FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nog effe een vraagje:

Welk merk zwangerschapstest kan ik het beste gaan halen? Met andere woorden; welke is het betrouwbaarst? Welke zou positief kunnen uitvallen wanneer ik één dag voor mijn NOD zit?

En;

wie had er allemaal een positieve zwangerschapstest voor haar nod? En met welk merk had je dan getest?

(Dat is wel meer dan één vraag)

Ik hoop iets te horen..........

Liefs...

He mamar 30! Leuk van je te horen! Hoe gaat het met jou en je zwangerschap?

Ken en Monique.....konden we soms maar vooruit kijken he! Monique vrees dat je vandaag weinig anders kunt doen dan duimen (ik duim voor je mee). Wellicht dat je morgen meer weet! I hope so!

En Ken, knap hoor dat je nog niet getest hebt! Ik zou me niet kunnen bedwingen! ook voior jou duim ik!

Hahha die Lilian, klussen voor de fun!

Meiden die al zwanger zijn! Even een vraagje!
Hebben jullie iets van de innesteling gemerkt? Volgende week ma is mijn NOD. Ik had gisteren de hele dag wat krampjes in mijn onderbuik! Vandaag af en toe een steekje in mijn lies Verder ook wat meer brobbeltjes op mijn kin. En jeukende tepels!  Ik heb eigenlijk gewoon het gevoel dat ik zwanger ben.....Mijn vriend heeft er deze maand ook een heel goed gevoel over! Maar goed, het kan natuurlijk ook komen door de hoop....
 Maar herkennen jullie er iets van?

'hoi meiden

ja ik ben ook niewsgierig dus keek ik nog maar eens hahah
monique     ik weet niet meer of ik zwanger was toen ik de test deed met de ov test ..sorry maar ik was ook zo van oooh heb ik gehoord ....laat ik eens kijken...!!
maar probeer!! [ja ik weet t dat gaat niet]   niet jezelf te blij te maken meid ...t valt anders weer zo tegen he..!!lief bedoeld he!]

ken     ik heb altijd sensitest..[internet ] is heel goedkoop en kan je 4 dagen voor je nod gebruiken   zeggen ze!! maar de laatse x bij mij dat ik zw   was...had ik op dag 30 eeeen heeeeeeeel licht streepje   dus dat 4 dagen schild vast bij mensen...

maar ze zeggen dat kruidvat ook goed is... nou meid succes

ben weer weg hahaha xx lil

Hoi Meiden,

dank jullie wel voor jullie lieve reacties
idd ik ga me niet gekker maken en maar nergens op hopen weet van de vorige keer toen was ik ook 7dagen overtijd en toen wezen de zw testen ook niks uit en dan word je als nog ongi dat is kei hard balen dan die hoop die je dan hebt
ik wacht het gewoon even af dat is voor nu het beste wat ik kan doen toch snap er zelf niks meer van mama30 idd als ik ga testen doe ik het gelijk maar met de digitale test gelijk duidelijkheid

kennnn jij maakt het ook spannend zeg meid
hope so voor jou meis ook jij kan niks anders doen dan geduldig afwachten maar wat is dat moeilijk nu he weet het meis zullen wij dan ook aan de buurt zijn ik vandaag me NOD en jij morgen je NOD ik hope so meis
dat er maar veel zwangere mogen zijn deze maand april we gaan duimen meis

mamaroos ik zou niet weten hoe dat moet voelen zo nu en dan heb ik ook last van hevige krampen onder in de buik en pijnlijke boobs hihih en idd jeukende tepels daar heb ik nu weer last van hoop ook voor jou dat het goede tekens zijn van een evt zwanger zijn duimen meis

lilian ik weet dat je het lief bedoeld en dat wadeer ik ook meissie
weet wat het is elke keer die terleurstelingen dat is niet leuk  
daarom zeg ik al ik ga nergens op hopen en laat het maar op me af komen
ik hoop ook voor jou dat het deze maand raak mag zijn zou toch geweldig zijn veel zwangere in de maand april

nou meiden ga naar het huis van me schoon ouders de planten even verzorgen
die zijn op vakantie naar Gran Canaria heerlijk

tot later
en meiden succes

xxxx
monique

Hey lieve meiden,

Lilian: Bedankt voor je antwoord. Ik ga misschien vanmiddag om een zwangerschapstest. Dus dan wordt het geen sensitest. Ik zal wel zien welke het dan wordt...

Monique: idd, we blijven gewoon duimen!!!!

Mamaroos: Aan mij heb je waarschijnlijk ook niet veel... maar de voorlaatste keer toen ik bij de gyn was, zei hij dat ik rond die bepaalde datum mijn eisprong kon verwachten. Op die datum had ik best scherpe steken aan één kant van mijn onderbuik. Veder had ik nergens last van.   Voor de rest heb ik em ook bijna nooit gevoeld, alleen die keer.

Liefs.....

Mama30: Jeetje! Jij alweer 22 weken (en 6 dagen!) Voel je je verder goed? Ik hoop voor je dat je nog een hele fijne en voorspoedige zwangerschap hebt!

Liefs....

mamaroos; volgens mij heb ik niets van de innesteling gemerkt. Ik kan het me in iedere geval niet meer herinneren.

Ken; Ik heb getest met Sensitest, dipstick, en ik had 3 dagen voor NOD een lichte maar duidelijke steep!

Meiden even een snelle reactie:

Monique en Ken wat maken jullie het spannend, mijn duimen draaien voor jullie!!!!
En hierbij (kan nooit kwaad) nog wat glitters **************************.
Ik hoop echt dat jullie de volgende zijn.
Ik ga nu weg ga mijn ouders en zusje het goede nieuws vertellen.
Ik heb net nog een testje gedaan en nog steeds een vette streep.
Meiden ik laat jullie vanavond of morgen weten hoe de reacties waren.

Veel liefs Jossie

Terug
Bovenaan