Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi lieve meiden.....

Monique: Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik vind het zo oneerlijk voor jullie!!!!!
Jullie willen zooooo graag, iedereen om je heen wordt zwanger en bij jullie lukt het (nog) niet......
Zo verschrikkelijk KL.TE!!!
Fijn dat je erover kunt praten met je vrienden, dat lijkt me dan ook weer fijn.
Een hele dikke knuffel voor jou!!!!

Joyce: En jij alweer 20 weken!!! Jee, wat gaat dat snel zeg! Ik wist niet dat je alweer zoveel weken was. Fijn de echo, laat weten hoe het geweest is!

Lilian: Hoe voel jij je? Toch lekker aan het genieten? Ik kan ook niet wachten tot het zover is!

Wij zijn nog steeds om de dag aan de knuffel, alleen weet ik niet of we nu nog moeten doorgaan of niet. Ik denk dat we gerust kunnen stoppen, want we zitten nu op dag 24. Lijkt me voldoende toch??? Hopelijk heb ik mijn ei gehad, vind het zo vervelend dat ik dat niet merk!!! Ook geen slijm enzo.... straks heb ik geen eisprong gehad....
Ik heb er weer niet zo'n goed gevoel over eerlijk gezegd, want die andere 3 ronden met clomid is het ook niet gelukt, dus waarom nu wel dan???
Als ik ongie wordt bel ik mijn gyn weer, hij zal dan wel eens terug zijn van zijn vakantie zeker?
Dat was het effe............

Sorry dat ik niet veel reageer, maar voel me allesbehalve vrolijk de laatste dagen......
Ik leg het wel uit op de forumjunkies hyves....

Liefs..........

Hoi Ken; Nog steeds druk aan de knuffel lees ik. Beter 1x te veel dan 1x te weinig. Ik hoop echt dat je je gyn met goed nieuws mag bellen deze keer. Maar wat k*t dat je even wat inder lekker in je vel zit. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

Lilian; Wat fijn dat je nog nergens last van hebt behalve moeheid. Wie weet ontspring je de dans wel deze keer.

Nou om 15.30 uur heb ik de echo dus ik zal vanvond even laten weten hoe het was. ik heb er echt zin in.

Hey Meiden

Ken bedankt voor je opbeurende woorden
ik vind het voor jou ook zo sneu
zelfs met die clomid doet het niet zijn werk dus terwijl het wel zo had moeten zijn
dus jij weet niet wanneer jij naar de gyn mag ik snap best dat je even niet lekker in je vel zit meis het is ook zo oneerlijk allemaal een dikke knuffel voor jou

Joyce ik hoop dat je straks een hele mooie echo te zien krijgt spannend
maar jullie willen het stiekem toch niet weten?
succes vanmidag

Lilian fijn dat jij je nog steets zo goed voelt hopelijk blijft dat zo je hele zwangerschap
heerlijk geen misselijkheid enz

meiden ik sta voor een groete raadsel echt ik ben zondag licht ongi geworden helder licht roze en maandag avond was het weer weg heel VREEMD
vandaag is dan ook oficieel mijn nod dag en durf niet te testen durf het echt niet heb wel erg last van me rug ik denk dat ik het deze week nog even rustig afwacht de iui,s doen wel zijn werk dat blijkt wel maar ik ga nergens van uit ik dacht zondag ook echt dat de iui weer mislukt was mischien is dat ook wel zo of mischien toch niet weet het niet durf niet te hopen ik heb zaterdag getest en maandag maar allebei negatief wacht het dus even rustig af maar het is om GEK van te worden ik laat jullie weten zoagauw ik meer weet

verder iedereen die ik vergten ben sorry
denk ook aan jullie meiden

tot later
liefs
monique

hallo meiden, De 20 weken echo was super goed!!! Het is helemaal gezond en het geslacht is ook nog steeds een verrassing voor ons. Ik heb een foto op hyves gezet.

Morgen schrijf ik weer wat meer hoor!

Hallo meiden,

Hehe eindelijk een reactie van Jossie. Ik ben de laatse weken zo moe dat ik nog niet de puf heb om achter de computer te zitten. Vooral als ik gewerkt heb.  Vandaar dat ik hier niet zo actief bezig ben. SORRY.
 Mijn misselijkheid is een stuk minder als ik maar geregeld wat eet dan gaat het goed. Warme eten doe ik wel maar smaakt me niet zo lekker als eerder. Verder voel ik me goed.

Joyce:
Wat super dat je 20 weken echo goed was!!!!
EN dat jij alweer 2o weken bent zeg wat gaat de tijd had.

Monique:
Lieve lieve monique, wat ontzettend kloten dat jullie IUI poging weer niet geslaagd is.
Wat is de wereld toch soms oneerlijk verdeeld. Meid ik vind het echt verdrietig voor jou en kan me voorstellen dat je er helemaal moedeloos van word. Meid ik hoop dat je het positief in kunt blijven zien. Lijkt me heel moeilijk voor je maar toch wil ik je heel veel succes wensen om positief te blijven. Dikke knuffel Jossie

Ken: Ook jou zit het allemaal niet mee. Ik vind dit voor jou heel sneu en lijkt me voor jou ook heel moeilijk ook om positief te blijven. Toch wil ik ook jou daar heel veel succes bij wnesen.
En wat las ik hebben jullie een vakantie naar Rhodos geboekt. Zijn wij al 2x geweest in 2005 en 2006. Ik vind het een heel mooi eiland. Wij zaten in Rhodos stad in het nieuwe gedeelte en ik vond de oude stad met de haven 'savond gewldig en romantisch om heen te lopen. De oude stad   van Rhodos stad moet je echt een keer geweest zijn.
En Rhodos heeft ook wel zandstranden hoor bij Falaraki en je hebt nog een strand aan de oostkust dat heet Golden Beach is ook heel mooi. Ik vond beide jaren op Rhodos geweldig een mooi eiland en mooier dan Kos.

Sjors: Jij dus ook al zo moe, heb ik ook nog steeds last van vooral als ik moet werken. Moeten er wat voor over hebben maar dat doe ik met alle liefde.

Johanna: hoe gaat het met jou.

Lilian: Jij voelt je goed las ik ,mooi meid, geniet er lekker van.

Mamaroos: Hoe gat het met jou al wat tekenen wat zou kunnen wijzen op een zwangerschap? Meid ik hoop voor je dat je donderdag de gyn. kan afbellen. Ik ga hard voor je duimen!!!
Jessie: Jij op vakantie, meid ik wens je nog een fijne en vruchtbare vakantie toe

Meiden geniet van het mooie weer de komende dagen!!!!!!

Veel liefs Jossie

Hoi Jossie; Goed om weer van je te horen! Ja de vermoeidheid dat is toch wel erg vervelend he? Maar dat gaat weer over hoor! Hoe v oel je je verder?

Mamaroos; Hoe gaat het met jou? Zijn er tekenen van een naderende ongi of blijven ze nog steeds hoopvol weg?

Monique; Vreemd hoor die ongi van je. Nou wie weet! Zijn ze nu al gearriveerd of nog steeds niet? Raar he een mensenlichaam.

Ken; Ik las op hyves dat er al wat bruine afscheiding was tebekennnen. Wat kl*te voor je zeg.

Hey Meiden,

K*t K*t K*t ben dan vanmorgen hevig ongi geworden
einde aan de twijfels en einde 4e iui klo*te zeg
wat zit een mensen lichaan raar in elkaar
maar weer op naar iui Nr 5

liefs
monique

quote: Joyce_1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-05-2008 17:54:46'));

Even de lijst er weer bij.
ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!
nod 27 april, lilian 31 jaar,ronde 2,3ewonder na Storm*en Daan*ZWANGER!!!!!

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje    
nod 25 april 2008 jessica, 14 e ronde eerste kindje
nod  27 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 30

Mei 2008
nod 7 mei 2008  monique 4e iui ( 1e kindje )  dag 30
nod 10 mei 2008 mamaroos 10e ronde, 2e kindje
nod 15 mei 2008 Ken 4e ronde mbv clomid 1e kindje dag

nod 6 juni 2008 monique (31jr)Deze Maand 5e (iui) dag(31)

Terug
Bovenaan