FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Lieve Meiden

Als eerste bedankt voor jullie medeleven
en ja het komt ook wel goed met me maar ik heb nu
even de tijd voor me zelf nodig ik wil me zo goed voelen en wil zo sterk zijn
maar het gaat even niet komt goed met me maar moest even reageren op KEN

Ken meis wat ondzettend klo*te kun je je dan voelen he meis
ik had zo gehoopt dat jij dan met goed nieuws zou komen en had het je zo gegunt meis uiteindelijk iedereen maar jij was voor nu onze hoop en de enige die bij je nod zat meis ik weet hoe je je dan kunt voelen als straks dan toch die ongi doorbreekt behoorlijk k*t meis maar zolang de duivels er nog niet zijn bij jou is er nog hoop meis
gun het je zo ik wil je wel een heel fijn weekend wensen en maak er samen wat van maar dat gaat goed komen denk ik zo wow naar een mooi kasteel nou meis toi toi toi
dikke kus

alle andere meiden heel veel succes
met ovu testjes
of met het knuffelen
xxx monique

hoi meiden

daar ben ik weer!!
We hadden vandaag een feest. Het schoolbestuur waar ik voor werk bestaat 10 jaar. Vandaag hadden alle leerlingen vrij en was voor de 600 leerkrachten een feestdag! ik kan je zeggen dat het een succes was!!!

Monique: Groot gelijk dat je nu even aan jezelf denkt!!! neem zoveel tijd als je nodig hebt en we hopen dat de volgende iui succesvol mag zijn! ook zal je hier niet meer zoveel zijn, we denken en duimen voor je hoor!!!! Sterkte!!!

Lilian: ook jij bent dus volop aan de knuffel en je ei is er nog niet? Dan gaan we mooi gelijk op, hihi!! Succes nog met knuffelen!!

Ken: he wat jammer dat de hoofdpijn er weer is, en ook de voor mij bekende bruine afscheiding!!! kl*te!!!! Ondanks dit vervelende bericht moet je wel lekker gaan genieten in dat prachtige kasteel hoor!!! daar kom je immers niet iedere week!!!

Sjors: wat verevelend dat je nu wat misselijk bent!! tsja het is een schrale troost maar meer mensen hebben er last van......... Eet maar lekker hoor!!! je hebt immers een goede reden!!!
De diplomauitrijking komt ook al dichterbij he! En dat was ook de dag dat je de familie ging inlichten toch!!! lijk me zoooooo leuk om dat te kunnen doen!!! Geniet ervan.

mamaroos: hoe is het met jou??? zijn de voorgevoelens nog steeds goed?? Je gaat zaterdagmorgen testen toch?? Spannend hoor!! ik hoop dat je een broertje of zusje voor Frank in je buik mag hebben!!!!

Jossie en Joh: hoe is het met jullie meiden!! al helemaal aan het idee gewend?? Hebben jullie ook al klachten net als sjors??

Hier heb ik er gisteren en vandaag toch maar een ovu testje tegen aan gegooid! allebei zonder een duidelijke teststreep?? en dat terwijl ik volgens alle vruchtbare kalenders toch echt morgen mijn vruchtbaarste dag met hebben en zaterdag mijn ei?? Ik snap er even niet veel meer van?? Zal morgenvroeg eens even de temp opnemen om te kijken of die al hoger is dan normaal voor mijn ei!!! Nou ja mannetje overnacht vannacht in een kasteel. hij een trainingtweedaagse van zijn werk. het is dus wel gunstig als het ei nog niet komt!! hij kan immers nu geen zaadjes leveren, hihi!!
Ik ga zo dus lekker in bed nog even tv kijken! lekker het bed voor mezelf!!!, alhoewel ik dat ook wel saai en eenzaam vind hihih!!

Meiden werkse morgen allemaal nog en alvast een goed begin van het weekend!!

liefs jessie

Dag dames.

Monique, ik hoop echt dat je je snel wat beter voelt. Misschien wle een goed idee om dan wat afstand te nemen van het forum en echt even voor jezelf kiest.
Gedachten proberen te verzetten, maar dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan.
Meid neem de tijd en denk er nog maar even overna of je deze maand voor de 4e poging gaat...

Lilian: Hoe gaat het tussen de lakens.. heb je je ei al gevonden?

Sjors: Balen zeg dat je de hele dag door wat misselijk bent. Hoe ver ben je nu?
Ik ben nu iets meer dan vijf weken. Voel HELEMAAL niets. Begin te twijfelen of ik nog wel zwanger ben.
Heb twee dagen terug een testje gedaan )HIHI) Maar kwamen toch echt twee dikke strepen.
Ik denk dat ik er gewoon van moet gaan genieten dat ik (nog) nergens last van heb.
Hoe ver ben jij nu?? Kan ik een beetje vergelijken hoeveel we verschillen.

Ken: Och meisje wat sneu zeg. WE hadden zo goed hoop.
Dit weekend maar lekker ontspannend met jullie tweetjes.

Morgen emto ik nog 1 dagje werken en dan ben ik 6 dagen vrij.
Joepie!!!

Tut jo

Ken; Wat jamer dat de rode duivels toch weer gaan arriveren. Ik had echt gedacht dat het raak zou zijn. Het is gewoonweg KUT.  Probeer toch voor zover het kan  van je weekend te genieten en je gedachten te verzetten. Meid, ik hoop echt dat het de volgene keer raak mag zijn.

Joh; ook al voel je niets het is toch echt zo. Raar he? Maar geen klachten is natuurlijk ook wel fijn maar ik kan me vorstellen dat je een bevestiging wil dat je echt zwanger bent. Dat had ik ook.

Sjors; Als lekker en regelmatig eten helpt tegen de misselijkeid dan moet je dat gewoon doen hoor. Je kan altijd zeggen dat de kilo's van de zwangerschapzijn. En na de bevalling gaat het er echt wel weer vanaf. Lekker lange wandelingen gaan maken met de kinderwagen.

Jessie; Hoe gaat het met jou? Nog geen ei gezien las ik. Maar van het weekend is het vast zover. Lekker samenb met je mannetje gaan knuffelen. Alsof je lichaam weet dat je man even weg is.

Lilian; is je ei nu echt in aantocht? lekker knuffelen meid. Lekker in het weekend dat komt wel goed uit.En dan wer de wachtweken in.

April wordt jullie maand meiden!

Mamaros; Hoe gata het met je voorgevoel? Wanneer wil je gaan testen? Spannend! Hier draaien de duimen volop.

Monique groot gelijk hoor dat je even wat afstand neemt van het forum! Ik kan m daar alles bij voorstellen. Neem even rustig je tijd. Onthou 1 ding: HET KOMT GOED!

En Ken...super balen meid! Je had gorde tekenen en dan kedeng kun je weer opnieuw beginnen!

Zelf ben ik ziek!!!!!! Ik heb een keelontsteking te pakken. Al de hele week wat pijn bij het slikken. Gisteren werd ik heel rillerig en slap. Ik had 38.5 koortsOm 19:00 mijn bedje opgezocht en daar lig ik nu nog. Moest eigenlijk werken vandaag, maar heb me ziek gemeld. Gelukkig is vriendlief thuis vandaag en kan hij voor Frank zorgen (en voor mij hihi). Op de een of andere manier ben ik deze maand wat minder bezig met voortekenen! IK ben er wat rustiger onder, Ik heb echt het gevoel van "het komt wel goed". Is het deze maand niet dan de volgende!
Maar tuurlijk hoop ik dat we een kerstkindje mogen gaan krijgen. Morgenvoreg ga ik een testje wagen (goedkope van het Kruidvat). We vertrekken morgenvroeg heel vroeg richting Den Haag. Als jullie niets van me horen dan was de test negatief. Heb ik goed nieuws dan laat ik jullie dat nog even weten voordat we gaan! Oke? Moet ik natuurlijk wel beter zijn snifsnif

even snel vanaf het werk. We stonden op de 2e pagina en dat kan natuurlijk niet!

Terug
Bovenaan