hoi hoi daar is ik weer!!
Lilian: pfffffff petje af voor jou hoor meis!!! Jeetje wat heb jij een mooie site gemaakt over storm* en Daan* Echt heel mooi!! als ik lees wat jij allemaal al mee hebt moeten maken ben ik gewoon even perplex!! Krijg er gewoon kippenvel van! Je bent een Kanjer!!!!!!
Ik ga nu nog harder duimen dat jij deze ronde een pracht cadeau aan je vriend kan geven met zijn verjaardag!! je hebt het verdient toppertje!!!!!
Monique: jippie morgen naar het ziekenhuis!!! ik begrijp dat het je nu een dubbel gevoel geeft, maar kop op he!! je mannetje is erbij deze keer!!! HEt gaat vast helemaal goed komen!!! Ik ga duimen voor goede zaadjes, maar nog meer voor een goede afloop!! hou de moed erin hoor kanjer!!!!! Alvast heel veel succes gewenst, mijn duimen draaien alvast voor je!!!! Ik heb ook al plaats gemaakt op de wachtbank hoor!!!
Joyce: gewoon onder werktijd achter het forum!! oeps!!!! Als ze daar maar niet achterkomen, hihi! nee hoor groot gelijk als het niet druk is!!
Je kunt al gaan aftellen naar de 20 weken echo!!! wat leuk!! schiet echt al goed op zeg!!! weet je al wanneer je de echo gaat laten maken of niet?? Willen jullie weten wat het gaat worden??
hoe is het met de andere zwangere onder ons? lukt het allemaal met de flessen te vullen!!! Hebben jullie al kwaaltjes of niet???
Hier ben ik nog steeds lekker verkouden, Daardoor voel ik me gewoon niet helemaal top! maar goed het is niet erg en het gaat vast weer over. Owja gisterenavond lag ik in bed en ik moest hoesten krijg ik toch een enorme pijnsteek in mijn zij!! Zo raar!! mannetje schrok er allemaal van, hihihi!!
ik heb vanavond een verjaardag, morgen moeten we op pad voor bestrating uit te zoeken en komt mijn vader de tuin doen, dus zal ik daar moeten helpen. Zondag weer tennissen, dus druk weekend voor de boeg!! Natuurlijk kom ik nog wel dit weekend weet dus alleen nog niet wanneer!
Meiden Geniet van het weekend!!!!
monique: toi toi toi morgen in het ziekenhuis!!!
Dikke kus jessie