Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sjors; Nogmaals veel sterkte met dit verlies. Ik hoop voor jullie dat je niet al te lang meer hoeft te wachten voordat het vruchtje zal komen.Ik hoop dat julie het met elkaar een plaatsje kunnen geven.  

Hoi mensen

Daar ben ik weer eens. het was een druk weekje dus vandaar dat ik er niet zo veel was.

Ik moet me zo gaan omkleden voor een themadiner van mijn mannetjes werk. Heb er niet echt veel zin in. het is een moorddiner. ik heb een rol van iemand die 21 jaar is, van politiek en kunst houdt. Nou dat past dus echt niet bij mij. ook moest ik van die alternatieve kleding aan. Je snapt dat ik niet echt sta te springen om hier naar te gaan. Ik ken verder ook niet echt veel mensen daar.

Ik zit namelijk met een grote vraag. Ik ging gisterenavond naar de wc, en bij het afvegen had ik opeens een heel klein beetje rose bloed aan het papier zitten. Nu vandaag is dat bloed wat meer geworden. Niet zo erg als bij een ongesteldheid. Ik zit pas op dag 20 van cyclus en ben nog nooit zo vroeg ongesteld geworden. Ook heb ik altijd voor mijn NOD bruine afscheiding en die was er nu ook niet?!!!
Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn??
Ik ga er voorals nog vanuit dat de duivels morgen ofzo toch gewoon gaan doorzetten, of zou het al een hele vroege miskraam kunnen zijn?? Ik snap er niks meer van.

Morgenavond komen mijn nichtjes van 3 en 1 logeren. gezellig twee van die dotjes in huis!! heb er nu al zin in!!
Hebben jullie nog leuke plannen voor komend weekend??

Ik ga morgen als ik meer tijd op jullie reageren hoor!!

Fijne avond allemaal en tot snel weer.

Kusss jessie

Wil je zwanger worden of ben je zwanger?
Ben jij ook zo'n mama die er niet genoeg van kan krijgen om over je kindje te kletsen?
Meld je dan aan op klik hier en klets gezellig met ons mee.

Het is een besloten forum en je moet je eerst voorstellen voordat je toegang krijgt.
Er wordt goed gecontroleerd op alleen mensen die nooit reageren zodat je lekker veel privacy hebt.

Er zijn aparte gedeeltes voor mensen die zwanger willen worden,mensen die zwanger zijn en mensen die al een kindje hebben.

Jessie; Veel plezier vanavond op je moordavond. Wie weet valt het allemaal nog wel mee en wordt het toch nog heel gezellig als je er eenmaal bent. Raar trouwens van dat bloedverlies. Een innesteling missschien?

Goedemorgen Dames,

Ahaaaa het is weer lekker weekend

Hoi Jessie
om even op jou te reageren spannend meis hoop het voor je
ik begrijp wat je bedoeld zelf heb ik dat ook al 2x gehad ik heb toen naar mijn gyn gebeld om dat ik me geen raad wist en heel onzeker er door voelde
de gyn vertelde mijn dat het idd een evt een bevruchting kan zijn maar waarschuwden mijn wel dat ik niet op de feiten voor uit moest lopen en me niet blij moest gaan maken het kan ook een aankomende ongi zijn en idd 2dagen later werd ik dan toch ongesteld de gyn heeft gelijk gehad wel was het heel raar rozig slijmerig bloed en ook deze maand heb ik dar gehad zondags slijmerig bloed gehad heel even maar toen was het weer weg en later die weer toch weer ongi geworden
meis ik hoop voor je dat je zwanger bent gun het jou ook zo
mijn duimen blijven draaien voor jou

zelf zit ik vandaag op cuclus dag 10 dat zou betekenen dat ik maandag weer met ovu testen mag gaan beginnen uhmm wil ik dat wel deze maand nog een 5e iui JA dat willen we maar als de 5e iui niet lukt bewaren we de 6e voor na de vakantie dus dan beginnen we ergens eind augustus we kunnen nis anders doen dan maar weer hopen en hopen hoe wel we steets meer in de buurt van IVFkomen en willen we dat eigelijk wel tja dat is de vraag die ons nu ook bezig houd en waar we niet over uit zijn en toch moeten we die keuze nu al gaan maken of wij verder willen met IFV zo dat we op de lange wacht lijst geplaast kunnen worden van 8MAANDEN hoop maar dat het niet nodig mag zijn nou meiden
tot later

liefs
monique

Hoi Monique; Ik lees dat je toch voor een 5e IUI gaat deze maand. Ik vind het knap. Je moet toch iedere keer weer dor en gelukkig hebben jullie elkaar om elkaar er doorheen te helpen. Wat betreft IVF ja dat lijkt me ook een moielijke keus. Maar je kan je natuurlijk altijd op de wachtlijst plaatsen en tegen de tijd dat jullie aan de beurt zijn kan je altijd nog een keuze maken of je het wel of niet doet. Zo sta je in iedere geval op de wachtlijst.

Lieve Sjors: Wat vind ik dit erg voor jullie! Zo oneerlijk................
Ben je eerst zo blij dat het eindelijk gelukt is en dan is jullie blijdschap zo weer voorbij... Ik wens jullie heel veel sterkte toe!
Liefs........  

Sjors!!

Hoe gaat het nu met je meissie??
Denk heel vaak aan je.
Laat je nog wat van je horen?

Liefs johanna

Terug
Bovenaan