FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ken; Wat balen dat je weer last hebt van hoofdpijn. Ik hoo voor je dat het niets te akn heft met een naderende ongi. Knap dat je jezelf niet helemaal gek gaat maken met testen. We duimen vor je dat je vrijdag dan misschien toch een positieve test mag hebben.

hoi meiden

ken dat is niet leuk dat de hoofdpijn eraan zit te komen!!!kut!!!! zeg maar gewoon ..nou wacht nog ff af.. en ik duim nog steeds voor je en anders wat je zegt WE DOEN T ALLEMAAL IN APRIL!!!!

joyce   wat was je vroeg vandaag hahhahahhah..

rest ook xx
ps gisteren weer geknuffeld   vandaag dag 12   en ov test word heeel klein beetje dokerder maar nog geen ei denk ik ik verwacht dit weekend ..==

doei xx lilian

he...monique... wat balen zeg! toch nog die RD! Had zo geduimd! Wel super (ondanks) dat het een regelmatige cyclus was deze keer. Ik hoooooop zo dat volgende ronde met iui voor jou is!!!!!

Ken....jou houd het spannend!! Ik hoop dat je goed nieuws kan brengen binnenkort.

Hoi meiden,

Nou ik heb vanmiddag moeders voor moeders gehad en vang vanaf vandaag al mijn plasjes thuis op. Voor het goede doel, ik doe de maximale weken mee.
Ik vond  het testje wel even spannend maar die was overduidelijk, dus ik mocht na een verklaring te hebben ingevuld vanaf vandaag mee doen.

Ken: Hoe gaat het met jou????
Johanna: ja wij hebben dezelfde dag een echo, maar ik krijg geen inwendige echo  hoor.
Ik ben dan 8wkn 2 dgn en ik moest een goeie volle blaas hebben. Dan wou ze het proberen. Normaal krijg je pas met 12 weken een echo. maar ik krijg er eentje eerder met 8 weken i.vm. beetje onregelmatige cyclus en jaar bezig geweest. en dan met 12 weken weer.

Hoe gaat het met de rest van de meiden.
Mamarooos krijg jij al de eerste klachtjes???
Meiden ik wens jullie nog een fijne avond toe.

Veel liefs Jossie

Hoi dames,

Jossie: Wat goed dat je mee doet aan moeders voor moeders! Ik heb dat toen ook gedaan! De flessen stinken wel een beetje, maar ach het is voor het goede doel! Heb je ook al een leuk cadeautje mogen uitzoeken?
Het testje vond ik toen ook spannend!

Ken: Hoe is het? Weet je al iets meer? Hoop dat je snel een goed bericht hebt!

Lilian: Op naar je ei! Veel plezier met klussen he!

Joh: Zelf ben ik geen moment misselijk geweest tijdens mijn zwangerschap! De enige keer dat ik moest overgeven was tijdens de bevalling! Ik had net een half beschuitje gegeten ! Echt, zo;n zwangerschap als ik had wens ik iedereen toe.

Jessie: jij ook weer druk aan de klus! Heb je je ei al gevonden?

Monique: Hoe gaat het met jou?

Weet je al wanneer de volgende LUI gaat plaats vinden?

Hier gaat alles z'n gangetje! Ik vind het heel moeilijk om te zeggen of ik klachten heb.Ik heb wel meer pukkeltjes op mijn kin.  Normaal heb ik wel eens een enkel pukkeltje als ik ongi moet worden. Maar nu zijn het er veel meer. Verder ben ik vandaag erg moe. Ik heb anderhalf uur geslapen tussen de middag! Maar ben ik ook te laat naar bed gegaan deze week. Het is gewoon afwachten!

Wel een lekker dagje gehad vandaag! Met mijn zoontje naar de kinderboerderij geweest! Konijntjes en geitjes aaien,...Echt super leuk
Dat is zo leuk aan kinderen, je hebt weer een alibi om dit soort dingen te doen;)

Groetjes allemaal!

Lieve Meiden,
wat is er weer veel geschreven zeg super
en hoop voor iedereen dat april onze maand mag worden

Ken meis hoe is het met jou? knap daty je nog niet getest hebt meer
zou het niet kunnen

maar het volgende meiden ik neem even afstand van het forum het word me even te veel allemaal het is niet naar jullie persoonlijk jullie zijn TOP MEIDEN echt
maar het is even alles en ja als je vraagt zit je in een dip ja heel erg kan wel huilen die k*t ongi nog nog niet zeker of we deze maand nog wel gaan beginnen aan de iui ben zo moe voel me niet lekker ga ziek worden heb ontslag op het werk genomen combi van alles moet volgende week op kraan visite waar ik niet onder uit kan brrrrr
maar daarom heb ik besloten om even afstand te nemen zal wel mee lezen maar zal veelminder reageren meiden hopelijk begrijpen jullie mijn merk toch echt wel dat die IUI wel heel veel met mijn lichaam doet (mischien wel de iui deze maand licht er echt aan hoe ik me voel en ga voelen)

lieve meiden allemaal heel veel succes
en ik zal zo nu en dan is van me laten horen hoor

veel liefs
monique

Lieve Monique,

De tranen staan me in de ogen als ik dit lees.
Meid wat vind ik het vervelend dat je zo in een dip zit.
Ik vind dat echt vet kl*te voor je. En ik kan nou ook even niks zeggen om je pijn te verzachten....
 Ik ben zelf een jaar bezig geweest maar dat is niks vergeleken met hoe lang jij al bezig bent. Ik kan het me wel een beetje voorstellen  hoe het is om langer bezig te zijn. Maar niet in het  traject waar jij nu zit.  Wat ik wel wil zeggen dat het mij heel zwaar lijkt en ik het heel knap vind hoe je er tot nu toe mee bent omgegaan ook hier op het forum.
Jij die het zelf zo zwaar heeft ons altijd weer met goede moed oppept. Dat vind ik echt fantatisch van je. En ik vind het heel goed van je dat je nu voor jezelf kiest en afstand neemt van dit forum. Vooral nu lijkt het me vooor jou ook wel moeilijk om altijd weer leuk te reageren. En dan waren er vorige week ook nog 3 zwangeren. Dat lijkt me vet moeilijk en ook steeds moeilijker worden voor jezelf als je dit allemaal leest.

Monique, ik vind het een heel moedig besluit van je, ik zal je missen hier op het forum, maar begrijp het heel goed !!!
k hoop dat voor jezelf alles weer rustig en positief krijgt in je hoofd en daar wens ik je heel veel sterkte en kracht bij. En ik wens je heel veel sterkte en heel veel geluk bij je 4e IUI poging.
Monique, je bent een topper !!!
Veel sterkte meid en een hele dikke knuffel voor jou!!!
Veel liefs Jossie

goedemorgen meiden
ja het is vroeg ik weet het

Lieve Jossie
meis dank je wel voor je reactie
moeilijk he meis idd denk ook wel dat het even goed is
als ik ven afstand meen ik ga jullie niet verlaten van het forum maar gewoon even minder aanwezig zijn op het moment voel ik me echt klote voor voor een halfjaar terug dacht ik wij beginnen aan die IUI dat doen we wel even nou moet je zeggen dat het me echt heel zwaar is lichamelijk als geestelijk om eerlijk te zijn durf ik eigelijk niet aan de 4e IUI te beginnen waarom bang voor weer een terleursteling zal de zoveelste al zijn
ik was sterk ja maar dat is nu echt minder geworden komt wel goed maar heeft even tijd nodig
daarom gun ik jullie allemaal wel jullie zwangerschap
en ga er van genieten het is het mooieste wat je op dit moment bij je kan dragen
jullie eigen kindje
en ja soms doet het echt pijn als ik zwangere zie
en word boos op mijn lichaam waarom laat je mijn zo in de steek 2keer een bevruchting gehad maar er gaat iets fout bij het innestelen waarom kan mijn lichaam het niet om zwanger te worden idd positief blijven maar wat is dat moeilijk soms meiden (komt goed met me heeft tijd nodig

lieve jossie meis geniet van je zwangerschap
succes met je 1e echo straks de 29e was het toch
ik gn het je zo meis echt ga lekker genieten meid

ga douchen en naar me werk

liefs
monique

Terug
Bovenaan