Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo meiden!!

Roos!!
En en en en en en???? Knalde de 2e streep er af vanochtend?? Vast wel!! Wat heerlijk dat je straks op vakantie gaat!! Een beter begin van je vakantie kun je niet hebben!! Heel veel plezier!!

Monique!!
Wat knap dat je toch bij je buurvrouw op kraamvisite bent geweest!! Ik heb echt groots respect voor jou!!
Ik hoop zo dat voor jou het zonnetje ook snel mag schijnen!!

Mama30!!
Hoe is het met jou meid?? Gaat de zwangerschap voorspoedig??

Joyce!!
Ohhh... jullie vakantie klinkt echt heerlijk!! Misschien moeten wij Rhodos ook maar eens proberen!! Fijn dat je genoten hebt!! Maar hoe gaat het verder met je??
En inderdaad, het gaat gelukkig weer beter met mij!! We proberen nu weer rustig vooruit te kijken!! Ik heb heus nog wel mijn momenten dat ik verdrietig ben, maar ik voel mij veelal heel goed!!

Liefs Sjors...

haha...ik ben echt van het wappie....
Schrijft ik nog geen eens over DE TEST vanochtend!

Hij was dus idd positief!   Nog niet zo donker als het teststreepje, maar ik weet niet of hij dat ooit wordt bij Snesitest! Maar hij was wel al een stuk duidelijker dan de vorige test!

Spnanne dallemaal hoor....

Mamaroos; Super dat de test weer positief was. Heb je gelijk de verloskundige gebelt of eerst de dokter? De dokter zal het ook wel fijn vinden. Helemaal omdat jullie de eerste stap al hadden gezet richting het ziekenhuis. En in juli kan je al terecht. Lekker snel. Geniet eerst nog maar even van je vakantie. Heerlijk dat je morgen al weg gaat. Ik hoop dat je mooi weer zal hebben.

Sjors; Fijn dat je je over het algemeen goed voelt. Willen ullie nu ook weer actief voor een baby gaan nadat de eerste menstruatie ia geweest os willen jullie nog even wachten?

Met mij  gaat alles goed. Mijn buije is heel bescheiden voor 25 weken maar je begint het nu wel een beetje te zien. In sommige truitjes net iets meer dus die draag ik wat vaker. hahaa. Ik voel de baby al wel goed al was dat gisteren niet zo veel als anders. Dus ik hou het maar even in de gaten. Morgen hebben we een pretecho (3D). Ik heb er zin in.

Nou meiden, nog een dagje werken en we hebben weer lekker weekend.

Even de lijst er weer bij.
ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER  miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!  Miskraam. Kindje gestopt met groeien na ongeveer 9/10 weken.
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!
nod 27 april, lilian 31 jaar,ronde 2,3ewonder na Storm*en Daan*ZWANGER!!!!!
nod  9 juni,  mamaroos 11e ronde, 2e kindje, ZWANGER!!!!!!!

Juni 2008
nod 6 juni 2008 monique (31jr)Deze Maand GEEN IUI GEHAD(1E KINDJE)
nod  9 juni 2008 mamaroos 11e ronde, 2e kindje (28)
nod 14 juni 2008 Ken (26jr) 5e ronde mbv clomid (dag 32)
nod ?? juni 2008 Jessie 16e ronde, 1e kindje
Nod ?? Juni/juli 2008, Sjors, 1e ronde na miskraam, eerste kindje

Juli
nod ?? juni, Monique, 31 jaar, DEZE MAAND GEEN IUI, eerste kindje

Zo meiden, Ik heb de lijst even bijgewerkt.

Monique; Volgens mij heb je je ongi al gehad toch? Ik heb je alvast op juli gezet. Als er iets niet klopt dan moet je het maar even aanpassen.

Ken en Jessie; Hoe gaat het met jullie? Zijn de NOD's er nu al ? en..en... en??

He Joyce,

Dat is netjes...met 25 weken pas ene klein buikje!
Ik kon bij mijn zoontje al met 16 weken niet meer in mijn kleren!

Ik heb zelfs het idee dat mijn broeken nu al beginnen te knellen! maar dat zal wel komen omdat ik teveel gegeten heb! haha

Heb net toch nog maar even een testje gekocht en gedaan...
Haha, kan het nog steeds niet echt geloven....

Maar daar heb ik komende 2 weken mooi d tijd voor in het zwarte woud! Ik heb al een stapel zwangerschapsboeken etc ingepakt!

Nou dames.....heel veel succes allemaal......

Tot over 2 weken!

Goede nacht meiden!!

Hahaha, ik dacht even een stiekem berichtje vanuit de nachtdienst!!

Roos!!
Hahahaa... Test jij maar lekker door!! Ik vind het zo herkenbaar, toen ik een positieve test had kon ik het ook maar amper geloven!! Ik heb denk ik in totaal ook wel 6 testen gedaan!!
Ik weet niet of je het nog leest, maar een hele fijne vakantie toegewenst!! En tot over 2 weekjes!!

Joyce!!
Je hebt groot gelijk, ik zou ook de truitjes dragen waar mijn buik het beste in uitkwam!! Maar zit er maar niet over in hoor, je buik wordt vanzelf dikker!! En ik vind het trouwens erg mooi een bescheiden buikkie!! (scheelt je straks ook mooi als het kindje er is, hoef je niet heeeeeel hard te sporten om weer in je oude kleren te kunnen!)!
Mijn vriend en ik hebben besloten om niet meer condooms te gebruiken tijdens het wachten op de eerste menstruatie!! We zien wel wat er gebeurt!! We zijn nu niet actief om de dag aan het vrijen!! Daar hebben we nu nog helemaal geen zin in!! We doen het gewoon maar wanneer we zin hebben!! Ik heb trouwens ook geen flauw idee wanneer er een eitje gaat springen, dit kan natuurlijk wel een aantal weken duren, ivm de miskraam!! Afwachten dus....

Maar Lil, Jossie, Johanna, Jessie, Ken  en Monique????????????????? Waar zijn jullie meiden!! Gaat alles goed met jullie?????????

Tot snel!!

x

Hoi meiden!

We stonden al weer op de tweede pagina!!
Dus maar even omhoog met die handel!!
We schrijven echt veel te weinig met z'n allen!!
hiihihihihi!!

Liefs...

Mamaroos; Leuk he testen? Heb ik zelf ook gedaan. In totaal wel een stuk of 5. Het z7is mooi om iedere keer weer de tweede streep te zien. Maar jebent nu op vakantie en ik hoop echt dat je het sper lekker zal hebben.

Sjors; We moetn inderdaad weer even wat meer schrijven. haha. Dus nu maar even een berichtje. Je zal nu wel in bed liggen omdat je nachtdienst er weer op zit. Het lijkt me wel heel erg moeilijk okm 's nachts te werken. Maar wel fijn dat je af en toe even stiekem de tijd hebt om hier wat te komen schrijven. Dus voor jullie geen voorbehoedsmiddelen meer. Ja je weet toch iet hoe het zal lopen. Ik hoop maar dat de eerste ongi er snel an zit te komen dan weet je tenminste dat alles weer werkt. En je lichaam wordt zwanger als het daar aan toe is denk ik.

Terug
Bovenaan