FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Monique, Je bent inderdaad een beetje vroeg vandaag. :) Maar meid goed dat je aan jezelf denkt. Zijn de K*u*t* duivels al wel weer weg? Wat een ongi toch alemaal met je lichaam kan doen he. Ik had ook altijd dat ik me wat depri voelde. Meid ik hoop dat ze snel weg zijn en je jezelf weer wat beter voelt. En mocht je aan je IUI beginnen dan wens ik je heel erg veel succes! Ook voor jullie wordt het nu wel eens tijd om zwanger te zijn van een wondertje.   En wat betreft het kraambezoek. Als je het niet kanopbrengen dan moet je het gewoon niet doen. Iedereen zal dat wel kunnen respecteren hoor. Dan ga je gewoon een keer wanneer je je wat lekkerder voelt. En je hoeft het niet eens uit te leggen. Je kan toch gewoon zegen dat er wat is tussen gekomen. Want je voelt je alleen maar beroerder als jehet moet uitleggen en de moeder voelt zich misschien schuldig. Jammer dat je iet meer volop me gaat schrijven maar hou je ons zo nu en dan even op de hoogte?

hoi goeiemorgen allemaal

lieve monique
neem je tijd die je nodig hebt....ik vind t echt kut dat je zo in deze dip zit!! maar echt je komt er weer uit hoor!! zeker weten maar wat je zegt neem ff de tijd voor jezelf en probeer eerst jezelf weer wat beter te voelen en dan pas verder gaan met IUI ...
je moet je wel goed voelen   want anders werkt dast allemaal stiekem toch mee dnek ik..
nou doe wat leuke dingen alleen voor jezelf !! probeer lekker te ontspannen ofzo en   weeet dat ECHT !! alles op zn plek gaat vallen ..............!!
xxx lilian

met mij is alles ok .. dag 13 vandaag en op de test nog steeds een heeeel dun streepie   maar we doen t toch om de dag want t is in aantocht he...
tot straks meiden

ps   hoe is t met de "misselijke"onder ons ...of de moeie? hihi
mamaroos   succes xxxxx

x lil

Lieve Monique!!

Wat vervelend dat je je zo klote voelt!! Ik wou dat ik wat voor je kon doen!! Ik kan heel goed begrijpen dat je even wat meer afstand wilt nemen van het forum!!! Maar vind het uiteraard wel heel jammer dat je minder aanwezig zal zijn hier!!! Ik wil je heel veel succes wensen met je 4e iui, ik hoop echt met heel mijn hart dat deze zal gaan slagen!!! Want jij bent nu aan de beurt!!!
Een hele dikke knuffel ....

Liefs Sjors....

Hallo meiden!!

Jossie!!
Dus jij bent ook al druk aan het plassen voor moeders voor moeders!!! Goed hoor!!!! Ik moet wel steeds lachen, zit ik weer met het kannetje op de wc!!! hahahah!!! Heb jij ook iets leuks gekregen??? Ik kreeg zo maar een mooi boek en een fotolijstje, wist helemaal niet dat je er wat voor zou krijgen!!!
Maar hoe voel je je verder?? ben je al misselijk aan het worden??

Lillian!!
Wat goed dat je om de dag knuffelt!!! Dan mis je geen kans!!! En zo te horen komt je ei er ook snel weer aan!!! Heel veel plezier en succes meid!!!

Roos!!!
Spannend hoor meid!! Ik hoop zo dat het raak is!!! Ik duim heel hard voor je!!! Wanneer ga je eigenlijk testen???

Johanna!!
Hoe is het met jou meid?? Ben jij ook zo misselijk???

Ken!!!
Wat vervelend meid dat je toch weer last hebt van hoofdpijn!! Ik hoop niet dat dit betekend dat je alsnog ongesteld gaat worden!!! Ik blijf op volle toeren doorduimen!!! Wanneer ga je weer een keertje testen als de duivels weg blijven??

Joyce!!
Hoe is het met jou?? Krijg je al een mooi buikje??? Ben zo benieuwd!!!

Ik ben nog steeds heel de dag misselijk!! Ik voel mij een stuk beter als ik de hele dag door maar wat eet!!! (volgens mij ben ik over 8 maanden moddervet)!!! hahahahaha!!! Verder gaat alles goed!!! Ben nog wel erg onzeker, hoop zo dat alles goed blijft gaan!!! Die onzekerheid zal er denk ik ook allemaal wel bijhoren!!!!
Nou meiden ik kruip weer lekker op de bank!!! (zo lekker de pfafs kijken, lekker doelloos, hihihihi)..

Liefs Sjors....

Jessie!!!

Hoe gaat het met jou meid?? Nog steeds om de dag aan de knuffel?? Heb je je ei inmiddels al gevonden!!!???
Ik hoop zo dat je deze maand zwanger bent!! Ook jij hebt nu wel lang genoeg gewacht!!! Ik duim ook heel hard voor jou meid!!!

Liefs Sjors...

hoi meiden

nou sjors   ....minder he dat misselijk zijn? hihi maar het is echt voor een heeeel goed doel!! probeer er toch een beetje van te genieten he.....t gaat toch al zo snel dadelijk!
en bij week 13 14 gaat t meestsal over dusssss   nog ff volhouden meis....

hoe is t met de andere zwangere   ...al meer misselijk? ,,en moe?

mamaroos   ..nou ik word nieuwsgierig bij jou he..wanneer ga je testen..?

monique     denk aan je meid ..!!probeer uit de dip te komen he...xxx

ken   al nieuws?? of rd's ? of juist niet??

nou iik heb eigenlijk weinig te melden vandaag dus dag 13   en mijn   test [net nog maar x gedaan geeft nog steeds een heel licht streepje aan ... maar ik heb wel al wat steken in mij n zij   ..dus er zit wel een ei aan te komen hihi   in denk weekend ...
ik ga lekker afwachten maar vanavond wel weer knuffelen he..hihi
nou meidne tot morgen       xxx lilian

Hey lieve meiden,

Monique: Ohhh meid! Wat vind ik dit vervelend voor je! Ik weet het, als je in een dip zit, voel je je echt kl.te! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt en straks toch met goede moed aan een volgende behandeling begint.
Dikke knuffel!

Ik heb gisteren getest, maar die was weer negatief.
Nou, ik heb me ook behoorlijk K.T gevoeld gisteravond! Heb liggen janken op de bank met mijn lief mannetje bij me. Hij is op dit moment mijn grote steun...
Vandaag weer veel hoofdpijn en ook de minibruine afscheiding is alweer gesignaleert.
Het had zo'n geweldig weekend kunnen zijn!!!! K'L.TEZOOI!!!  

Sorry meiden, maar ik voel me ook allesbehalve fijn!

Vanaf morgen ben ik er even vantussen, maandag ben ik er als het goed is weer.
(Hopelijk heb ik niet teveel last van die rooiezooi...)

Alle andere meiden; heel veel succes met alles!!!
Ik lees maandag weer bij en reageer dan op jullie allemaal!

Liefs...

lieve ken

ik had precies t zelfde toen de rd's kwamen VETTE DIP!!   en ja je moet er even doorheen ...jank maar lekker uit!! met je mannetje   en over een paar dagen gaan WE     er weer tegen aan he...wij als forumjunkies geven niet op!!!!he meid....
wij gaan samen voor april!! ook de laatste 5 worden zwanger hoor!!!!!
dus doe ff lekker rustig aan en doe iets leuks met je mannetje samen ...laat m jou lekker verwennen   en echt dit kutgevoel gaat dadelijk weer over , en dan gaan we met zn allen voor de maand april !!

hou je een beetje taai he ..xxx lilian

Terug
Bovenaan