FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden

nou mijn dip is vandaag gelukkig weer weg...hormonen enz denk ik he ..oh ik heb wat gejankt deze ongie periode ...!! niet normaal maar ik voel me weer lekker meestal en ik ga er vol tegenaan voor APRIL !! yyeeeeeehhh!!!                                                           [hihi]

ik zit nu op dag 5 vandaag   en mijn ongie is weg   ...nou daarstraks moest ik po.pen [ja sorry hihi] en toen met de "druk"hihi kwam er nog een bloedpropje mee hahahahhaha jaa sorry       maaar voor de rest was alles vanmorgen al weg !! [oooh man wat een verhaal}

maar nu jullie

sjors leuk idee een foto op de hyves site te zetten hihi gaan we doen.,... en hoe voel je je>>??   en heeeel veel succes met je eindpresentatie   morgen he!!! bijna klaar met alles he!!! kop op

monique     heeeel fijn dat we met meerdere soms zo denken!! want ik ben zo blij voor de zwangeren maar tegelijk denk je ''oh ik blijf alleen over dadelijk'' ! is niet natuurlijk   maar je denkt wel zo.... en ik weet dat we allemaal aan de beurt komen..maar we willen nU!!! he.....hihi maar   t komt vast goed met ons allemaal!!
en ik hoop dat jij ook gauw uit je dippie bent meid... kop op we vrolijken elkaar gewoon op!!

joyce     niet   je zorgen maken zolang er niks gebeurt zit jou schatje lekker veilig in je buik!!! en gelukkig mag je snel naar de vk...en dan zal je t zelf zien   meis...hihi

jessie       KUT!!!!   is niet leuk he...zeker niet als je toch een beetje hoop hebt! maar ja wat moet ik zeggen .....laten we met zn allen april doen!!!!

jossie       jij en je zus samen zwanger ...mooi !! je wens is uitgekomen !!geniet ervan he meis

joh       test neg...maar wanneer is je nod? ook alweer....... je weet t niet he   misschien te vroeg ..... maar we duimen verder..!!

roos         nou je ie is weg!! en nou maar wachten he...zorg dat je t druk hheb dan gaat de rijd lekker snel hihi   duim voor je..

ken   hoe is ie???

nou heb ik iedereen gehad?? denk t wel
nou meiden ik ga ff op onze hyves kijken   hihi
 xxx lilian

Hey lieve meiden,

Joh: Balen zeg! Maar wie weet... ik blijf nog steeds duimen.

Jessie: Wat is dit weer KL.TE!!! Helaas niets aan te doen, ik hoop dat je er snel weer vanaf bent en dat je dan weer kan beginnen aan een nieuwe ronde!

Sjors: Jee! Je hebt morgen je presentatie al! Tuurlijk ga ik voor je duimen! Ging dat niet over, hoe de opname verloopt voor broertjes en zusjes van een patientje? Héél veel succes! Ik hoor het morgen wel dan!

Lilian: Nou, gelukkig heb je het nu dan gehad. April wordt em hoor! Succes ermee!

En meiden: Ik geloof dat we allemaal wel even een dipje hebben. Ik in ieder geval ook hoor! Ben nu ook best bang dat het deze ronde ook niet raak is. Maar gelukkig kunnen we hier onze verhalen kwijt. Echt fijn!

Nou ik;
Vorige cyclus begon ik op dag 26 wat bruine afscheiding te krijgen. Ik zit nu op dag 24. Op dag 30 werd ik echt ongie. Dus...wordt errug spannend!
Heb nu ook weer wat last van hoofdpijn (gelukkig niet erg) want dat is eigenlijk een teken dat ik ongesteld wordt.
Ik hoop zo dat het herbij blijft en dat het niet erger wordt.
Voel verder nog niks trouwens.

Fijne avond nog!

Liefs...

Hoi meiden,

Lilian: Wat fijn voor je dat die rd's weer zijn vertrokken en je je weer wat beter voelt. Kan me goed voorstellen dat het zo dubbel voelt. Heel blij voor Sjors en mij en toch ook het gevoel van dat jezelf ook zo graag wilt. Meid ik hoop echt dat april jou maand word!!! Ik gun het je echt.

Jessie: Bij jou de rd's weer doorgebroken en wat kloten voor je. Jij gaat nu ook al weer naar ronde 14.  Ik vind dit nu ook wel moeilijk om dit te zeggen hoor nu ikzelf zwanger ben. Is voor mij ook dubbelgevoel. Ik gun het jullie ook allemaal zo graag!!! Ik hoop dat april echt jou maand word !!!!

Monique: Ik snap jou gevoel ook heel graag hoor. Meid wie weet wat de natuur deze maand gedaan heeft. En ik gun het jou ook zo. En ik vind het zo ongelofelijk knap hoe jij met alles omgaat. Jou wachten word ook echt beloond meid dat weet ik zeker.
Maar wisten we soms maar wanneer he. En ik snap je reactie naar ons toe heel goed hoor. Je wilt ook zo graag. Ik hoop ook voor jou dat april jou maand word.

Johanna: Jij een negatieve test, balen maar zolang er geen r'd's zijn. Kan het altijd nog. Ik duim hard voor je. Mijn klachtjes waren voor de tijd. Hele zere borsten en een groter wordende tepelhof, daar kon ik deze ronde echt aan zien dat dit anders was dan anders. Meid ik wens je succes.

Mamaroos: Wat heb jij een mooie foto van je zoon en jou op hyves gezet. En jij je eisprong weer achter de rug. Meid klus nog lekker even door kan nooit geen kwaad.
Ik heb zelfs helemaal niet rond de eisprong echt geklust ,op dag 11 en dag 18 en wie weet is het op dag 18 wel gelukt . Meid als ik jou was en je hebt er zin in klusde ik nog even door. Succes ermee.

Ken: Hoe gaat het met hou meid. Jou Nod komt er ook alweer snel aan begin je al wat te voelen of weet je het niet. Ik hoop het voor je meid. Ik ga duimen voor je.  Hierbij nog wat glitters***********************.

Joyce: Kan me voorstellen dat je dit lang vind duren maar nog een paar dagen dan mag je eindelijk weer naar de verloskundige. Succes meid.

Sjors: He meid, hoe gaat het met jou, ben je ook ieder keer naar je testje aan het kijken ik wel. Ik vind het helemaal geweldig maar ook wel eng. Het is nog zo pril en ik hoop dat alles goed mag gaan. Jij had nog niet echt ergens last van las ik. Ik heb alleen zere borsten en hele gevoelige tepels en die veranderen van vorm en ik zie heel duidelijk nou blauwe adertjes over mijn borst lopen. En ik heb af en toe wat krampjes.
Succes morgen met je presentatie.

Ik voel me verder goed. Wel wat  meer moe dan anders.  Ben het langzaamaan aan het beseffen. Mijn vriend is helemaal enthousiast en loopt helemaal met een big smile rond. Aanstaande zondag gaan we het aan mijn ouders vertellen. Aan mijn schoonmoeder en we gaan naar het kerkhof( Vader van mijn vriend is overleden toen hij 16 was), normaal wil hij nooit naar het kerkhof maar nu wel. Daar gaan we zondag eerst heen.
En mijn zusje natuurlijk. IK vind het bij haar heel moeilijk om voor me te houden. Ze belde gisteren al of ik al ongesteld was geworden. Ik heb gezegd van niet en zo van dat kan nog en ben er verder niet zo op doorgegaan. Vanavond ben ik met haar samen nog bij een vriendin van ons geweest die nog anderhalve week moet. Dan brand het op het puntje van mijn tong. Maar ik heb me stilgehouden  Voor de rest houden we nog even een paar weken ons mondje dicht. Mijn zusje heeft ons ook ingelicht bij 5 weken. Ik moet het gewoon even aan een paar mensen kwijt en wat is het dan beter dan aan mijn ouders en mijn twee zusjes.

Meiden ik hoop dat April een fantastische maand word met veel zwangeren!!!!
Nog een fijne avond allemaal.
Veel liefs Jossie

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)

nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)

nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje  
nod 30 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 31

Hallo Dames.

Toen ik vanochtend uit het werk kwam ben ik eerst langs de apotheek gegaan
om nieuwe zwangerschaps testen tekopen.
Tussen de middag heb ik nog een testje gedaan van sensitest.
Die zei negatief.

Ik kon het niet laten en ik heb vanavond weer een test gedaan en.....
weer een heeeeeeel licht streepje.
mmmmmm.

Anders word ik altijd 13 dagen na mijn eisprong ongesteld.
Vandaag (woensdag)  zat ik op dag 13.
Ben nog niet ongesteld.

Ik acht het rustig af.   Jeetje ik vlieg door de testen heen op het moment hahahahaha.
Ongeduldig typje.

Toch zeg ik telkens tegen mezelf. Ik kan elk moment ongesteld worden.
Ik hoop het niet, we zullen zien.

Groet jo

Sjors; Veel succes met je presentatie! We zullen aan je denken.

Johanna; Je maakt het echt spannnd. Tocg weer een vage streep. Het zou kunnn dat de ene test wat gevoeligr is dan de andere. Hoe is je vriend er onder? Of weet hij nog van niets?

Ken; Nog een weekje meid en dan is er ook meer duielijkheid voor jou. Ik hoop echt dat het raak is deze maand!

April meiden wordt JULIIE maand!

Hallo Dames.

Ik begin een klein beetje blij te worden.
Vandaag weer getest en er is een streep te zien.
Hij is niet zo duidelijk als de controle streep, maar er staat duidelijk een streep.
(duidelijker dan gister)
Geen verbeelding meer.

Mijn vriend is aardig nuchter, maar ik kan aan alles zien dat hij helemaal trots is  op zijn prestatie, hihi.
Hij gaat zo de stad in om een digitale van clear blue te halen.
Ik blijf gewoon door testen. hahaha, krijg er nu niet genoeg van.
Wil nog meer bevestiging en zekerheid.

Groet jo

Ik heb getest met digitale test van Clear blue.

EN IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!

Ik ben dolblij. Heb nachtdienst.. maar kan helemaal niet meer slapen.
Het is zo geweldig dit.
Oh dames   ik gun het iedereen zo graag.

Hier glitters voor iedereen....

Groet jo

Terug
Bovenaan