FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lieve Lilian

Bedankt voor je openlijke verhaal! Ik ga nu werken maar ik ga vanavond of anders morgen zeker eens kijken op de site van die twee kleine wondertjes van jou!!!!!!

Dikke kus jessie

hoi meiden   goeiemorgen

jessie eerst ff nog heel erg gefeliciteerd met t behoud van je baan he!!! te gek dat je mag blijven!! is toch eng   zn ontslag ronde op school denk ik
maar mooi dit moet zo zijn!! en wat volgd dan daarop??

joyce   goeiemorgen lekker weer werken ? ikke ook ...morgen lekker weekend mmm!!! voel je je lekker???

ik maak me nu dus echt officieel zorgen om sjors!! ben bang dat er iets mis is!!ik hoop van niet   en dat ze gauw schrijft....maar ze is al een week weg..!! sjors : wat t ook is !! je kan t hier kwijt he meid......... we missen je !!xxx

met mij gaat alles best wel relax [zo in de wachtweken..] ik denk wel ongie te worden want ik heb al vanaf dag 19? krampjes soms ........ okee is wel heeel snel naar mijn ei [dag17]   maar ik denk gewoon vroeg ongie te worden , heb ik wel eens meer gehad....maar we zien wel ik wacht t echt gewoon af deze maand!!

hoe is t met onze pas zwangeren ??? moe...?misselijk   of net zoveel geluk als joyce en lekker niks..!

nou tot vanavondmeiden xxx lilian

Misschien moeten we Sjors een prive berichtje sturen via Hyves. Die komt dan in haar persoonlijke email terecht. Of zullen we het nog even afwachten?

Hallo ForumVriendinnetjes,

Sjors waar zit je toch meid laat gauw wat van je horen we maken ons echt zorgen nu om je meis idd je kunt hier alles kwijt meis wij zijn er voor elkaar

Lilian wat vind ik jou dapper zeg hoe jij met alles om gaat en dan toch positief blijven toppie mag ook welles gezegt worden ik ben naar de site gegaan van jou 2 wondertjes Storm* en Daan* wat een verhaal en wat hebben jullie veel meegemaakt zeg ze zullen nooit vergeten worden storm en daan zitten in jullie hart maar wat is het oneerlijk meid om 2 lieven wondertjes te moeten verliezen terwijl ik het verhaal leeste werd ik er verdrietig van en dacht die kindjes hadden moeten leven en bij hum papa en mama moeten zijn maar meis jij hebt er een mooie site van gemaakt en vergeten doen jullie ze toch nooit   dikke voor jou

nou meiden wij hebben morgen zaterdag een ritje ziekenhuis te gaan ik had een positieve ovu test en dat weer bij dag 3 heel netjes hoor morgen krijg ik om 10,00u de 4e iui en Jessie en Lilian dan kom ik naat jullie zitten schijven jullie vast op en duimen jullie morgen weer voor me vind het eng waarom weer voor een terleurstelling en hoop maar dat de zaad kwaliteit goed is morgen anders gaat het feest niet door duim duim duim van wel laat jullie wel weten hoe het gegaan is morgen als ik niet te veel last heb van me buik buhhhh die krampen weer maar ja we weten waar we het voor doen dus nemm ik dat maar voor lief

Ken zijn de duivels weer weg? balen zeg dat je gyn met vakantie is dat betekend dus dat je nu niet verder kunt met clomid?

Jessie hou je het nog vol op het wachtbankje?
altijd weer spannend meis en we gaan weer ons best doen he duimen maar dat het raak mag zijn toi toi toi

jossie hoe is het met jou?

johanna en met jou al kwaaltjes?

mamaroos fijn dat je de afspraak met de huisarts hebt gemaakt ik hoop dat je gauw doorgestuurd word naar de gyn al is het niet leuk snap best dat je er gemengde gevoelens bij hebt meis succes

Joyce hoe voel jij je meis nog geen last van misselijk?
lekker weg laten blijven dan en draag je al positie kleding ?
vandaag ben je toch 17weken? sorry als ik het mis heb

meiden allemaal heel veel succes
en allemaal een fijn weekend met veel zon

liefs
monique

Joepie Monique! Morgen weer IUI. Het brengt vast geluk dat Martin deze keer mee gaat!! Ik ben trouwens 17w3 dgn zwanger. Maar ik hoop echt dat het raak zal zijn voor jou deze maand! Wie weet brengt het engeltje je nog wel een beetje geluk! Ik ga al duimen.

het is trouwens niet zo druk op mijn werk maar dat hadden jullie vast al door want ik tik nooit een tekst vanaf mijn werk. Nog een half uurtje en ik ben lekker vrij. Lekker weekend vieren. We gaan vanavond pannenkoeken eten. ook erg lekker.

hoi hoi daar is ik weer!!

Lilian: pfffffff petje af voor jou hoor meis!!! Jeetje wat heb jij een mooie site gemaakt over storm* en Daan* Echt heel mooi!! als ik lees wat jij allemaal al mee hebt moeten maken ben ik gewoon even perplex!! Krijg er gewoon kippenvel van! Je bent een Kanjer!!!!!!
Ik ga nu nog harder duimen dat jij deze ronde een pracht cadeau aan je vriend kan geven met zijn verjaardag!! je hebt het verdient toppertje!!!!!

Monique: jippie morgen naar het ziekenhuis!!! ik begrijp dat het je nu een dubbel gevoel geeft, maar kop op he!! je mannetje is erbij deze keer!!! HEt gaat vast helemaal goed komen!!! Ik ga duimen voor goede zaadjes, maar nog meer voor een goede afloop!! hou de moed erin hoor kanjer!!!!! Alvast heel veel succes gewenst, mijn duimen draaien alvast voor je!!!! Ik heb ook al plaats gemaakt op de wachtbank hoor!!!

Joyce: gewoon onder werktijd achter het forum!! oeps!!!! Als ze daar maar niet achterkomen, hihi! nee hoor groot gelijk als het niet druk is!!
Je kunt al gaan aftellen naar de 20 weken echo!!! wat leuk!! schiet echt al goed op zeg!!! weet je al wanneer je de echo gaat laten maken of niet?? Willen jullie weten wat het gaat worden??

hoe is het met de andere zwangere onder ons? lukt het allemaal met de flessen te vullen!!! Hebben jullie al kwaaltjes of niet???

Hier ben ik nog steeds lekker verkouden, Daardoor voel ik me gewoon niet helemaal top! maar goed het is niet erg en het gaat vast weer over. Owja gisterenavond lag ik in bed en ik moest hoesten krijg ik toch een enorme pijnsteek in mijn zij!! Zo raar!! mannetje schrok er allemaal van, hihihi!!

ik heb vanavond een verjaardag, morgen moeten we op pad voor bestrating uit te zoeken en komt mijn vader de tuin doen, dus zal ik daar moeten helpen. Zondag weer tennissen, dus druk weekend voor de boeg!! Natuurlijk kom ik nog wel dit weekend weet dus alleen nog niet wanneer!

Meiden Geniet van het weekend!!!!
monique: toi toi toi morgen in het ziekenhuis!!!

Dikke kus jessie

hoi meiden

eerst ff   ik heb sjors gemaild via dr eigen hyves...gezegt dat we dr missen en of er iets is....?en dat ze alles tegen ons kan zeggen.....!!en zo

jessie monique   lief van jullie dat jullie op Storm en Daantjes site zijn geweest...en jullie zouden t denk ik precies t zelfde doen...op een of andere manier kan je t aan ...en zijn mijn kindjes voor altijd bij me ..dat sterkt me!!
we zullen nooit meer t zelfde worden als voor de geboorte van onze kindjes maar t is goed zo...we hebben er vrede mee[meestal dan]   enop een of andere rare manier moet t zo zijn misschien....en misschien is t wel ergens goed voor ...? maar of we dr achterkomen waarvoor? denk t niet..
maar we hebben ons dr bij n eergelegd en we willen gewoon graag {zo snel mogenlijk hahha} meer kinderen....
maar super lief dat jullie op Storm en Daantjes site hebben gekeken......

nou monique     morgen iui 4   en dan bij ons op t bankie!!!! gezellig zijn we met zn 3-en   lekker koppie thee rbij ahhahahha en duimen maar!!!

jessie voel je iets????

ken     alle rd's weer weg?? en gaan we weer er tegen aan ..of moet je wachten op je gyn??

jossie en johanna hoe is t met de kwalen?? niks of wel wat last van verschillende lastige dingen??

mamaroos     ben benieuwd wat je huisarts gaat zeggen? omadat alles m et frank zo lekker snel ging ....misschien testen ze wat ofzo???? maar mooi dat je nu al mag komen ....actie he..hihi

joyce       gaaaf dat je al 17 weken bent nog heel ff en dan de 20 weken echo   mooi   dan zie je je kindje zooo goed...!! en jaaa onder werktijd op t forum hum hum!! kan echt niet he !! hahahhhahhahahh ...wij hebben geen internet helaa sop ons werk   want t zou ideaal zijn hoor hahahahhahahah..tot snel

en nog een x thanks voor jullie lieve woorden aan mij !! hihi maar we verdienen t allemaal even goed hoor!!! al zou ik t zooooo graag deze maand willen hihi en elke andere maand trouwen s..........hahaha

meiden tot morgen xxxx lilian

hoi meiden

eerst ff   ik heb sjors gemaild via dr eigen hyves...gezegt dat we dr missen en of er iets is....?en dat ze alles tegen ons kan zeggen.....!!en zo

jessie monique   lief van jullie dat jullie op Storm en Daantjes site zijn geweest...en jullie zouden t denk ik precies t zelfde doen...op een of andere manier kan je t aan ...en zijn mijn kindjes voor altijd bij me ..dat sterkt me!!
we zullen nooit meer t zelfde worden als voor de geboorte van onze kindjes maar t is goed zo...we hebben er vrede mee[meestal dan]   enop een of andere rare manier moet t zo zijn misschien....en misschien is t wel ergens goed voor ...? maar of we dr achterkomen waarvoor? denk t niet..
maar we hebben ons dr bij n eergelegd en we willen gewoon graag {zo snel mogenlijk hahha} meer kinderen....
maar super lief dat jullie op Storm en Daantjes site hebben gekeken......

nou monique     morgen iui 4   en dan bij ons op t bankie!!!! gezellig zijn we met zn 3-en   lekker koppie thee rbij ahhahahha en duimen maar!!!

jessie voel je iets????

ken     alle rd's weer weg?? en gaan we weer er tegen aan ..of moet je wachten op je gyn??

jossie en johanna hoe is t met de kwalen?? niks of wel wat last van verschillende lastige dingen??

mamaroos     ben benieuwd wat je huisarts gaat zeggen? omadat alles m et frank zo lekker snel ging ....misschien testen ze wat ofzo???? maar mooi dat je nu al mag komen ....actie he..hihi

joyce       gaaaf dat je al 17 weken bent nog heel ff en dan de 20 weken echo   mooi   dan zie je je kindje zooo goed...!! en jaaa onder werktijd op t forum hum hum!! kan echt niet he !! hahahhhahhahahh ...wij hebben geen internet helaa sop ons werk   want t zou ideaal zijn hoor hahahahhahahah..tot snel

en nog een x thanks voor jullie lieve woorden aan mij !! hihi maar we verdienen t allemaal even goed hoor!!! al zou ik t zooooo graag deze maand willen hihi en elke andere maand trouwen s..........hahaha

meiden tot morgen xxxx lilian

Terug
Bovenaan