FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst    februari 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30) 30-02 ongesteld
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 19 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)
nod 25 februari, Sjors, 26 jaar, 7e ronde  eerste wonder (dag 29)
nod 29 februari, Jossie 79, 28 jaar, ronde 11, eerste  kindje (dag 30)

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30)
nod 3 maart monique 31jaar ronde te veel eerste kindje (dag 30)

Jessie, tuurlijk mag je met ons meepraten.
Ik kan me je vaag herinderen. Maar weet je achtergrond niet meer.
De verbouwing nu helemaal achter de rug???
Succes meid met zwanger worden. ik hoop dat wij de volgende zullen zijn.

Lilian wat ben jij een sterke vrouw zeg. Geweldig. Maar het geeft neit hoor als je je rot voelt. Je mag hier altijd je verhaal kwijt.!!! Laa tons weten hoe het bij de gyneacoloog was?

Monique: Heb je de huisarts nog gebelt vandaag??
Deze maand gaan we er helemaal voor.

Joyce: HOe gaat het met je?? Voel je je goed?

Jossie: zijn de rode duiveltjes al vertrokken??

Mamoroos: Lukt het nog wat met het klussen tussen het feesten door.
Ik lees dat je test nu weer negatief is. We wachten het af. Spannend!!!

Er zijn veel mensen aan het wachten op hun ei of zitten op het wachtbankje.
Tis rustig op het forum. Ik ben ook nog steeds ongesteld, heb er dit keer ook flinke buikpijn bij, Zit onder de pukkels, zie er niet uit!!!
Ben moe en futloos...net als mijn haar.

Om mij heen is iedereen zwanger: heb 2 vriendinnen die zijn allebei uitgerekend op 8-8-08. en een meisje van volleybal die uitgerekend is op 7-8-08. En een vriendin in juni uitgerekend. En een vriendin in juli.

OH dramaqueen!!!! Ik ga zo lekker even liggen, met dit weer is er niks aan om vrij te zijn.! Heb vrijdag pas weer nachtdienst.

Dames Adieu!!!!

Tut jo

Hoi Jo

Thanks dat ik gezellig mee mag kletsen met jullie.
Ik zal me voor de zekerheid maar weer eens officieel voorstellen. Ik ben Jessie, 27 jaar, bijna een jaar getrouwd en dus al 11 rondes bezig om zwanger te worden. Dat is tot op heden dus niet gelukt. Heb zondag mijn NOD maar heb geen enkel tekentje van een zwangerschap dus verwacht dat deze ronde weer op niks zal uitlopen.
Ik woon in brabant en  sta voor de klas wat betekend dat ik net drie dagen carnaval gevierd heb, nu een beetje gaar ben en dus deze week vakantie heb. maar ja met dit weer wordt je daar ook niet echt vrolijk van.

Ik zie inderdaad nog meiden die ik een aantal maanden geleden ook al zag. Gezellig dat jullie er nog steeds zijn.
Ik heb dus bewust een aantal maanden afstand genomen en geprobeerd er niet zoveel mee bezig te zijn, ( wat aardig gelukt is tijdens onze verbouwing) maar het heeft helaas nog geen resultaat gehad. De verbouwing is nu klaar, ik zit weer helemaal in het babygebeuren en tsja das niet altijd makkelijk. Maar gelukkig kun je hier altijd je verhaal kwijt.

Ik heb er weer zin in om gezellig met jullie mee te kletsen!!!!

Groetjes Jessie

Hallo Meiden,

joh79 ow wat herkenbaar ook ik word geconfonteerd met zwangere op het werk 2 buurvrouwen en vriendinnen maar ik gun het ze wel hoor maar wat doet het soms zo pijn he meis maar geef de moed niet op hoor onze tijd komt vast ook nog alleen de vraag wanneer dikke knuffie

mamaroos wat leuk dat je zoontje mee heeft gelopen met de optocht voor kinderen is het altijd en vind het ook erg leuk om te zien al die lieve kids die verkleed zijn heb je nog geknuffelt? succes meis

ken meis hoe is het met jou????

johanna ik zag dat jij je nod een dag voor mijn hebt spannend weer he meis ik hoop dat het deze ronde raak zal zijn voor je ga weer heel hart duimen voor je

lilian wat heb ik een bewondering voor jou hoe jij met alles om gaat toppie het moet niet makelijk zijn voor je en snap best dat ook jij soms je dagen niet hebt ik hoop uit het diepste van me hart dat jij gauw weer zwanger mag zijn ik gun het jou zo ook voor jou een dikke knuffie

sjors meis hoe gaat het mey jou ben je al bezig met het testen van je ovulatie
ook voor jou heel veel succes meis

jessie welkom meis gezellig dat je met ons mee kletst
ook jou wil ik heel veel succes wensen en hopelijk mag je gauw zwanger zijn

hier zijn de rode duivels weer bijna weg eindelijk
voor morgen staat er een afspraak met de gynaecoloog ben benieuwd
wat hij te andwoorden heeft op mijn vragen ik laat me niet afschepen wil welles weten hoe het zit met de schildklier en de iui ik zal jullie morgen op meer kunnen vertelen voor nu wens ik jullie allemaal heel veel succes

veel liefs
monique

hoi meiden

nou nou ik heb t dubbel zo druk ,nou moet ik aan 2 kanten schrijven hihi [ja we moeten ook wel lachen he hihihi]
nou   jullie zijn allemaal super lief...ja echt!!! ik heb dus gisteren gehoord van die antiestoffen in mijn bloed....maar ik heb t aan de andere kant uitgelegd en t is zn lang verhaal dat je t ff daar moet lezen anders moet ik t nog een x helemaal opschriven ....
en ik moet eerst nog de bloedtest afwachten want ze zijn eerst nog een x mijn bloed aan t testen want ze hadden niet genoeg bloed voor te testen ........... en ik krijg ma over 2 weken de uitslag.....[lees ff bij de zw,forumjunkies]

nou ik voel  me goed met nog wel wat bloedverlies   maar dat is niet zo erg....    
welkom eh ..........   terug bij de junkies ik weet niet precies meer maar ik kan me wel hinderen dat er eerst iemand ging verbouwen en dat ze wel zouden zien.......nou shit dat je nog niet zwanger bent maar leuk dat je weer meekletst..hihi

moniQue   jij zegt ik vind jou heel sterk ....maar wat denk je van jezelf??   hoelang ben je al bezig   en nu weer met de medische molen enzo...jij bentr OOK SUPERSTERK!!!
maar   je kan t toch ook niet anders doen??? ik zou niet weten hoe ik t anders dan zoals ik t nu doe ..zou moeten aanpakken... ....dus we zijn altijd al sterker als dat je voor al die "dingen" wist....
we gaan gewoon door   en t komt goed ZO MOET JE DENKEN!!!
wij allemaal he   ken, sjors,johanna , eefje, mamaroos,jossie   en monique, jessie   en lil[ik dus he]

dus meiden kop op!!! we gaan door en t komt bij ons allemaal goed!!!
heel veel liefs lilian
en stiekem hebben we t wel gezeliie hier !! hihi

goede avond meiden,

lilian wat heb je dat mooi gezegt idd ik zou ook niet weten hoe ik het anders kon doen als ik het wel kon zou ik kiezen voor op de normale manier zwanger willen worden want dat is eigelijk wat ik wil maar dat gaat niet en zal het moeten accepteren dat dat nooit gaat hoe moeilijk ik het idd soms ook vind mijn zus zegt vaak tegen mijn dat ze me een sterkte vrouw vind je kunt idd niet anders en we zullen idd alle hulp van het ziekehuis nodig hebben jou vraag hoe lang we al bezig zijn alles bij elkaar bijna 9jaar waarvan 2 jaar rust omdat me relatie beindigd is maar daar wil ik het nu niet verder over hebben   ik ben nu bijna 5jaar met me huidige vriend en zelf zijn we 15maanden bezig en zeg eerlijk dat het heel veel met me doet qua emotioneel..geestelijk en lichamelijk maar we weten waar we het allemaal voor doen en zullen door gaan we moeten sterk zijn en alles positief proberen te zien
onze tijd komt voor ons allemaal meiden

xxx monique

Hoi meiden

Monique en lilian: Werkelijk waar ik vind jullie toppers!!!! Monique jij omdat je al 15 maanden bezig bent met zwanger worden en dat je daar alle hulp van de medici bij nodig hebt is vervelend maar dat je dan zo positief blijft erg top van je hoor!!!!
Lilian: ook jij bent super!! eerst een tweeling verliezen en vervolgens weer een miskraam, echt petje af dat je dit allemaal kunt verwerken!!!!

mamaroos: hoe staat het met de carnaval?? Heeft Frank ( dat was toch de naam van je zoontje als ik me goed herinner) het naar zijn zin gehad??

Ik ben vandaag niet meer weg geweest met carnaval. Vond het weer te slecht en had het ook wel weer een beetje gehad!!!

Monique: Mag ik vragen wanneer jullie voor het eerst naar de huisarts geweest zijn, toen het zwanger zijn niet lukte? Ik ben namelijk afgelopen vrijdag geweest en we zijn doorverwezen naar de gyn. Daar kreeg ik vandaag een brief van wanneer we mogen komen!! Best spannend allemaal al zeg ik het zelf........

ik ga nog lekker even tv kijken, dan de hond even snel uitlaten ( in de regen doe ik altijd maar een kort rondje hihi), daarna duik ik lekker mijn bedje in
Iedereen een prettige avond nog

Groetjes Jessie

Hoi Jessie,

Dank je wel
oei dat is al weer zo lang geleden maar toen wij naar een jaar zelf klussen nog niet zwanger waren ben ik naar de huisarts gedaan en ben toen ook doorverwezen naar de gyn eerst in een ander ziekenhuis maar ik vond dat ik daar niet serieus genomen werd en heb hormoon pillen gehad die ik nooit had mogen hebben toen was de maat vol en loop al weer heel lang in het umc st radboud in nijmegen daar zijn ze erg aardig en meelevend met je heel prettig   hoe lang ben jij nu al bezig??? en heb je bij de gyn eerst je intake gesprek dat hadden wij wel maar iedere ziekehuis werkt weer anders lees ik uit verhalen in iedere geval succes meis en dat je wens maar gauw mag gaan uit komen

liefs
monique

Terug
Bovenaan