Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Even de lijst er weer bij.

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!

nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

nod 27 april, lilian 31 jaar,ronde 2,3ewonder na Storm*en Daan*ZWANGER!!!!!

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje    
nod 25 april 2008 jessica, 14 e ronde eerste kindje
nod  27 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 30

Mei 2008
nod 7 mei 2008  monique 4e iui ( 1e kindje )  dag 30
nod 10 mei 2008 mamaroos 10e ronde, 2e kindje
nod 15 mei 2008 Ken 4e ronde mbv clomid 1e kindje dag 33

Jessie zit nu lekker in het buitenland. Ik ben wel echt wel jaloers zeg. Maar ja wij hebben gelukkig ook mooi weer.

Monique; Zei je gisteren nu dat de rode duivels weer waren gearriveerd?! Echt kut voor je meid. (letterlijk en figuurlijk) Ik had het je zo gegeund. En ik kan me ook wel voorstellen dat het even rauw op je dak kwam dat er nog één uit de vriendengroep zwanger is. Maar meid; jou tijd komt ook echt nog wel! Daar geloof ik echt in en dat hop ik ook voor je.

Mamaroos; Nog even wachten toto donderdag en dan weten we ook weer meer. Spannend. Ik hoop dat je je afspraak bij de gyn kunt afzeggen.

Ken; Hoe gaat het met jou? Is voor je gevoel je ei nu al geweest? Zijn jullie voor de zekerheid nog druk aan de knuffel?

Nou meiden; De eerste werkdag van de week zit er weer op. Straks lekker even eten. We gaan taco's eten. ik stond in de winkel en daar had ik nu echt zin in. Dus die ga ik zo lekker klaar maken.

hoiiii
LEKKER WEEEER!!!! HE!! HEERLIJK....

monique zijn ze weer gearriveerd???? KUTKUTKUT   ,,en ik duim zo hard voor je!!

ken   hoe staat t er bij jou bij??? knuffelen al voorbij ..of gaan jullie door tot t einde hihi...

jessie   die ligt lekker met dr kont in de zon heerlijk ...maar wij ook he hihi...

joyce   nou wij hebben niet ge bbq   t maar wel lekker buiten gegeten ...en de tuin gedaan en allles buiten mmmmmmmmm
morgen moet ik weer werken dus.....maar maakt me niet uit als t zo blijft dan vind ik t lekker...

he meiden tot morgen xxx lilian

oooh   mamaroos sorry ik zou je bijna vergeten...nou wel goed dat die dok dat zegt dat t bijna nooit voorkomt bij een 2e kindje.....dusss t komt er toch aan!! ik weet t zeker!!!
donderdag je nod???? succes meid..xxx lilian

Heeeee hallo .....

Lillian!!
Wat fijn te lezen dat alles goed met je gaat!!! Nog steeds niet misselijk hoop ik?? En kun je het geheimpje nog een beetje voor je houden??? hihihi!!! Ik ben zo blij voor jullie!!!

Joyce!!
En?? Hoe was jullie eerste bbq??? Heerlijk vind ik dat, lekker wat buiten eten!!! Ook erg gezellig altijd!!!

Roos!!
Wat lekker zeg!! Een weekje weg geweest!!! Zo te lezen hebben jullie allemaal genoten!!! Spannnend dat je donderdag naar de gyn mag!! Ik hoop voor je dat je de gyn af mag bellen en dat je donderdag positief mag testen!!!

Monique!!
Lieve monique!! Wat vind ik het sneu voor je dat deze iui poging weer geen succes mocht hebben!!! Bah!! het is niet eerlijk!!! Ik las in het stukje van Joyce dat er weer iemand in je nabije omgeving in verwachting is!!!  Dat zal voor jou niet mee vallen om te horen!! want jullie willen ook zo graag!!! Ik leef echt heel erg met je mee en hoop dat de volgende iui poging een prachtig kindje met zich meebrengt voor jullie!!! Want jullie hebben het zo ontzettend verdiend!!! Hier een hele dikke knuffel voor jou!!!

Annelies!!
Wat fijn te horen dat je toch nog recht hebt op een uitkering na je bevalling!! Dat scheelt weer een hele hoop stress!!! En gefeliciteerd meid!! Alweer 30 weken zwanger!! Nog eventjes en dan mag je je kindje in je armen houden!!! Spannend hoor!!!

Jossie!!
Hoe is het met jou?? Ben je ook zo moe en misselijk??

Johanna!!
En hoe is het met jou meid??? Lust je al weer warm eten??

Ken!!
En?? heb je je ei inmiddels gevonden??? Of ben je nog steeds druk aan het knuffelen?? Ik duim heel hard voor je!!! Ik hoop zo dat je positief mag testen deze maand!!!

Jessie!!
Ik ben echt 100 jaloers op je!!! Ik wil ook naar de zon!!! hihihi!!!

Hier is alles goed!! Ik ben vandaag al weer 10 weken zwanger!!! Hahaha, voelt een beetje als een mijlpaal!!!
De  misselijkheid wordt al iets minder!!! Heerlijk!!! Maar ik heb daar voor in de plaats steeds een zeurderig en pijnlijk gevoel in de onderbuik!!! Ik heb het de zwangere meiden ook al even gevraagd, maar waarschijnlijk is het bandenpijn!!! (tsja.. ik heb ook echt geen flauw idee wat je tijdens een zwangerschap allemaal moet voelen)!! Ik maak mij dus waarschijnlijk druk om niets!!! (onzekerheid denk ik)!!! Als de pijn erger wordt ga ik denk ik inderdaad de verloskundige gewoon bellen!!! Maar dat vind ik nu niet nodig!!
Ik ga zo lekker vroeg naar bed ben echt kapot!!! Moet morgen weer werken, er staat een reeks van 7 diensten op mij te wachten!!! Pffffffffffff hoe kom ik de week door!!! hihihi!!!

Nou meiden, een hele fijne avond en tot snel!!!

Hoi Meiden,

Lilian fijn dat alles goed gaat met je toppie meis
en de datum naar je 1e echo schiet nu ook al aardig op

ken meis hoe is het met je?

Sjors dank je wel meis voor je lieve woorden
tja meis de wereld is heel oneerlijk verdeeld
idd klopt wat joyce schreef er is weer een vriendin van ons zwanger
en dat werd gisteren verteld op de bq bij joyce ik gun haar echt maar op dat moment voelde het zo verdomme dubbel smorgens was ik net ongi geworden dus ja onze 4e iui is dan ook weer niet gelukt en dan hoor je dat er weer een vriendin zwanger is
ik heb dan ook gisteren op de bqq lekker een potje zitten janken alle emoties van die slopende 2 wachtweken waren kwamen er uit en ook het feit dat onze iui weer niet gelukt is ik schaam me er ook niet voor dat ik heb zitten janken vrienden van ons weten waar we mee bezig zijn dus wat wel weer heel lief was de man van de zwangere vriendin trooste me en dat deed me goed tja monique positief blijven maar valt niet mee en ben bang komen nu wel heel dicht bij IVF ik gun het iedereen zwanger te mogen zijn maar gisteren voeltde het wel heel dubbel en was dan ook echt verdrietig   JA WIJ WILLEN OOK ZO GRAAG

fijn dat jou echo ook in de buurt komt meis verder voel jij je goed
niet meer zo misselijk

nou meiden ik heb even geen zin om op iedereen te reageren dat doe ik morgen wel ga lekker even bad heerlijk me zinnen verzeten drukke dag geweest en ben ook al vanaf 04,30 op de been

liefs
monique

Monique; Het is inderdaad wel even klote als er weer een ander zwanger is. Groot gelijk dat je dan toch even je tranen laat gaan/ Het lijtk me moielijk om iedere keer weer een vriendin te moeten feliciteren. Je gunt het een ander natuurlijk ook.

En hoe gaat het met alle anderen? Er komt toch weer een spannend weekje aan met wat NOD's. Nou meiden; ik ga voor jullie duimen.

Vandaag trouwens de tweede mijlaal gehaald. Ik ben precies 20 weken zwanger. Morgen de 20 weken echo. Echt spannend.

goeiemorgen meiden

monique   ik vind t zo kut voor jullie   en ik weet wat je voelt als iedereen om je heen maar zw word en dat alles "gewoon"goedgaat ................
maar je gunt t de anderen ook maar jullie zijn n u gewoon aan de beurt!!!!
maar op een of andere manier gaat t ook voor jullie gebeuren meid!! ik weet t zeker ...dikke knuffel lil

joyce   20 weken echo!!!!!!! oooh gaaaf     zo mooi en ja kan zo goed alles zien ....snel vertellen he...

jessie   hoe is t met je..?

jossie en joh   zijn jullie misselijk moe?? vertel ik ben wat nieuwsgierig hoor hihi

ken   al iets nieuws ????

mamaroos     bijna nod   en wat voel je???

nou meiden ik moet gaan werken ..voel me nog steeds goed wel eerder moe     maar de zon doet wonderen   he voor je energie....t snel xxx lilian

Terug
Bovenaan