FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou, hehe, daar is ze weer hoor....

Helemaal uitgecarnavalt!!!
Het was helemaal geweldig! Jammer dat het alweer voorbij is... op naar volgend jaar!

Ik heb nu net alles even snel doorgelezen...

Monique: Wat een kl.te nieuws alweer!!!! Het is echt oneerlijk!!
Weet dat we allemaal met je meeleven en ik hoop zo dat het snel wel een keer mag lukken, want je verdient het echt!!

Lilian: Fijn om te lezen dat je er zo goed mee omgaat. Ik snap je hoor, het voelt vast 'anders' als toen je zwanger was van Storm en Daan. Ook oneerlijk dat het zo snel weer voorbij is. Hopelijk mag je snel een wondertje in je armen hebben.

Jossie: Hoe is het met jou meid? Gaat het een beetje? Ik snap je helemaal hoor, dat je af en toe even in een dipje zit. Maar hou je vast aan de positieve dingen. Tante zijn is super! Ik vind in ieder geval van wel!

Mamaroos: Je zoontje wordt straks een echte carnavalsvierder! Leuk hoor! Op tijd mee beginnen, het is veel te leuk!
Zo te lezen hebben jullie wel op het goede moment geklust. Hopelijk is het deze ronde raak!

Sjors: Je ongie was weer snel voorbij?! Jij heel veel succes met de volgende ronde; dit wordt em!!

Ook nog een welkom aan de nieuwe meiden! Gezellig...

Ik doe alles maar weer uit mijn hoofd, dus als ik iemand vergeet; SORRY!!!

Ik heb vanaf vorige week donderdag geen ovu test meer gedaan... had steeds een licht streepje.
26 Januari had ik een redelijk duidelijk tweede streepje. Daarna werd ie dus weer lichter. Met carnaval had ik geen tijd om te testen en al helemaal niet om te klussen! Dus ik hoop maar dat ik toen mijn ei had!
Nu moet ik wel zeggen dat ik weer wat hoopvol werd, omdat ik gevoelige tepels kreeg afgelopen zondag. Maar sinds gisteren heb ik weer ontzettende hoofdpijn, dus ben ik bang dat ik misschien toch weer ongie wordt! We zien wel.... hopelijk niet!

Ga op tijd naar mijn bedje, want heb niet veel geslapen afgelopen dagen!

Liefs...

Jpctje: GEFELICITEERD MEID!!! Helemaal gweldig! Hopelijk heb je een fijne voorspoedige zwangerschap! Geniet ervan! (Ik heb je glitters gevangen hoor!)

Liefs...

Ken; fijn dat je een goed caranaval hebt gehad. Maar het wordt nu dus wel spannend voor je. Want als je er vanuit gat dat je ei de 26 is geweest dan mag je dus van het weekend of daarna al gaan testen. Heb je al enig idee wanneer je wil gaan testen? Ik hoop dat je hoofdpijn niets met een naderende ongi te maken heeft maar dat het misschien van alle drukte van de carnaval is. Ik ga hard voor je duimen.

JPC-tje; van harte gefliciteerd met je zwangerschap. Geniet er lekker van. Wanneer ben je uitgerekend?

hoi lieve  meiden

Daar ben ik weer. gisteren lekker op familiebezoek geweest dus vandaar dat ik er niet was. Maar nu ben ik weer van de partij hoor!!

* Joyce: ik las dat jij lekker zwanger was! Gefeliciteerd!!! En dat je ook heel goed voelt is natuurlijk helemaal toppie!! Sinds wanneer ben je zwanger? en na hoeveel rondes was het raak?

* mamaroos: zo te horen was je wel op tijd met klussen dus dan zou het misschien toch wel raak kunen zijn! Leuk hoor dat frank het carnavalgevoel al te pakken heeft! Succes met wachten komende dagen!!!

* Monique wat verevelend dat het misschien toch je schildklier is die een eventuele zwangerschap in de weg staat!!! En dat er dan mensen zijn die ook nog zo raar tegen je doen maakt het er allemaal niet makkelijker op!!!   Je mag hier altijd je hart luchten hoor, daar zijn we voor en we hopen dat we je weer wat op kunnen beuren!!!!
Ik zal voor je duimen dat je goede uitslagen krijgt en dat je toch aan je derde  iui ooging mag beginnen!!!!
Mag ik vragen waarom het bij jullie niet op de natuurlijke manier lukt of wil je het daar liever niet over hebben

jpct gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er maar lekker van!!!

Ken Spannend hoor!!! Laat je snel weten of het raak is deze ronde, want gevoelige tepels is wel een teken natuurlijk, en hoofdpijn kan ook van het carnavallen komen natuurlijk!!!

Nou hier voel ik de pukkels al weer veschijnen dus verwacht ik dat ik zondag gewoon mijn NOD zal hebben helaas, poging 11 wederom geen succes opgeleverd!!!
Ik ben blij dat we 25 februari naar de gyn. mogen!!!!! Het zal waarschijnlijk niet leuk worden wat we daar te horen krijgen maar 11 keer teleurgesteld worden begint ook te vervelen!!!! Weet eigenlijk niet wat ze bij een eerste bezoek aan de gyn allemaal gaan doen, maar ik wacht het maar gewoon af. We hebben alletwee al wel een vragenlijst in moeten vullen dus die zullen we wel bespeken neem ik aan maar of ze verder ook als iets gaan doen weet ik niet! Ach ik maak me er ook niet druk om, ik zie het allemaal wel

Iedereen een fijne dag verder. Ik ga nog even een muurtje verven!!!

Veel liefs

jessie

Jaaahhhh gefeliciteerd Jcptje met je zwangerschap! Als je het leuk vind hebben de zwangere junkies een topic op zwanger zijn.

Monique en Lilian, ik begrijp dat het soms erg moeilijk is om met de
reacties van je omgeving om te gaan. Maar ik begrijp je omgeving ook
wel, het komt soms zo dichtbij en wat kun je nou zeggen om het verdriet
te verzachten???? Je voelt je dan zo hulpeloos.

En ik zie dat er een paar nieuwe meiden bij zijn gekomen, mooi zo, dan blijft het hier gezellig.
De lijst met zwangeren blijft lekker groeien, hopelijk duurt het niet al te lang meer voordat iedereen op dat lijstje staat!

Ik schrijf hier niet zo actief meer mee, maar ik volg jullie nog bijna dagelijks hoor.

Hallo lieve meiden!!

Hier weer even een berichtje van mij!!

Ken!!
Ooh spannend meid!! Zere tepels is toch echt een teken... Ik duim heel hard voor je!!! Wanneer ga jij er een testje tegen aan gooien??

Monique!!
He, bah!!!! Wat vervelend nieuws meid!! Ik hoop voor je dat er niets mis is met je schildklier!!! Het is gewoon niet eerlijk!!! Bah!!! Volgende week krijg je de uitslag toch?? Duim duim duim duim!! Hoe voel je je verder?? Doen je collega's inmiddels al weer eens normaal??? Belachelijk dat ze je gewoon negeren!! Daar kan ik zo kwaad om worden, bah!!!

Lillian!!
Hoe is het met je?? Ik vind dat je een hele sterke vrouw bent!! Vind het zo knap hoe je met alles om gaat!!! Fijn dat je niet meer voor een curratage hoefde en dat de natuur het zelf geregeld heeft!! Maar het blijft natuurlijk een kut-situatie!! Ik hoop dat je heel snel zwanger mag worden en een gezond kindje mag krijgen!!

Johanna!!
Hoe is het met jou?? Is je ongie al weer voorbij?? ik hoop dat je je snel weer beter voelt!!

Roos!!
Zo te horen heb je een hele leuke carnaval gehad!!! Mooi zo!! Leuk dat je je zoontje er ook lekker vroeg bij betrekt!! Vind het jammer dat ze in het noorden niet zo carnaval gezind zijn!! Lijkt mij fantastisch!!! Maar hoe is het verder met je?? Voel je al wat??

Jossie!!
Hoe is het bij jou?? Is jou ongie al weer voorbij?? En hoe voel je je verder?? Ik hoop dat je wat minder verdrietig bent!! Ik kan je zo goed begrijpen, maar deze maand wordt onze maand!!!! Nu zijn wij aan de beurt!!!!

Jessie!!
Leuk dat je weer met ons meekletst!! En spannend!! Je nod komt er aan!! Hoe voel je je verder?? Ik hoop dat je gevoel ongelijk krijgt en dat je stiekem wel zwanger bent!! duim duim duim.. En spannend dat je naar de gyn mag!!

Elletje!!
Welkom bij de Forum Junkies!! Leuk dat je met ons meekletst!! Ik zal mij ook maar even voorstellen!! Ik ben Sjors, 26 jaar en ben sinds augustus (2007) 'bezig' voor ons eerste kindje. Ik zit nu in ronde 7, dus bij ons schiet het ook niet echt op!!! En dat je zo jong bent, vind ik eigenlijk heel erg leuk!! Ik had ook graag eerder begonnen met het zwanger worden, maar dat kon niet ivm werken en studeren!! Ik hoop dat je snel zwanger mag worden!! Waar zit jij momenteel in je cyclus??

Jpctje!!
GEFELICITEERD!!!!!! Wat fijn dat je zwanger bent!!! Geniet er maar lekker van!!!!

Ik ben inmiddels begonnen met de ovu-testjes!! Maar nog niet positief getest!!! we vrijen wel lekker regelmatig, dus dat geeft een heel goed gevoel!!! We gaan deze maand echt ons best doen!!!!
Ik zal nu even ons hondje uitlaten, moet zo weer werken!!!

Tot snel meiden!!!

Kus!!!

Hallo Dames,

Ken meis fijn dat je weer teug bent en goed carnaval gevierd ik ga heel hart duimen meis dat de test deze ronde positief is ondanks dat je weinig geklust hebt succes

Sjors je bent al bezig met ovu testen lees ik die streepjes worden echt wel duidelijk en ik hoop heel gauw meis zo dat je weer kunt gaan klussen hoe veel dagen ben je al aan het testen???

Jessie ik hoop dat die rd weg zullen blijven maar meestal voel je dat ze toch weer gaan ariveren op het moment dat je het niet wild ik duim dat ze weg zullen blijven even andwoord op jou vraag uit onderzoeken is gebleken dat ik vijandig baar moeder slijm heb waardooor klussen voor ons onmogelijk word ik dood namelijk alle zaad vandaar dus dat we met iui bezig zijn en nartuurlijk mag je dat vragen meis

jossie meis hoe is het met jou????

eefje en met jou???

verder wil ik alle nieuwelingen welkom heten hopelijk voelen jullie je net zo thuis als mij

kom later wel weer terug   iedereen een fijne dag

xxxx monique

Jessie voor jou zag net dat je de 25e naar de gym mag
ik zal het proberen uit te leggen
eerst word er gekeken naar jou cyclus hoe die is er zal bloed worden afgenomen en je partner zal zijn zaad moeten inleveren voor onderzoek daarna volgt er een samenlevings test dat houd in dat jullie verplicht moeten klusssen hihhi daarna moet jij weer naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of het zaad en jou baarmoeder slijm samen gaan maar elk ziekehuis werkt weer anders zo gaat het hier in nijmegen welk ziekenhuis ga jij heen?????   als je vragen hebt stel ze me gerust zal proberen dan te andwoorden
heel veel succes

xxxx monique

Terug
Bovenaan