FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

he joyce  
nog ff

mijn moeder heeft ook O neg. en ze heeft 2 heeel gezonde kinderen hoor hihi dus niks om je druk over te maken...
x doei

Hoi Hoi Meiden,

hier even een snelle update
het was ook te mooi om waar te zijn maar helaas ik ben NIET ZWANGER
tuurlijk hoopte ik het wel en het zou zo mooi geweest zijn zonder de iui maar goed nu weet ik wel waar ik aan toe ben en kunnen dan deze maand gaan beginnen aan de 4e iui
ben dus gigantische ongesteld geworden buhhhhh nou meiden dat was het dus

Ken kom op meis laat even wat weten en hoop dat jij dan de gelukkige mag zijn mijn duimen draaien door succes en laat gauw wat weten

Joyce meis heerlijk om te lezen dat alles weer goed is met kleine ukkie hoop dat je nu echt kunt gaan genieten meid jeetje wat een gedoe met die antistoffen   komt dat wel uireindelijk goed?

nou meiden het weer is mooi dus ga lekker aan de poets hihihi
hormonen he hihiihih

tot later
liefs
monique

Hoi meiden

poeh he, Ik ben 1 dag niet op het forum geweest en ik had me toch een partij veel te lezen.... gezellig hoor!!!

Monique: ik las dat het gisteren nog even erg spannend voor je geweest is. maar dat helaas die vervelende duivels vandaag zijn doorgebroken. Balen voor je meid!!!!!
Dat betekend op naar de 4 iui. Gelukkig is je lichaam dus weer redelijk in balans en je cyclus niet meer zo van slag als vorige maand. Dat betekend goed nieuws voor de komende behandeling. En ik voel gewoon dat dit hem gaat worden hoor meissie!!! afgelopen maand zoveel zwangere hier, dat positieve nieuws gaan we vasthouden in april en daar behoor jij dan ook bij hoor!!!!!!!!

Joyce: wat lekker dat je het hartje weer gehoord hebt!!! lijkt me megaontroerend!!!! Heb je nu over 5 weken je volgende afspraak als je 20 weken bent of eerder al??

Ken: jij bent onze volgende hoop!!! geen hoofdpijn, geen afscheiding, Dat zijn zeer positieve berichten!!! Spannend!!! laat je snel weten als je getest hebt!!!!!!! Wie weet kan je de gyn wel bellen om te zeggen dat je zwanger bent en dus geen onderzoek meer hoeft!!! ik hoop het voor je!!

Lilian: je streep wordt al donderker zei je!! dat betekend nog lekker even doorklussen!!! hihihi!!! succes ermee hoor!!! ik verwacht ook vrijdag ongeveer mij ei te hebben, wie weet is dat wel gelijk met jou!!!

mamaroos: lekker in bad geweest met Frank?? Dus jij hebt steken gevoeld?? Nou wie weet komt het goede voorgevoel van je man dan toch uit?? Ik hoop het voor je. Nog een paar daagjes afwachten!!! ik duim voor je hoor!!!

Jossie: en??? wat waren de reacties van je moeder en zusjes toen ze hoorde dat je ook zwanger was???

ikke: hoe reageerde ze op het werk eigenlijk?? tot wanneer mag je nu blijven vliegen of ben je daar nu al mee gestopt???

hier gaat alles goed hoor! ben vandaag lekker vrij. ben vanmorgen al naar de tandarts geweest om 3 gaatjes te laten vullen. en daarna heb ik het hele huis weer eens grondig schoongemaakt. Dus ik vind dat ik het wel verdiendt heb om met een boek op de bank te ploffen met een lekker kopje thee vanmiddag!!!
Gisteren is de tenniscompetitie weer begonnen en we moesten om half 2 beginnen met spelen. Dan speel je met je team dus 5 wedstrijden. We hadden maar 1 baan dus we waren pas om 22.00 uur klaar!! dat was echt niet normaal. We waren pas om half twaalf thuis. Maar ja vandaag dus een beetje uit kunnen slapen. gelukkig hadden we wel gewonnen met 3 -2! daar waren we wel trots op!!!
ook hier zijn we weer begonnen met klussen. We gaan het braaf om de dag doen!! dus ben benieuwd! misschien dat ik er eind van deze week nog een paar ovu testjes tegenaan gooi, maar dat weet ik nog niet!!!

hoe is het met sjors en joh??? beginnen de zwangerschapskwaaltjes al of mogen jullie er net zo lekker als joyce wanaf komen???

Meiden ik ga even boodschappen doen

liefs jessie

Monique....BALEN BALEN.....we hadden zo;n goede hoop voor je hier!
Ik hoop echt dat de 4e LUI jou heeeel veel geluk wenst!
Sterkte, met deze nieuwe teleurstelling!

Jessie: Tja dat tenniscompetities komen me bekend voor! Mijn vriend heeft het ook jaren gedaan (zondag). Dit is het eerste jaar sinds lang dat hij geen competitie gaat spelen! Ben benieuwd of hij het erg zal gaan missen! Voordeel is wel dat we nu meer leuke dingen samen kunnen doen in de weekenden! Jij heel veel succes met klussen!

Ook voor jou Lilian, veel klusplezier!

Joyce, speciaal is dat he! Het hartje luisteren! Het bewijs dat hij/zij er echt is! Geniet ervan, en maak je niet te veel zorgen he!

En KENNNNNNNNNN Waar zit je? Heb he al getest?

Over een week is mijn NOD. IK denk dat ik zaterdagochtend ga testen! Wij vertrekken zaterdag voor een weekendje naar Den haag. Zou leuk zijn als we dan al iets kunnen vieren! Maar goed, we kunnen niets anders doen dan afwachten! Ik ben er deze maand wel wat rustiger onder.
Net lekker met mijn zoontje in bad geweest! Dat is zo gezellig! We genieten daar allebei erg van! Daarna naar de winkel gewandeld. Nu ligt hij lekker weer in bedje en ga ik eens aan de strijk. Ik neem vrijwel dagelijks het TV programma de kraamafdeling, bevalling of de verloskundige praktijk op! Erg he....
Dat ga ik dus even kijken tijdens het strijken!

Lilian; Het klopt dat het met de eerste minder risico's meebrengt dan met de tweede. Tenzij de antistoffen al in mijn lichaam zitten en tot op heden is dat niet zo.

Monique; Balen dat je wer ongi bent geworden. op naar de volgende ronde met IUI! We duimen allemaal dat het deze ronde raak is.

Ken; meid laat eens wat van je horen. we zitten alemaal in spanning hier. Ik hoop zo voor je dat je zwaner bent.

Mamaroos; Voor jou ook nog maar een weekje wachten. wat gaat de tijd toch snel he. Wie weet heb je wat te vieren in den haag. Dat zou echt super zijn!

Jessie; Gaatjes vullen heb ik echt een hekel aan. Ik haat de tandarts. Maar ja soms moet het. gelukkig ben je er weer vanaf.

quote: jessie80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-04-2008 16:43:31'));

Even de lijst weer naar boven.

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje    
nod 25 april 2008 jessica, 14 e ronde eerste kindje
nod 30 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 31

quote: monique76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2008 14:35:05'));

quote: jessie80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-04-2008 16:43:31'));

Even de lijst weer naar boven.

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje    
nod 25 april 2008 jessica, 14 e ronde eerste kindje
nod 30 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 31
nod 7mei monique 4e iui (1e kindje)(dag 30)

Terug
Bovenaan