FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Johanna; Balen meid dat ook de rode duivels weer bij jou hebben aangeklopt. Ik hoop dat ze snel weer vertrekken zodat je verder kan.

Lilian; Ik kan me voorstellen dat je carnaval even overslaat dit jaar. Dus je gaat ook weer met de ovu-testen aan de gang. Groot gelijk. Dan weet je in iedere geval of je op het juiste moment geklust hebt. Ik hoop dat je weer snel naar de andere kant mag verhuizen.

Monique; Zijn de rode duivels al weer verdwenen of nog niet? Hoe gaat het met je? Ik weet van jou dat de medishe molen heel veel energie van je vreet en dat je verdriet ook steeds groter is waneer een zwangerschap uitblijft. Ik ga keihard voor je duimen meid dat een volgende poging wel raak mag zijn.  

Vandaag ga ik denk iknog even een carnavals optocht bekijken. Altrijd wel leuk om even te zien. Voor de echte vierders: Heel erg veel plezier de aankomende dagen.

Goede avond meiden!!

Ik ben net weer terug vanuit Haarlem!! En ik zie dat er ontzettend veel is gebeurd de afgelopen dagen!!

Lillian!!
Ik ben heel erg geschrokken van je verdrietige bericht!! Wat ontzettend  oneerlijk dat jullie dit mee moeten maken!! Ik gun jou zo een voorspoedige zwangerschap, met een gezond kindje als eind resultaat!! Ik vind dat je heel erg sterk bent en dat je zo goed met dit verlies omgaat!! Ik begrijp je denk ik wel dat je deze miskraam makkelijker een plaatsje kunt geven dan het verlies van Storm en Daan!! Toch wil ik je heel veel sterkte wensen!!! En, lieve Lillan, natuurlijk ben je van harte welkom hier!!! Wij zijn er voor je!! Heel veel succes morgen!!

Monique!!
Wat vreselijk jammer dat je toch ongesteld geworden bent!! Ik dacht echt dat je zwanger was!! Ik had het je ook zo gegund!!! Bah wat oneerlijk dat het bij zo lang moet duren!!! Weet je inmiddels al wat meer van de gyn?? moet je met hormonen beginnen??
Ik denk dat het heel goed is dat je naar de huisarts gaat om te controleren of je  schildklierfunctie nog goed is!! Het is een bron van hormonen, misschien wil het vruchtje daarom niet goed innestelen?? je weet het nooit!!! Lieve monique, ik ben er echt van overtuigd dat het goed komt meid!!!

Ken!!
Ben je lekker aan het carnaval vieren?? En heb je inmiddels je eitje al gevonden??

Jossie!!
Hoe is het met jou meid?? Zijn de duivels al weer verdwenen!!?? Kun je weer beginnen aan de volgende ronde!! Wat fijn te horen dat jullie relatie ondanks de tegenslagen van het zwanger worden, zo sterk is!! Ik hoop echt dat je niet lang meer hoeft te wachten op jullie liefdes baby!!
Ps: goed van je hoor, hoe je met de zwangerschap van je zusje omgaat!! Lijkt mij lang niet makkelijk!!!

Jo!!
He, balen meid!! Dat je ongetseld geworden bent!! bah bah bah!! Het blijft ronduit kut als je elke keer weer die klote duivels krijgt!!! Ik zou zeggen koop lekker chocola voor je zelf, dat verzacht de pijn een beetje!!! Ik hoop dat je weinig last hebt en dat je snel weer aan de knuffel kan!!!

Roos!!
Wat goed dat je je ei gevonden hebt!!! Zo te lezen heb je hem goed benut!!! Heel veel plezier op carnaval!!!! Drink maar een borreltje op ons (met mate natuurlijk, hihihihi)!!!

Joyce!!
Hoe is het met jou meid?? Zijn de zwangerschapskwaaltjes al toegeslagen?? Of heb je nog steeds weinig last?? Wanneer mag je voor je eerste echo?? spannend!!!

Ik was vorige week zo verdrietig toen ik ongesteld werd!! Er zijn inmiddels 3 van mijn naaste vriendinnetjes zwanger!! Merk toch dat ik het emotioneel erg moeilijk vind!! Ik ben echt dol gelukkig met de zwangerschappen van mijn vriendinnen!! echt, ik gun ze het van harte!! Maar hoe hard ik mijn best doe, het blijft toch steken!! Gelukkig laat ik het niet aan mijn vriendinnen merken, daar zorg ik wel voor!! Ik probeer het zwanger worden ook een beetje los te laten.. ik ga niet meer in mijn omgeving over zwanger worden praten, alleen maar met jullie meiden!! Misschien dat ik ook iets minder op het forum aanwezig zal zijn. Ik denk dat iets meer rust beter is voor mij!! (maar blijf wel een junkie hoor en schrijf ook hoor, maar eventjes iets minder)

De duivels zijn hier gelukkig weer verwenen, dus hoefde gelukkig niet al mijn tampons mee naar Haarlem te slepen!! Ik heb echt een heerlijk weekend gehad!! Was ik ook echt even aan toe!! Heb een nieuwe leren jas, nieuwe laarsjes, spelletjes (bordspelletjes) en  nieuwe parfum gekocht!! Heerlijk met geld smijten!!! Het was ook reuze gezellig met mijn zusje, moeder en tante!!!
Ik ga halverwege deze week beginnen met ovu-testjes en denk dat ik vanavond alvast begin met een romantische plannen!!

Nou lieve meiden, het is een heel lang verhaal geworden!! Ik ga nu even lekker tv kijken!!! Ik spreek jullie snel!!!

Liefs Sjors.....

hoi meiden

nou t vanzelf gebeurt....vandaag is alles eruit gekomen{?} ja sorry hoe zeg je t anders..ik bedoel dus dat de miskraam vandaag gebeurt is.... morgen moet ik naar ziekenhuis voor curritage maar nu al vanzelf gebeurt...ga natuurlijk gewoon en ze maken echo om   te kijken of alles schoon is.... ik weet niet wat ze nu gaan doen...
als je wil lezen hoe t ging moet je ff aan de anderre kant kijken daar heb ik alles wel opgeschreven....als je t niet wil lezen ....is ook goed te begrijpen hoor...
ik voel me eigenlijk wel goed......stabiel ook,... heel raar maarja zoals ik al zei ...er was iets mis met de opbouw van ons kindje/vruchtje en dan zorgt je lichaam dat t stopt   ....kut maar wel goed   ...
nou gaan we morgen maar naar zkhs en zien we wel...
ik ga ook snel met de ov test beginnen [ja klinkt vast wel belachelijk hihi] maar bij Storm* en Daan* had ik 2 weken na de gboorte al weer een eisprong....en weer 2 weken later was ik ongie........
klinkt vreemd maar ik wil geen eisprong missen .......je hebt 1 kans per maand he en die wil ik nemen.!!! ja we blijven positief denken ...ik weet ook niet waar die kracht vandaan komt hoor... maar wat moet je anders ?? je moet verder..................en er zijn ook nog zoveel mooie dingen die komen gaan [ik weet t zeker] ook wij gaan een of meer kindjes krijgen die hier bij ons zullen zijn......zeker weten!!!

nou meiden je hoort t dus.,..wat er ook gebeurt POSITIEF   blijven [okee niet elkeminuut ik snap t ..] ff klagen   en we gaan door...
nou gaan we lekker naar bed   want wat een dag weer/..........
xxx lilian

Sjors; Je hebt dus een heerlijk weekendje in Haarlem gehad! Gelukkig inderdaad dat je ook nog zonder je rode duivels van hebt kunnen genieten. Ik snap wel dat het heel verdrietig is wanneer de meeste vriendinnen in je omgeving ook allemaal zwanger worden en het bij jou NOG niet is gelukt. Ik hoop echt dat het deze ronde raak mag zijn! Veel succes met de ovu-testjes

Lilian; Ik heb je verhaal net ook gelezen aan de andere kant. Ik hoop dat vandaag met de echo blijkt dat de baarmoeder weer helemaal schoon is.

goedemidag meiden,

Lilian ik wil hou heel veel succes wensen met de echo hopelijk is alles weer schoon voor een nieuwe zwangerschap

ken meis hoe is het ben je al druk met het knuffelen?

jo wat klote dat de duivels er zijn hopelijk zijn ze snel weer weg en kun je beginnen aan je nieuwe ronde hopelijk met meer succes

roos hoe is het met jou uitgecarnavalt? volgens mijn heb je goed je best gedaan met het knuffelen laten we het hopen

sjors fijn om te lezen dat je een leuk weekend hebt gehad dat doet een mens weer goed en lekker wezen shoppen groot gelijk nu weer klaar voor de volgende ronde succes meis

hier zijn de rd er nog steets heb daar al weer genoeg van wilde dat ze oprotten zodat we weer verder kunnen vanmorgen heb ikhet ziekenhuis gebeld en woensdag heb ik een evaluatie gesprek met de gyn hopelijk krijg ik andwoord op al me vragen die mijn nu zo bezig houden weer afwachten dus

meiden die ik vergeten ben sorry uiteraad jullie ook heel veel succes met alles denk aan jullie

tot later

liefs
monique

Hu Monique? Uitgecarnavald???
We zijn net 1 dag op gang! Carnaval is natuurlijk pas op op zondag, maandag en dsndag he!

Vrijdag en zaterdag is hier niet verkleed hoor! Dat zijn enkel voorproefjes. het echte geweld barst hier in Maastricht dus pas op zondag los!

Helaas regent het nu! Ben een beetje aan het wachten tot het weer doog is en ik me weer kan onmkleden! Voor de optocht!

Gisteren hebben we ook meegleopen. mijn zoontje vond het prachtig!

Gisteren was mijn ovu test ook weer negatief! We hebben ook niet meer geknuffeld! Veeel te moe! We zien wel wat deze maand ons brengt! Ik vind het wel tijd worden!

Maar goed!

Lilian veel sterkte ik duim voor je dat alles schoon is!

Janneke

De forumjunkies stond ver op de 2e pagina Dus ik dacht lat ik hem maar weer even naar boven halen.

Mamaroos; Wat schattig dat je zontje ook heeft meegelopenmet de optocht. Vond hij het leuk? Maar groot gelijk dat je na een hele dag carnavallen geen zin meer hebt om ook nog te gaan knuffelen. Je hebt gelukkig wel op het juiste moment geklust en door de carnaval gaan de wachtweken nu ook wat sneler voorbij. Ik hoop dat het deze maand raak vor je mag zijn.

Monique; Zijn de rode duivels al bijna weg?

hoi meiden

hoe is het allemaal met jullie??
ik heb een aantal maanden geleden ook meegekletst op het forum, maar ik heb tien bewust wat maanden afstand genomen. We waren thuis aan het verbouwen en had de goede hoop dat ik misschien zwanger zou worden als ik het allemaal even met rust zou laten. Helaas zit ik nu al in ronde 11 en dus nog steeds niet zwanger.
Ik vroeg me af of jullie het gezellig vonden als ik weer mee mocht kletsen??!!

Groetjes Jessie

Terug
Bovenaan