FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik dacht nog ff snel kijken.... Nog geen nieuws..... duim duim duim!!

Ik heb volgens mij de innesteling wel gevoeld. Bij onze eerste heb ik een paar dagen voor de NOD wat oud bruin bloed verloren. Ik dacht dat ik ongesteld ging worden, dit was altijd een voorteken van zeg maar... maar na een dagje niet veel oud bruin bloed te zijn verloren hield het op. Een week later (4 dagen over tijd) een postitieve test.

Nu deze keer heb ik 4-5 dagen na ons eitje op een avond ook maar een half uurtje ongeveer een zeurderige pijn/gevoel in mijn rechter en linker lies gevoeld. echt in de lies. Ik zei nog tegen mijn man dat ik dit voelde en dat ik het raar vond.

Uiteidenlijk een postitieve zwangerschapstest. WIj hadden trouwens de hele maand een super goed gevoel over deze "kans" zeg maar.

En nu al weer 22 weken zwanger. Het gaat goed. In het begin erg beroerd gevoeld, niet echt misselijk maar lam en niets kunnen, energie snel op. Maar dat doen we ervoor! Nu ben ik nog steeds snel moe, maar moet ook zeggen dat ik 2 x de griep achter elkaar heb gehad en nu dus echt mijn energie niveau moet opkrikken zeg maar. Lekker vroeg onder de wol!!
Met ons guppie gaat het super. groeit goed volgens de curven en bij de 20 weken echo was ook alles goed. Een gerust gevoel!

Meiden, breng ons snel goed nieuws he!!!!

FIJne zondagavond!

oja. Ik heb beide keren met de kruitvat test getest. (die van 6,50, dus niet die dubbele). Ik vind deze prima en gaf ook direct  uitslag! en duidelijk ook!
Je hoort ook goed everhalen over de digitale van clearblue (??) die zwanger/niet zwanger aangeeft.

GRT!

Ken en Monique,

Wat ontzettend spannend zeg! Ik kan me nu invoelen wat jullie dachten en voelden, toen ik pas na ruim 5 weken ging testen. En jullie zitten op/voor jullie NOD. Ik hoop het zo. Dat de anderen dan maar snel mogen volgen en we allemaal bij de zwangere junkies zitten. Ben zo benieuwd!!!

Ik ben afgelopen week naar de verloskundige geweest en het hartje was meteen goed hoorbaar, gelukkig maar, want ik had mijn 2e al bij 12 weken gevoeld en nu nog niets, dus dat nam weer wat ongerustheid weg. Ik heb het afgelopen week ontzettend druk gehad met verjaardag van mijn zoontje, eerst voor familie, trakteren op school, toen voor onze vrienden en toen nog zijn partijtje. Gelukkig wordt mijn dochter pas 4 (een week voor mijn uitgerekende datum), dus geeft zij nog geen partijtje...... pfff. Hoewel het met meisjes volgens mij iets rustiger en makkelijker is. Het was wel heel gezellig hoor!
Mijn verkoudheid is waarschijnlijk geen allergie, maar blijft zo lang hangen door mijn zwangerschap .... en ik ben bijna 16 weken. Hoop niet   dat ik nog 24 weken verkouden blijf. Mijn kleding kan ik nog wel aan, maar het wordt wat zichtbaar.

Joyce, ik zou me echt geen zorgen maken hoor. We lopen zo'n beetje gelijk en bij mij zie je ook nagenoeg nog niets en ik ben zwanger van de 3e! Ook bij mijn 1e zag je het pas heel laat. Ik snap het wel, want je wilt het zo snel mogelijk kunnen zien, maar geniet nu nog maar van het buikslapen (als dat je favoriete houding is), want als je eenmaal gaat groeien dan is dat snel favoriet-af.

Heel veel succes allemaal en ik ben erg benieuwd naar de testen van komende week!!!

Groetjes Ikke

Hee Lieve Meiden,

Ken meis heb je al getest laat ons niet langer in spanning meis
ik hope so voor je blijf nog steets duimen hoor meis als je morgen pas gaat
testen wens ik je al vast heel veel succes toi toi toi

hier nog geen duivels en hoop dat ze ook lekker weg blijven
deze dag is voor bij dus ben 1dag overtijd hihihi
wat maken wij het spannend he hihihi
maar durf nergens op te hopen we zullen het wel zien stiekem hoop je het toch natuurlijk
morgen maar flink wat zw testen inslaan hihihi
laat jullie het gelijk weten als ik meer weet

Ikke...Mama30 fijn om te lezen dat jullie zwangerschap zo goed verloopt moet een heerlijk gevoel geven wens jullie nog een fijne zwangerschap meiden

Joyce ow meis spannend morgen naar de verloskundige weer
ook altijd spannend weer he meis gaan ze ook weer naar het hartje luisteren?
ik wens je heel veel succes meis

Jessie,sjors.joh.jossie.mamaroos
hoe gaat het meiden?

ga lekker op de bank nu meiden tot later

liefs
monique

Mogge, ik dacht ff snel kijken of er nieuws is! Laten jullie snel iets weten Monique en Ken. Mijn duimen maken overuren!

Ik ga even met mijn zoontje samen in bad! Tot straks!

Dag Dames,

Ik heb net het hartje gehoord van de baby! Zooo mooi! Ik ben weer helemaal blij. Ht blijkt wel dat mijn bloedgroep O-begatief is. Dus dat betekend dat ik antistoffen kan gaan aanmaken wanneer de baby een positieve reshusfactor (ik weet niet of dit goed geschrevenis)  heeft. Maar op dit moment heb ik ze  nog niet.  Dus ik krijg een prik bij 30 weken om te voorkomen dat ik antitoffen aanmaak en een extra bloedcontrole. Hopelijk is deze dan nog steeds goed en heb ik geen antistoffen want dat is gevaarlijk. En bij de geboorte halen ze bloed uit de navelstrengom te kijken of de baby positief is en als dat zo is dan krijg ik nog een prik om te voorkomen dat ik alsnog antistoffen ga aanmaken. Want dat zou betekenen dat ik bij een volgende zwangerschap eerder kans heb op een miskraam. Maar vooralsnog is alles goed!!!! Jippie!!!!

Lilian; Jij had dat ook of niet? Het blijkt dat  maar 15% van de vrouwen een negatieve reshusfactor heeft. Wel een beetje spannend. Maar volgens mij had jij al antistoffen maar dan de goede toch? Ik heb nog niets. Wordt jij nu ook extra gecontroleerd?

Ken en Monique; hebben jullie al weer getest?

Gr Joyce

hoi   allemaal

joyce     hoi ..ik had dus antiestoffen en toen ze gingen kijken waarom..bleek dat ik bloedgroep a positief had [geen probleem met rheses]   maar de antiestoffen waren   koude antiestoffen [je hebt koud en warme]   en die kunnen geen kwaad GELUKKIG!!
Maar als ik het allemaal goed begrepen had toen   ...is er nooit!! een probleem bij de eerste baby! want jou lichaam maakt dan misschien antiestoffen aan maar omdat je de G spuit krijgt in week 30 maakt je lichaam niet zoveel antiestoffen aan ..maar als   je bent bevallen van je kindje dan is jou bloed meestal met t bloed van je kindje in contact geweest [bevalling] en dan gaat je lichaam   meer antiestoffen maken....
daarom krijg je dan nog een spuit om dat tegen te gaan..
zo was t verhaal volgens mij...maar ik dacht dat bij de eerste baby dat t dan meestal nog meeviel.....? weet niet zeker hoor want is een ingewikkeld verhaal he..maar als ik het goed begrepen had..
maar meid   als je nu nog niet veel aanmaakt zal alles wel gewoon goed gaan hoor!!!
maak je niet druk he .....misschien is je baby ook wel gewoon negatief kwa bloed..
en ontzettend gaaf dat je t hartje hebt gehoord!!!!!!! mooi he..............

nou als de rest ons niet meer in spanning wil houden     hahhahahahahhaha!!!!!!!
ken   monique   jaaaaaaaa.......hebben jullie nog nieuws ...???

mamaroos     jij ook biijna je nod toch....

nou mijn streepje word langzaam iets donkerder op mijn ov test   vandaag dag10 ...ik hou jullie op de hoogte ..

xxx lil

Terug
Bovenaan