FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Allemaal, Even snel een berichtje van mij. Ik heb geen 2e scherm open dus ik zal vast wel wat vergeten.

Johanna; Vervelend dat je je minder lekker voelt dan anders tijdens je ongi. Ik hoop dat ze snel mogen verdwijnen. Dan kan je weer doormet de volgende ronde.

Jessie; Welkom bij de foumjunkies. Volgens mij heb ik jou niet eerder gesproken. Ik ben ugustis gestopt met de pil en ongeveer vanaf eind augustus klets ik mee.  In iedere geval leuk at je weer mee kletst. Wanneer is je NOD eigenlijk? Ik hop dat je snel mag verhuizen naar de zwangere junkies. Maar ik las ook dat je een eerste bezoek hebt gepland bij de gyn? Wanneer ga je daar naar toe?

Lilian; Vervelend dat je nog steeds een beetje aan het bloeden bent, maar alles moet er nu toch uit he. Wat een spanning dat je nu op je bloeduitslag moet wachten. Ik hoop dat deze 2,5 week znel voorbij mogen gaan.

Zijn alle andere dames nu klaar met carnaval vieren? Hebben jullie het leuk gehad?

Met mij gaat verder alles goed. Ik heb eigenlijk geen klachten dus daardoor is het nog steeds een beetje onwerkelijk dat ik zwanger ben. Maar ik ben wel blij dat ik me goed voel.

Het zit er weer op;(!!!!!!!1

En het was geweldig! Ik heb er zo van genoten, en Frank (mijn zoontje) ook! Na het meelopen met de optocht zijn we nog ergens wat gaan drinken. Toen hebben we hem op een kar gezet, waar hij lekker zat te spelen! Toen we naar huis gingen en ik hem oppakte, moest hij heel hard huilen! Hij heeft "het"dus! Volgend jaar weer.....

Ik heb er weinig vertrouwen in dit jaar! Zaterdag dus ene pos ovu test! Zaterdagmiddag fikse pijn rechts onderin mijn buik. Denk dat ik toen mijn ei heb gehad!

We hebben vrijdag nacht snel geklust en zaterdagmiddag! Verder daarvoor om de dag! Na zaterdag hebben we geen tijd meer gehad.
Ach ja,....we zien het wel he!

Iki reageer straks verder op jullie, maar wilde lavast were even iets laten horen van me!!

Daaaaaaaaag

hoi lieve meiden,

hier even mijn verhaal
ik kon net thuis van de afspraak met de gyn
en er is maar een grote vraag die ik op het moment heb WAAROM
waarom moet alles toch altijd zo met een omweg hier gaan ik ben net geprikt op mijn schildklier om dat ik denk dat die weer helemaal niet goed is en ook geprikt of ik antistoffen daar voor aan maak volgende week de uitslag de gyn vertelde er wel bij als het idd weer de schildklier is die het zwanger worden tegen houd bekend het voor ons dat we onze kinderwens weer voor een paar maanden/jaar
in de kast kan leggen en zal ik ook medicijnen krijgen voor de schildklier de gyn zegt zelf ik denk idd ook dat het de schildklier kan zijn die al 2x zorgde voor een niet innesteling jullie begijpen mischien wel hoe ik me nu voel ook nog maar de vraag of we onze 3eiui deze maand wel mogen doen dat horen we volgende week donderdag,
vandaag ook op het werk zwangere collega,s negeren me waarom om dat ik anders ben en niet op de normale weg zwanger kan worden ik ben niet zielig hoor het moet voor ons idd anders wij vragen hier ook niet om niemand die de hulp van de medici nodig heeft sorry meiden voor het geklaag moest dit even van me afschrijven lucht op ik reageer later wel op jullie allemaal

veel liefs
monique

lieve monique
wat een k(t nieuws weer!! en ik begrijp een beetje hoe je je voelt ....en zeker die mensen op je werk.......ja jij bent ook een zogenaamd zeilig iemand he!!! ikke ook .........
AAAEEEGGGHHHHH!! heb ik echt een hekel aan he ,,,maar t ligt niet aan ons hoor ....t zijn die mensen die niet weten hoe ze er mee om moeten gaan! zij zijn eigenlijk wel zielig want dat noemen WIJ....HIHI CONTACTGESTOORD!!! hahhahahah ja toch...
zij durven jou nou niet aan te spreken ..want ooh je bent zo zielig want je zit in de mm...ooh scheit ziek ¨sorry hoor*   word ik van zulke mensen .........!!

nou ik hoop dat de uitslag toch anders is ..als dat je nu denkt   en wie weet we moeten gewoon afwachten........die labs werken te langzaam !!!hihi

meid hou vol he....xxx lilian

Hoi iedereen,

Ik ben  nog maar pas nieuw op het forum maar heb al veel dingen gelezen die ook toepasselijk zijn op mij.
Wij zijn ook aan het proberen zwanger te geraken.ik ben in September gestopt met de pil maar het is nog altijd niet raak, wat ik natuurlijk heel spijtig vind.
Ik zelf ben nog maar 21 jaar en mijn vriend 26 maar wij voelen ons er helemaal klaar voor.
Wie van jullie is er ook al eventjes aan het proberen?

Groetjes Ellen

Monique; Jeetje wat kut dat het misschien wel eens aan je schildklier kan liggen. Ik hoop dat de testen positief blijken te zijn zodat je in iedere geval verder kan met jullie kinderwens. Wat raar dat die zwanger mutsen op je werk je negeren. Niets van aantrekken hoor!!!

hallo meiden.

joyce fijn dat je nog geen kwaaltjes hebt hopelijk blijft dat je hele zwangerscahp zo ja klote he maar viendlief is zo nuchter maar goed dat er iemand is die mijn er wel door heen trekt

lilian ik heb ook zo hekel aan zulke mensen die denken dat je ozo zielig bent nou dat ben ik niet en zo wil ik ook niet gevonden worden ik ben en blijf monique soms zie ik ze idd kijken en en denken maar ze durven het niet te vragen hoe het met me gaat het gaat alleen maar over hun zwangerschap hoe misselijk ze wel niet zijn hoe slecht geslapen ze wel niet hebben enz ik word daar zo kots misselijk van weet ook niet of ze het expres doen maar ik heb me voorgenomen als ze dat vrijdag weer doen vraag ik op de man af wat er is want leuk is anders dus jij herkent het ook of eigelijk beter nog negeren

hoe gaat het met sjors ken jossie jessie johanna eefje en alle andere

xx
monique

hallo lieve mensen allemaal,

ik heb al schandalig lang niets meer van me laten horen, (sinds oktober ofzo), maar ik had echt t idee een junkie te zijn geworden, en was best wel bezig met het zwanger worden. zowat een obsessie! en elke keer als het niet raak was werd de teleurstelling groter.
dus ben ik een tijdje gestopt met het volgen van het forum.

nu een paar maanden later kom ik toch nog ff een keer kijken, en jullie wat brengen :

*************************************************************************************************
ik ben zwanger!! k heb 2 keer getest en het is echt zo
dus mensen vang ze op!!!

groetjes van mij!!

Terug
Bovenaan