Hoi meiden!!!
Roos!!
Fijn dat alles goed met jullie was bij de gyn en dat je nu een stuk gerustgestelder bent!! Ik hoop echt dat je zonder medische hulp zwanger mag raken!!! Dus mei wordt jullie maand!!!
Monique!!
Wat kan je lichaam je soms voor de gek houden he?? Bah, wat is die onzekerheid toch steeds een ellende!!! Ik vind het echt klote voor je dat deze iui wederom geen succes geworden is!! Betekend dit dat je nu ook met hormonen moet beginnen?? Of mogen jullie het nogmaals op dezelfde manier proberen!! Ik duim heeeeeeel hard voor een succesvolle 5e iui !!!!
Ken!!
Hoe is het met jou meid?? Ben je nog steeds netjes om de dag aan het knuffelen of ben je nu toch op het wachtbankje beland?? Ook voor jou hoop ik dat de gyn niet meer nodig zal zijn!! Ik duim heel hard!!!
Lillian!!
Hoe is het met jou?? Begin je je al een beetje zwanger te voelen???
Joyce!!
Wat super dat je echo helemaal goed was!! En wat een mooie baby draag jij bij je!!! gefeliciteerd met deze mijlpaal!! 20 weken al weer!!!
Johanna en Jossie!!
Hoe is het met jullie meiden??? Nog misselijk en moe???
Hier gaat alles een stuk beter!! Mijn misselijkheid wordt echt steeds minder!! Echt een hele opluchting!! Ik begin steeds meer uit te kijken naar mijn echo volgende week!! Vind het zo spannend!!
Mijn moeder is ook helemaal door het dolle heen!!! hihihi!!! Ik krijg haar kinderwagen waar ik zelf ook in heb gelegen (vind ze helemaal geweldig)!! Dus de kinderwagen staat al een paar dagen buiten te luchten, bij mij ouders in de tuin!! hahaha!! Volgende week donderdag, na mijn echo die hopelijk goed is, haal ik de kinderwagen op!!! Echt zo leuk te zien hoe geweldig mijn ouders het vinden om opa en oma te worden!!!
Ik duik nu nog lekker even in de tuin, nog even wat zon opvangen voordat ik moet werken!!! Nog 4 dagen werken, dan heb ik een dagje vrij!!! Pffffffffffffffffffffffff...
Een fijne dag dames!!!