Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Monique; Balen dat deze ronde ook weer niet gelukt is. Ik hoop echt dat je de volgende IUI wat meer geluk zal hebben.

Jessie; Hoe is het eigenlijk met jou? Ben je al weer druk aan het knuffelen? ben je eigenlijk al weer terug van vakantie? Volgens mij niet . haha. maar ja als je dit leest dan moet je jezel.f nog maar even op de lijst zetten.

Mamaroos; over 2 dagen is je NOD. Hoe voel je je? Ik hoop zo dat je niet naar de gyn hoeft. Morgen ging je testen toch?

Nou, het bezoek aan   de gyn is dus doorgegaan. Vanochtend dus een negatieve test gehad.

De  gyn heette Dr. Pelikaan...wij hebben hem dus tot dokter ooivaar  benoemd:)

Het gesprek is wel zo;n beetje verlopen zoals we verwacht hadden. Er wordt voorlopig nog niets gedaan. Er zijn geen redenen om nu aan te nemen dat het niet zou lukken om zwanger te worden. Ik heb een rgelmatige cyclus, ik heb vermoedelijk een eisprong en we hebben bewezen dat het kan. Bij het uitwendige onderzoek van  mijn vriend  was alles goed. BIj mij is een inwendig onderzoek gedaan, en dat zag er ook allemaal prima uit. Ook is er een echo gedaan en dat was ook prima. Hij kon niet zien of ik deze maand toch zwanger was. De test van vanochtend was nog niet betrouwebaar omdat dit pas dag 26 was van de cyclus, aldus de gyn.

Afgesproken is dat als we in september nog niet zwanger zijn dan komen we terug en gaan ze beginnen met cyclusonderzoek, spermaonderzoek en een samenlevingstest. Maar als daar niets uit komt kan het zijn dan we het toch nog een jaar zelf moeten proberen voordat er aan behandelingen gedacht gaat worden.

De kans dat ik nu zwanger word is 8 procent per maand. De eerste drie a vier maanden is dat 20 procent, daarna steeds minder.

En als ik spontaan zwanger ben mag ik als ik 2 weken overtijd ben langskomen voor een echo! Als ik zondag nog niet ongi ben ga ik wellicht een testje wagen. Zou het ultieme moederdagcadeau zijn....

He gatsie Monique......echt balen! Weet niet wat ik zeggen moet....het is je zo gegund! Maar daar heb je weinig aan!

Wanneer worden er vervolgstappen gezet?

Hoi Mamaroos,

jeetje lijkt me eigelijk wel balen dat de gyn verder nog niks doet
je wild zo graag een wondertje maar waarom weer die vraag waarom lukt het dan niet
ik vind het eigelijk een rare manier hoe dat ziekehuis werkt maar ieder zieknhuis werkt weer anders bij onze 1e intake met de gyn is al gelijk gekeken naar mijn cyclus en is al gelijk allelei onderzoeken ingesteld waaronder zaad onderzoek samenleving uitstrijkje bij mijn enz maar goed ik hoop als nog dat je de gyn niet nodig hebt en dat je als nog spontaan zwanger mag worden oja bij ons zijn de slagings kanzen per iui steets 10 a12% niet veel dus
meissie ik ga duimen voor je dat je als nog zwanger mag zijn
wanneer ga je weer testen?

dikke knuffie
liefs
monique

Hoi Monique,

Bedankt voor je reactie. Ik vond het verhaal van de gyn eigenlijk wel logisch klinken!
Ik ben nog maar 9 a 10 maanden bezig. En er zijn geen aanwijzingen dat er iets "mis"is.
Als iemand bv een hele onrgelematige cyclus hefet beginnen ze wel eerder.
Volgens hem was de kans op slagen bij inseminatie etc maar 9 procent. Niet veel meer dus als dat we spontaan nog even proberen.
Ik vond zijn verhaal dus wel logisch klinken. Ik ben overigens in het AZM
Eigenlijk heeft het bezoek ons ook wel gerustgesteld. Vermoedelijk word ik komende maanden gewoon spontaan zwanger...

Gr Roos

hoi meiden

mamaroos ..ookeee dus de gyn zei eigenlijk dat er niks mis was...en dat je maar moet wachten..is wel irritant he want t liefst wil je onderzoek maar als er alles goed uitziet dan zal je toch wel een van deze maanden zwanger zijn..ik hoop t echt voor je!! ik hou mijn fingers krossed [duimen] voor je!!!!
en wie weet ..? was je misschien toch te vroeg met testen   ..ik zag pas echt wat op dag28....!! duim nog ff door voor je!!x

monique     KUT zeg en ik had nog hoop na je korte bloeding maandag!! en nu vet ongie !!! nou dan moet iui 5 t worden meid!!!! ook al heb je er 5 nodig   !!! een x gebeurt t !!!!!! geloof mij meid!!!! echt en t is zo kut dat t zo lang duurt [ja ik kan mooi praten ik hoor je denken, maar ik ben er ook nog niet he..]maar ik weet dat   t gaat lukken bij jullie!!! duim super voor je!! x

joyce 20 weken en een dag!!! wauw   wat lijkt dat nog ver weg voor mij hihi wel heeel mooie foto op de junkies hyve   x

jessie   jij ligt nog lekker in de zon   [wij ook hihi]   maar ik hoop dat jullie genieten meid... en wie weet kom je met zn 3 en terug ...al die rust en zon en strand kan wel eens wat losmaken hihi.... x

ken ben benieuwd wanneer die gyn van je terug komt van vak hahahha en wanneer je iets weet ....... duim ook voor jou he!! x

nou meiden ik ben zooooo moe ik ga nu naar bed xx lilian

Hoi meiden!!!

Roos!!
Fijn dat alles goed met jullie was bij de gyn en dat je nu een stuk gerustgestelder bent!! Ik hoop echt dat je zonder medische hulp zwanger mag raken!!! Dus mei wordt jullie maand!!!

Monique!!
Wat kan je lichaam je soms voor de gek houden he?? Bah, wat is die onzekerheid toch steeds een ellende!!! Ik vind het echt klote voor je dat deze iui wederom geen succes geworden is!! Betekend dit dat je nu ook met hormonen moet beginnen?? Of mogen jullie het nogmaals op dezelfde manier proberen!! Ik duim heeeeeeel hard voor een succesvolle 5e iui !!!!

Ken!!
Hoe is het met jou meid?? Ben je nog steeds netjes om de dag aan het knuffelen of ben je nu toch op het wachtbankje beland?? Ook voor jou hoop ik dat de gyn niet meer nodig zal zijn!! Ik duim heel hard!!!

Lillian!!
Hoe is het met jou?? Begin je je al een beetje zwanger te voelen???

Joyce!!
Wat super dat je echo helemaal goed was!! En wat een mooie baby draag jij bij je!!! gefeliciteerd met deze mijlpaal!! 20 weken al weer!!!

Johanna en Jossie!!
Hoe is het met jullie meiden??? Nog misselijk en moe???

Hier gaat alles een stuk beter!! Mijn misselijkheid wordt echt steeds minder!! Echt een hele opluchting!! Ik begin steeds meer uit te kijken naar mijn echo volgende week!! Vind het zo spannend!!
Mijn moeder is ook helemaal door het dolle heen!!! hihihi!!! Ik krijg haar kinderwagen waar ik zelf ook in heb gelegen (vind ze helemaal geweldig)!! Dus de kinderwagen staat al een paar dagen buiten te luchten, bij mij ouders in de tuin!! hahaha!! Volgende week donderdag, na mijn echo die hopelijk goed is, haal ik de kinderwagen op!!! Echt zo leuk te zien hoe geweldig mijn ouders het vinden om opa en oma te worden!!!
Ik duik nu nog lekker even in de tuin, nog even wat zon opvangen voordat ik moet werken!!! Nog 4 dagen werken, dan heb ik een dagje vrij!!! Pffffffffffffffffffffffff...

Een fijne dag dames!!!

Hé... verdikke monique! Wanneer mag het voor jou es zo zijn! Zoals je zelf zegt op naar de 5e iui! Hoevaak mag je IUI laten doen? Of zit daar geen limit aan?
Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor je!

Roos, Jammer van de Neg test,maar je cyclus is nog niet om! Wie weet toch te vroeg gestest!! fijn dat het gesprek met dr ooievaar best goed ging. Hij heeft er vertrouwen in en dat is toch goe dom te horen! IK hoop ook voor jou dat het snel raak mag zijn en in september je dr ooievaar niet hoeft op te zoeken....behalve voor echo's dan!!

Meiden, zet 'm op he! Verlies de moed niet!

Dikke knuffel !!

Terug
Bovenaan