Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Goedemorgen Allemaal,

Deze meid heeft helaas niet positief mogen testen dus ik heb niet het mooiste kado voor mijn vriend die vandaag jarig is ik baal er stevig van op het moment weet ik ook niet wat ik van mijn lichaam moet denken is het voor de zoveelste keer een spel aan het spelen met mijn we wachten maar weer af maar ik heb er heel weinig vertrouwen in dat het deze keer wel gelukt is de duivels zijn er nog niet maar zullen niet lang meer duren heb een giga buik pijn nou meiden ik had gehoopt dat ik leuker nieuws zou hebben maar helaas,,ga douchen en naar me werk

tot later meiden
of tot morgen druk vandaag

liefs
monique

Monique; Wat balen meid dat je geen positieve test had vanochtend. Ik had het je echt gegund en ok vor Martin natuurlijk. !"#$%&_ echt jammer. Meid zolang de duivels er nog niet zijn ga ik toch nog voor je duimen en anders hoop ik dat die duivels er maar snel mogen zijn zodat je dor kan met je volgende IUI.

Nu ik op de bank zit heb ik toch wel een beetje spijt dat ik moet werken vandaag. En helemaal nu de zon schijnt. Maar ja voor we het weten is de dag weer voorbij en dan is het al weer weekend!!!! En het zou dit weekend erg mooi weer worden. Wie weet kunnen we wel lekker BBQ-en.

hoi meiden

even een berichtje van mij hihi ookal voel ik mij een beetje een vreemde eend in de bijt
maar ik begin jullie nu wel een beetje te kennen

ik wilde monique toch even een hand onder de riem steken en wie weet was je iets te vroeg met testen? ik hoop het zo voor je .....
nog gefeliciteerd met je mannetje!

maar snap wel dat je stiekum een beetje baalt!

jessie fijne vakantie

en joyce ik hoop ook op bbq weer!
zou fijn zijn ....ik wacht nog steeds op een telefoontje van de vk...ze wilde even overleggen.....wel heb ik vandaag 4 afmeldingen waarvan 2 zeker waterpokken en de andere twee moeten nog langs de dokter....ik hoop ook waterpokjes....
dus nog even spannend!

nou alle meiden ik hoop dat jullie allemaal snel positief mogen testen en lekker met een bol buikje de zomer in mogen!

liefs sandra

Hey meiden,

Vandaag voor mij weer een meilpijl...
Ik ben vandaag precies 30 wkn zwanger...Dus nog precies 10 wkn is 70 dgn te gaan...
En ook heb ik nog een beetje goed nieuws van het UWV ontvangen...
Ik krijg een ziektewet uitkering tot mijn zwangersschapsverlof en daarna een zwangersschaps uitkering tot 10 wkn na de bevalling...

Hier zijn we heel blij mee...
En nu hoef ik me daar ook geen zorgen meer over te maken en das veel beter voor mijn bloeddruk...

Do 8 mei moet ik weer naar de verloskundige....
En dan maar meteen even vragen over mijn maagzuur want het is echt niet meer te houden...
Lig de halve nacht wakker door de maagzuur, maar rennie en als die dingen helpen niet meer... Het enige wat nog helpt is melk maar dat help maar een paar uurtjes...

Iedereen veel klus plezier...
En iedereen die nog wacht  sterkte

Groetjes Annelies

Hey annelies, jeetje 30 weken al weer. gefeliciteerd. Gelukkig krijg je nu een normale uitkering en een uitkering met je verlof. Dan kan je nu in iedere geval wat rustiger aan doen. Nog 10 weekjes. Wat gaat de tijd toch snel he.

Het is zo mooi weer dat wij lekker iedereen hebben uirgenodogd voor een BBQ morgen. Nu alleen de wind nog wat zachter en iets minder fris. Heeeeeerlijk. We gaan zo even lekker wat boodschapjes halen voor morgen.

hoi allemaal

nou joyce die bbq gaat zeker lukken het is heeerlijk!!! weer   en ik ga lekker fietsen met een vriendin hahahahhaha ja lekker toch met dit zonnetje!!

hoe is t met mamaroos   monique ken ??
gaat t wel weer een beetje monique   ..kut zeg dat t nu niet gelukt is1!! en we willen zo graag!!!
nou ik blijf duimen hoor ....

ken   al gestopt met knuffelen hihi of al tekenen ??? iets>>

xxx lilian

Joehoe! Ik meld me weer!

We zijn net terug van een weekje vakantie! We hebben bij vrienden gebivakeerd. Die hebben een soort van boerderijtje. Wij hebben een week bij hun in het gastenverblifj gezeten! We hadden dus alles voor ons zelf! Het was zo super! Frank vond het helemaal gewelidg....Die vrienden hebben twee kindjes (bijna 1 en bijna 3jaar) En ze hebben een paard, een ponny, kippen, twee katten en een hond! Frank moest dus iedere dag wel even alle dieren aaien! En dan hebben we het nog niet gehad over de glijbaan, de schommel en de zandbak! Zowel hij als wij hebben echt genoten! Vootal met dat zonnetje erbij!

Hierdoor ben ik ook niet zo bewust met mij ei bezig geweest  We hebben wel geklust, maar het een beetje meer op z;n beloop gelaten ook geenetempertauur bijhouden etc....Ook heb ik gewoon af en toe een biertje of wijntje gedornken. We zien het wel! Donerdag nar de gyn. Komende weeknd is mijn NOD. Donderdagochtend ga ik dus maar even testen....en wie weet mag ik de afspraak afbellen! I hope so!

Was wel grappig trouwens. We zijn ook bij ander vrienden op bezoek geweest. Die vriendin is arts. Zij vertelde me dat zij bezig waren voor een eerste kindje. Ik dus ook maar verteld dat we bezig zijn voor een tweede. Violgens haar kwam het zelde voor dat het niet meer lukt om een tweede kindje te krijgen, als eeeeerste hee makkelijk gegaan is. Voor de zekerheid is ze even de medische boeken ingedoken. Daar kon ze niets vinden. over scundarie onvruchtbaarheid. Dat is dus een goed teken. dat wil dus zeggen dat het hee weinig voorkomt. Zij denkt dan ook dat de gyn vrij weinig zal gaan doen voorlopig. Maakt mij niet uit, als we maar snel zwanger mogen zijn!

Maar nu genoeg over mijzelf.

Hoe is het met jullie? Ik kan niet alles van een week bij gaan lezen. maar zag wel dat monique negetaif getest heeft! Balen meis! Ik ga duimen dat je te vroeg met testen was!

En lilian, met jou en dat kleintje in je buik alles goed! Hoera! Echt super voor je!

Hioe is het met de rest allemaal?

mamaroos; Wat fijn dat je een heerlijke week hebt gehad. Toch wel fijn ergens om even je gedachten te verzetten. Dus aanstaande donderdag ga je een testje wagen. Nou ik hoop echt voor je dat je die afspraak mag afbellen en mocht het helaas niet zo zijn dan hoop ik dat je snel bij de gyn terecht kan. Want zwanger worden is uiteindelijk waar we met z'n allen voor gaan. Wel lief trouwens dat die vriendin nog even extra heeft nagekeken hoe het zit met secundaire onvruchtbaarheid. Zoiets kanje toch even geruststellen.

lilian; Ik heb gisteren echt heerlijk genoten van de BBQ. Maar helaas is het weekend weer voorbij. En heb jij ook lekker de BBQ aangestoken?

Nou meiden, We moeten weer werken maar gelukkig hebben we mooi weer dus dat maakt het wel weer een beetje goed.

Terug
Bovenaan