en dan zelf ook zo graag willen wat langer op zich laat wachten ook jou tijd komt daar ben ik zeker van meis als je nog gaat testen wens ik je heel veel succes

joyce je moet je niet zorgen maken snap het wel je doet het toch logische dat je graag nu die dikke buik wild zien maar geloof dat het met 17weken echt wel zichtbaar is tuurlijk is de een sneller dan de ander ook voor jou komt die dikken buik meis
mijn contrackt loopt 26april af en dan zien we het wel zit er aan te denken om een werk gever op te   zeggen word me veel werken en zieknhuis de behandelingen ga kijken of ik die 20uur niet voor mijn andere werkgever kan werken zou super zijn

ik zit 4dagen voor me nod en besloten dat ik dan na me nod toch ga testen als ik niet ongi ben weet dat de kans heel klein is dat ik spontaan zwanger kan worden maar toch het zal je maar gebeuren dan is het echt een wonder en verder starten we dezemaand ook alweer aan onze 4e inseminatie wat gaat de tijd hart zeg hopelijk mogen er in april heel veel zwangere dames

meiden allemaal succes

liefs
monique

Hoi monique.

Ik dnek dat je met iemand anders in de war bent.
Ik ben verpleegkundige. eigenlijk wee tik niks van baby's en bevallingen.
Ik werk op de hartafdeling.

Nou dames ik heb getest en die was gewoon negatief.
Waarschijnlijk heb ik me gewoon druk gemaakt om niks.
Heb nu getest met sensitest en mijn plas toch zes uur ingehouden om het geconsentreerd te maken.

WE wachten het af.

Ja Sjors leuk idee om van iedereen een foto op hyves te zetten.
Kun je zien het gezicht achter de namen zien. Ben ook benieuwd.
Mijn fot's kan iedereen op komen dus neem aan dat jullie weten wie ik ben.
Groet jo

He Joh! balen zeg!
Maar wie weet he! Geen rood, geen nood!

Ik ben trouwens mamaroos he! Haha als ik de PC boven zit heet ik madelief, en op de laptop mamaroos! rara computers..hihi

Mijn temp is trouwens gestegen! Vanochtend 36.9!
De ovutets is weer negatief! Ik neme dus aan dat mijn ei echt geweeest is nu! Klussen heeft dus geen zin meer? of zouden jullie het toch nog een keertje extra doen? Het si dag 18 van mijn cyclus (28/29/30 dgn)

Hoi meiden

Daar was ik weer even snel.
Monique: thanks voor je liev woorden! Zullen we er gewoon samen voor gaan in de maand april!!!!
Joh: wat verevelend dat de test nu negatief was!! maar mamaroos alias madelief schreef het ook al zolang er geen duivels verschenen zijn kan er nog van alles gebeuren. dus even afwachten nog, Ik duim voor je hoor!!!

Mamaroos: als je temp echt gestegen is dan is je ei echt wel geweest hebben ze mij verteld. En het bleek ook elke keer uit mijn temperatuurlijsten. Als je zegt dat je test ook weer negatief durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat je ei wel geweest is. Maar aan de andere kant ben ik nog steeds niet zwanger dus zou me maar niet te veel van mijn woorden aantrekken, hihihi.
Je moet gewoon wat je zelf dent en voelt.

Nou meiden ik ga lekker in bad denk ik. Boekje mee en ontspannen maar....

tot vanavond

Jessie

Joh79 sorry dan ben ik echt met iemand anders in de waar
sorry daar voor en wat klote dat je nu negatief test maar idd
zolang de duivels weg blijven kan het nog alle kanten op

xxx
monique

Johanna; Balen dat de test vandaga negatief is uitgeslagen. Maar wie weet ben je gewoon nog te vroeg. Ik ga hard voor je duimen dat het echt raak zou mogen zijn.

Monique; Het zou mooi zijn als je vor je andere werkgever meer uren mag werken.

Mamaroos/madelief; Leuke foto van jou en je zoon! En ook al is je ei geweest een keer extra knuffelen kan echt geen kwaad hoor hihi.

Haaaaiii meiden!!

Johanna!!
Balen meid die negatieve test!!! Ik hoop zo voor je dat je over een paar dagen alsnog positief test!!!

Jessie!!
Balen meid dat de duivels er weer zijn!! ik hoop echt dat je weinig last hebt en dat ze zo weer weg zijn!!! April wordt jullie maand meiden!!!

Roos!!
Volgens mij is je ei geweest als ik het zo lees!!! Dus weer op het wachtbankje!!! Spannend hoor!!! ik duim ook voor jou!!

Monique!!
Ik kan me voorstellen dat je toch de kriebels weer krijgt als je nod dichterbij komt!!! Ik hoop zo dat je perongelijk in verwachting bent!!!!

Joyce!!
Gelukkig dat er niets met je aan de hand was, ik schrok al een beetje!! kan me voorstellen dat het wachten op de afspraak lang duurt!! Ik zou daar ook erg onzeker van worden!!! Maar gelukkig mag je al snel!!! hoor je dan voor het eerst het hartje van de baby???

Lillian en Ken!!!
Hoe is het bij jullie meiden??

Ik ben momenteel lichtelijk in de stress, ik heb morgen nl mijn eindpresentatie!!! AAAAHHHH ik vind het zo spannend!! heb zo'n hekel aan presenteren!!! Ik moet gelukkig direct om 9 uur 's ochtends, dat scheelt, hoef ik er niet heel de dag tegen aan te hikken!!! Maar bah, wat wordt ik altijd zenuwachtig van dit soort dingen!!!!
Ik laat jullie snel weten hoe het gegaan is!!! Duimen jullie voor mij???

Kus...

Terug
Bovenaan