FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

He monique.

Kun je de test niet op de hyves site zetten??
Dan kunnen wij ons blik er ook op werpen.

Trouwens mijn ovulatie test was idd ook positief.
Dus wie weet meid.

succes!!!!

Liefs Johanna

Monique: wat weet jij het spannend te maken!!! zou het dan toch??? ik duim voor je hoor meid!!! en laat je snel weten als je wat meer weet!!!!

Dikke knuffel jessie

Goedemorgen Meiden.

uhhhh ik blijf het heel raar vinden
vanmorgen weer een zw test gedaan niks te zien
dus maar weer een ovu test gedaan en ja hoor weer een 2e streep te zien
vreemd vandaag is me nod en ook nog geen duivels te zien
zou toch niet me eisprong hebben kan helemaal niet toch???
dit is echt om helemaal gek van te worden meiden vanavond of morgen doe ik weer een test 22maart was ik wel vruchtbaar en die nacht hebben we ook geklust omdat wij de verjaardag hadden van joyce heb ik wel gedronken dom dom achteraf maar ja wie weet ben ik echt zwanger maar voor nu blijf ik het heel vreemd vinden jullie niet ????
wachten maar weer geduldig af nou ja geduldig hihihiih

ken meis hoe is het bij jou nog geen duivels?? succes meis

joh bedankt meis dat je het uit getest hebt met een ovu test toch raar hoor vind je niet en jij bent zwanger geeft mijn dus meer hoop

nou meiden ga in bad me gedachten even ergens anders op verzeten brrrrrr
laat jullie het nog wel weten als ik meer weet

liefs
xxxx
monique

hoi lieve meiden!!!

goeiemorgen.... nou nou er is veel geschreven gisteren zeg...en monique   met die ov test dat heb ik ook wel eens gehoord!![de hormonene van zwangerschap   en ei sprong lijken zoveel op elkaar dat je ov test ook 2e streep geeft als je zw zou zijn..ikke heb dit dus ook wel eens gedaan hihihi]
maar vandaag je nod dus....? nou ja we wachten af meis   wie weet? laat de natuur je toch lekker schrikken met een overwachte zw.sch.........?? zou wel heeeeeeel mooi zijn he na al jullie moeite!! ik duim voor ons allemaal dat april DE maand word !!!!!zou zo mooi zijn !!!

jessie     SORRY SORRY   dat we jou even "vergeten"[niet echt hoor] waren ...ik denk omdat t komt dat je niet bij de april lijst stond........maar we wisten wel dat je erwas he allleen ik check altijd als ik alle! namen op moet schrijven of ik ze allemaal heb samen met de nieuwste lijst,,,,hihi en dat ging nu mis he!!!
maar gelukkig ben je nog bij ons!!!5   gaan er voor de maand april!!!! mijn ongie is ook lekker weg en we hebben al gistern voor de fun gesext hihi jaaaa voor de fun !!
en vandaag is pas dag 9 dusssss. [meestal ei op dag 16 17] we gaan nog ff door maar ik gebruik wel mijn ov testen want ik ben gewoon zo nieuwsgierig wanner mijn ei nu echt is hahhahahahh!!!

joyce     maandag alweer 15 weken!!!!!!!!! who wat gaat de tijd snel he!!! vertel wel dat je t te lang vind duren he dat wachten   en zeggen dat je je zo druk maakt of alles wel goed is   want dan mag je meestal eerder komen voor een echo enzo!! beetje overdrijven dan krijg je meeer controle en echo   .... alleen maar fijn als je meer controle krijgt!!zie je je kindje eerder weer............... veel plezier meis.....

jossie     vertel en hoe reageren je ouders en schoonouder hihi mooi he .......!!!

ken   nou jij maakt t ons ook spannend he!! weet je al iets???

mamaroos   en t is weer veel rustiger he op t bankie !! hihi   maar nog ff volhouden   he....wie weet we gaan voor april he dus .............. ik duim voor je he!!

joh     kan je t al bevatten ??? het is nu gewoon echt he!!! raar gevoel he!! hihi

nou allemaal APRIL WORD ONZE MAAND !!! POSITIEF DENKEN [HAHAHA] EN WE GAAAAAAN ERVOOOR!!!!!!!!
jaja mijn depri bui is weg ahhahahahha...gelukkig .... en ben al 2.7 kg afgevallen door alleen maar niet tussendoor te eten!! goed bezig jaaaaaaaa.....

nou meiden xx en fijn weekend..!!!!

Hoi Dames, Jeetje wa is er weer veel geschreven. Vind ik super leuk.

Moniue; Het wordt nu inderdaad wel spannend voor je! Ik zou het super gaaf vinden als het zo mag zijn maar meid pas wel een beetje op jezelf hoor maak je nu niet helemaal gek want dat geeft toch extra veel verdriet als het niet zo is. Maar  zet die vage streep van de zwangershapstest eens op hyves. Wie weet meid... Mijn duimen draaien op volle toeren. Ik heb trouwens geen ovu test meer dus ik kan niet kijken of hij positief uitslaat.

Ken; Hoe gaat het met je meid? Nog steeds geen rose slijm te bekennen? OOOOOhhhhh wat is het spannend. Morgen testen?????

Lilian; Fijn dat je dipje weer weg is gegaan samen met die kl*t* rode duivels. Nieuwe ronde nieuwe kansen het zou super zijn als je deze maand een positieve zwangerschapstest in handen mag hebben.

Johanna; Balen dat je moeder er niet was. Het is echt niet leuk om dan nog te moeten wachten he? Leukom te vertellen he? Vooral als er positief wordt gereageerd.

Nou meiden, het word toch wel spannend zo op dit forum. Ik ben bijna geneigd om elk half uur even te kijken.

Gr. Joyce.  (15w5).

Joyce ja idd spannend nu hoor en ik moet idd oppasen dat ik me niet gek laat maken helaas heb ik van de testjes geen foto gemaakt dus kan ze niet op hyves zetten
wat betekend rose slijm???? dat heb ik namelijk wel gehad dinsdag is dat een teken van innesteling of van een naderende ongi?????

lilian jij schrijft dat een ovu test ook positief uitslaat als je werkelijk zwanger bent begrijp ik het nu goed dus ik zou zwanger kunnen zijn vaag maar waarom geeft de zw test het dan niet aan ben jij toen door de ovu test erachter gekomen dat jij zwanger was???????

ken meis laat ons niet langer in spanning wanneer wil jij gaan testen meis

nou dames nog geen duivels hier en ik zal echt moeten wachten tot morgen met testen
ik moet me idd niet te gek gaan maken wacht rustig deze dag even af ben wel van plan om morgen even met de gynaecoloog te gaan bellen en vragen hoe het kan dat de ovu test positief is blijf het heel raar vinden morgen maar een hoop zw testen inslaan hihihhi

xxxxx
monique

man, MEIDEN!!! wat maken jullie het spannend!

Ik lees altijd nog ff mee, en nu lees ik al dit spannends!!! Jeetje Monique en Ken.. Mijn duimen draaien op volle toeren voor jullie!
Ik hoop dat jullie heeeel snel een positieve zwangerschapstest in handen mogen hebben!!

Monique is misschien zo'n digitale test niet handig voor nu voor jou? Die geeft toch aan zwanger of niet zwanger... Heb je direct alle zekerheid!

Ik duim in ieder geval!!! (natuurlijk ook voor de andere meiden hoor!!!!)
duim, duim,.duim,duim,duim,duim

Groetjes,

Anneloes (mama30, van de zwangere junkies, 22+ 6)

ZAL IK HET DAN OOK NOG EVEN SPANNEND MAKEN???

Ik ben ook nog steeds niet ongie, heb geen bruine afscheiding en heb nog steeds geen hoofdpijn...

Mijn onderste helft van mijn gezicht zit nu helemaal onder de kleine pukkeltjes, vanmorgen werd ik wakker met krampen, dacht dat ik ongie werd, maar nog steeds niks! HELEMAAL NIKS! Voel mijn borsten af en toe behoorlijk, MAAR............
Dat kunnen natuurlijk ook tekenen van een naderende ongie zijn!

En nu? Ik kan me bijna niet inhouden om te testen, maar ben zo bang voor een teleurstelling!
Moet voor een test ook nog wel langs de winkel. Dus....
Ik wacht deze middag toch nog even af.

Monique: meid, wat spannend ook bij jou!!!! Jeetje, wat zou dat te gek zijn zeg, als je binnenkort een positieve zw test hebt! Ik heb inderdaad ook weleens verhalen gehoord dat een positieve ovulatietest hetzelfde is als een positieve zwangerschapstest. Waar heb ik dat van? Doen ze dat in Amerika niet zo? Kan me vergissen hoor....
Ik duim heel hard voor je!

Hoe is het met de andere meiden?
Iemand nog nieuws?
Als ik iets weet, weten jullie het ook gelijk!

Liefs...

Terug
Bovenaan