FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoiiiiii
  mamaroos ik hoop dat je   ziek zijn een symtoom is hahahhaha zou mooi zijn he...verminderde weerstand!! maar ik duim voor je   en ik kijk morgenvroeg eerst voordat ik moet werken!! duim voor je   ...en wat je zegt anders volgende maand he...maar t gaat gebeureen dat is zeker!!!!
en een heel leuk weekend he...!!x ps en beterschap@!!!!

nou   ik ben vandaag dag15!! en ik voel in mijn buik dat t ei eraan komt   mijn ov test was iets donkerder vanmorgen ik verwacht dat ie morgen echt rose is !![of zondag]maar alles onder controle hihi gisteren weer netjes geknuffeld   en morgen weer he dus jaaaaa of t gaat gebeuren dat weet ik niet maar wij doen ons best he!!! en wat mamaroos zegt anders volgende maand!! [dat kan ik nu denken maar owee als ik weer ongie word hahahahahha]  

allemaal een lekker weekend en ik laat me morgenvroeg wel weer horen ......

ps hoe is t met de misselijk en moeie onder ons ????went t zwanger zijn al een beetje hihi
xxxx
lilian  

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje    
nod 25 april 2008 jessica, 14 e ronde eerste kindje
nod 30 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 31

Mei 2008

nod 7 mei 2008  monique 4e iui ( 1e kindje )  dag 30

Hoi meiden!

Lillian!!
Dus je ei komt er weer aan!! mooi zo!! Je moet er nog maar lekker even op los seksen!!

Roos!!
Ik hoop dat je niet ziek meer bent en lekker aan het genieten bent van jullie weekendje weg!! Wie weet kom je met z'n vieren terug in plaats van met z'n drieen!! De duimen blijven hier doordraaien!!

Monique!!
Ik denk aan je meid!! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!!

Ken!!
He, bah!!! Toch niet weer de duivels op de loer?? Heb je nog steeds last van bruine afscheiding?? Of zijn de duivels toch doorgebroken!! Ik hoop zo dat dat niet het geval is!!!

Jessie!!
Hoe is het met jou meid?? Heb je je ei al gevonden?? Jij ook veel plezier tussen de lakens he?!!!

Jossie!!
Hoe is het bij jou?? Ben je al druk met je zusje aan het baby-spulletjes shoppen?? Wat heerlijk dat je nu ook lekker voor jezelf kan kijken!!!

Johanna!!
Jij vroeg hoe lang ik nu zwanger ben toch?? Nou dat is vandaag precies 6 weken en 5 dagen!! Hahahah (klinkt veel mooier door te zeggen, ik ben al in de zevende week, hahahaha)!!!
Maar jij mag al lekker vroeg voor een echo!! Fijn hoor meid!!! Weet je direct of dat alles goed is!!! En?? Zijn bij jou de kwaaltjes al losgebarsten!! zo niet, geniet daar inderdaad maar lekker van!!!!

Joyce!!
Hoe is het met jou meid??

Hier is alles goed!! Ik was vandaag een stuk minder misselijk!!! Heerlijk!! Ik heb nu zo'n beetje een ritme gevonden met zeer regelmatig eten, zodat de misselijkheid wat afneemt!!
Ik ga morgen mijn ouders al vertellen dat ik in verwachting ben!! Ik heb net een vast contract gekregen, en mijn moeder zei aan de telefoon dat ik nu toch eerst maar eventjes moet wachten met kindjes krijgen!! Zo dat ik mij eerst even lekker op mijn werk kan richten!! oooohhhhh dacht ik, maar ik ben al zwanger!!! Ook hebben mijn vriend en ik het helemaal niet ruim qua centjes. Mijn vriend verdiend niet zo veel, maar werkt wel hard. We kunnen verder prima ons rekeningen betalen hoor en hebben verder een eigen huisje en een autootje voor de deur!! Maar hebben nooit echt geld over, we moeten er altijd om denken zeg maar!! Mijn moeder maakt zich daar ook al een tijdje zorgen om!!! AAaaaahhhh ze heeft echt een aantal keer tegen mij gezegt dat een kindje krijgen misschien niet zo verstandig is!!! Ik kijk er nu zo tegen op om mijn ouders het goede nieuws te vertellen!! Ik wil nl heel graag leuke reacties en ik wil mij helemaal niet gaan verdedigen over de keuze die mijn vriend en ik samen gemaakt hebben (wat overigens een wel overwogen keuze is)!!! Bah!!! Ik ben gewoon zenuwachtig voor morgen!!! Mijn ouders zijn verder hele lieve mensen hoor, maar ik baalde zo van dit telefoontje!!
Ik heb alvast wel taartjes gekocht en een leuk kaartje voor mijn ouders, zit nu alleen te dubben wat ik in het kaartje zal zetten!!!
Heeft iemand van jullie nog sugesties??? Dan hoor ik ze graag!!!

Ik laat jullie morgen avond weten hoe het gegaan is bij mijn ouders!!! Pfffffff.... Duim maar heel hard voor mij!!!

Liefs Sjors....

Sjors; Ouders zijn altijd bezorgd om hun kindjes hoor! Ze wil waarschijnlijk het allerbeste voor je maar ik weet zeker dat ze hartstikke blij voor jullie is wanneer zehoren dat jullie papa en mama worden. Veel succes vanavond. Ik ben benieuwd hoe ze gereageerd hebben.

Lilian; Als je dit leest dan ben je toch echt verkeerdbezig meid. Hup hup hup...snel terug in bed en aan de knuffel!!!!!!!! je ei komt er aan meid!!!!!!

Mamaroos; Ik hoop dat je een lekker weekendje hebt. Geniet er lekker van. het weer is nu in iedere geval wel goed.

Met mij gaat alles goed. Ik heb een angelsounds gekocht en nu kan ik zelf naar het hartje luisteren. Dat is echt gaaf.

bah ik denk dat roos slecht nieuws heeft. Ze schreef gisteren als we niets hoorden dat de test neg was.... ik hoooooop zo dat ze geen tijd heeft gehad om even te berichten...... Ik duim nog steeds voor goed nieuws!!!

Sjors... Jij en je mannetje hebben samen gekozen! Daar staan jullie volledig achter, wat een ander er ook van mag vinden. Het is alleen ontzettend rot dat het telefoontje van je ouders kwam. Ook zij zullen hartstikke blij zijn! Vertrouw op jullie eigen keuze en kindje in jullie buik! Zet ook gewoon op het kaartje wat je er op wilde zetten, wat je al in gedachten had voor het telefoontje. Enne iedere ouder blijft zich zorgen maken...dat zullen wij ook doen straks als onze kids 25 zijn! hahaha!
GENIET van alles en het guppie in je buik!!!

Succes met vertellen!

Ook las ik dat er eieren aan zitten te komen!!! veel plezier dames!!! hahah!!!
Op naar goed nieuws!!!

Fijne zaterdagavond meiden!

Groetjes, Mama30

Hee sjors.

Nou je ouders vinden het vast super geweldig. Waarschijnlijk als ze dit achteraf hoort heeft ze veel spijt van haar opmerking aan de telefoon.
Geniet van het moment dat je het vertelt.
Jeetje in de zevende week alweer.
Ik zie dat wij precies een week van elkaar verschillen.
Van jossie verschil ik 2 dagen.
Vind het erg leuk dat we zo dicht bijelkaar zitten. Zo heb je toch wat steun aan elkaar.
Kijken wat de een voelt en hoe het bij de ander zit.

Ik voel me eigenlijk heel erg goed. Niet misselijk oid.
Enige houvast wat ik heb is dat ik niet ongesteld ben geworden, zere borsten heb... niet normaal meer en een positieve zwangerschaps test.

Maandag komen moeders voor meoders langs. Dan gaan ze weer een zwangerschaps test doen om te kijken of er genoeg hcg hormoon in unrine zit.
Dat moment vind ik eigenlijk best wel weer spannend.
Toch weer een beetje bevestiging meer. (hoeveel mee bevestiging heeft een mens  nodig)

Nog dik twee weken en dan hebik de echo..!!! kan niet wachten.

Mamaroos: Laat iets van je horen. Ik hoop dat je goed nieuws kunt brengen.
PLEASE!!!

Jossie: He gaat het met de misselijkheid?? Word het al iets beter?

Ken: Zijn de duivels al helemaal doorgebroken???

Lilian: Heb jij je ei al gevonden??

Jessie: hoe gaat het met jou?

Dames ga nog elkker even op de bank hangen.
Had vanaf nu 6 dagen vrij... helaas is er ziekte en moet ik vanaovnd de nacht in.
Heb er vorige week net 4 gehad.
Zou bijna zeggen: ik doe ze wel, kan nu nog, straks hoeft het neit meer.
(hoef namelijk na 12 weken geen nachtdiensten meer te draaien)

Toedeledoki!!!!

hoi meiden

daar ben ik weer!
Het is al weer zaterdagavond en dus een dag van het weekend voorbij. Wat gaat dat altijd snel he!

Sjors: Wat spannend dat je morgen je ouders gaat vertellen dat ze opa en oma worden!! Is dat de eerste keer dat ze opa en oma worden??
Maak je niet druk, je zei het zelf al! Jullie hebben er samen hel bewust voor gekozen!!! Liefde is toch het belangrijkste. en ik weet zeker dat jullie dat beide enorm veel aan jullie kleine uk gaan geven!!!! Let maar op dat ze wel trots zullen zijn hoor!!!!
Ik dacht dat jullie het eerst met jou diploma uitreiking zouden vertellen?? En je schoonouders weten die het al???
Succes hoor morgen, maar hte komt vast wel goed hoor!!!!!

Joh: Wat vervelend dat je nu toch moet werken. maar wat je zegt, nu kan je het nog doen, over 6 weken hoeft het niet meer!!!
Goed hoor dat je ook mee gaat doen aan moeders voor moeders!!!

tsja ik hoop maar dat mamaroos zo in de ban was van haar weekendje weg zodat ze vergeten is om het ons te vertellen? Of misschien was ze te vroeg met testen, we zullen het nog even af moeten wachten

Joyce: Wat is een angelsound???  sorry ben nog niet zwanger dus weet niet wat er allemaal op de markt is?? Wel leuk dat je daarmee het hartje kan horen!!

Lilian: hoe is het met je ei?? is hij al geweest en zit je dus inmiddels weer op het wachtbankje??

even nog een update van mezelf. ik had vrijdag mijn temp opgemeten en toen zag ik duidelijk dat mijn ei nog niet geweest was!!! gelukkig maar want mannetje was niet thuis donderdagnacht!
Gisterenavond hebben we de schade dus even ingehaald.
Vandaag was mijn ovu test binnen 2 minuten heel duidelijk zichtbaar!! en ik kreeg begin van de avond steken in mijn zij. heb dus mijn mannetje nog een keer verleid en we hebben dus nog een keer gejknuffeld!! nu hoop ik dat er genoeg zaadjes op voorraad zijn als het eitje rijp is. hihi!!! misschien morgen nog een keer, hahaha
We hebben er dan denk ik weer alles aan gedaan!!

Morgen moet ik weer tennissen en dat betekend dat ik er dus overdag niet ben, Misschien morgenvroeg of avond nog!!
Meiden geniet van de zondag!!!

Groetjes jessie

hoi junkies!!!!!!!!!

nou HOERA HET EI IS GEARRIVEERD!!!!!! hahahaha.......
vanmorgen had ik dus een vette dubbele streep en ik heb nu nog steeds steken in mijn linker zij dus ..het komt eraan......
en dus gaan wij vanavond[na de sopranos hihi] weer lekker sexen [ik vind knuffelen zoooooo liefelijk klinken , en ja soms is t ook liefelijk maar soms iets minder hahahha]
en dan is het lot weer in handen van "alles moet op t juiste moment komen"!! en een beetje geluk!

jessie   heb jij ook je ei al gevonden??wij gingen toch ongeveer gelijk op ?laat me t horen he meid ..ik ben heeel nieuwsgierig aangelegd hihi

sjors   ik ben blij dat je minder misselijk bent !!goed eten op tijd werkt echt he.....geniet ervan he meid!!!
en over je oudersss...ik denk dat ze dadelijk toch van dr stoel afvallen van het nieuws..maar het goede moment bestaat niet!!! of je moet ff 12 miljoen winnen...maar anders moeten jullie toch nog heel veel jaren werken [wij ook!!] en er is altijd wel iets ...geld niet in overvloed...slechte relatie ff[bv] etc etc   HET PERFECTE MOMENT BESTAAT NIET, je ouders hadden vroeger toch ook geen zekere toekomst? er kan altijd wel wat mis gaan     maar met een positeive instelling kom je HEEEL   ver..en liefde voor je kind helemaal ...dus ik denk dat dat kindje van jullie heeeel erg op de goede plaats terechtkomt!!!....en je papa en mama zullen zeker te weten een super trotse opa en oma zijn!!!! let maar op.................

mamaroos   ik ben bang dat jij ons geen goed nieuws te melden had , anders hadden we t gehoord zij je................nou toch ben ik benieuwd.......??maar je bent als t goed is een gezellig weekendje weg   en aan t genieten .....have fun

joyce   jij bent grappig ahhahha ..[als je dit leest ben je verkeerd bezig] hihihi ja ik moest vandaag ook nog werken dus ....maar t komt goed hoor!!!!!!!!! hoe voel je je....? goed??
en hoe is de angelsounds>>> [wat is t eigenlijk hihi..precies?]

mama30   ..super leuk dat je nog meeleest en reageerd soms ...alles gaat lekker bij jou he...fijn   xxx lilian   hoor je nog wel eens wat van gipsy??

joh       shit zou je lekker vrij zijn moet je weer werken!!! nog ff volhouden he...hihi
voel je je een beetje lekker??

nou meiden tot morgen xxx lilian
ga nu ff sopranos kijken en dan >.....................!!!! hahhahahhaha

Terug
Bovenaan