Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden

sorry dat ik al zolang niet heb gescheven maar ik kan al een week niet op internet door ziggo!!!! kut   ik mis alles...
MAMAROOS GEFELICITEERD!!! HOERhoera super ...............
nou ik ben ook de afgelopen 2 weken fucking misselijk nog steeds!!!begin t echt heel erg beu te raken..... maar ik geef t nog 2 weken ...hihi ik heb geen keus he....
ben nu al 5,5 week kei ziek moe en misselijk okeeee heel goed teken maar niet fijn hihi
maar ok niks te kiezen....
sorry dat ik nog niet voor iedereen schrijf maar ik zit nu in de ...veilige modus?????? op internet en mijn schatje gaat dadelijk eerst alles nog nakijken ofzoiets....
ik hoop tot snel xxx lilian

ps de 2e echo was ook goed of had ik dat al gezegt? nu mag ik weer di over een week..

Hoi meiden!!

Lillian!!
Wat fijn van je te horen!! En wat een goed nieuws dat je 2e echo ook goed was!! Gefeliciteerd meid!! Mag je straks nogmaals voor een echo?? Of moet je het hier eerst mee doen??
En wat vervelend meid dat je nog steeds zo moe en misselijk bent!! Toch schijnt het een heeeeeeel goed teken te zijn!! Toch hoop ik voor je dat je je snel beter voelt!!
Zijn er trouwens al meer mensen in je omgeving die het al weten?? Lastig hoor om dit voor je te houden als je je steeds zo beroerd voelt!!!

Joyce!!
De nachtdiensten vallen mij gelukkig 100% mee!! Het is lekker druk op de afdeling, dus ik hoef mij geen seconde te vervelen!! Vannacht is mijn laaste nachtdienst!! Heerlijk te weten dat ik vandaag lekker 2 maal naar bed mag!! Dan heb ik er 7 diensten opzitten!! Ik voel mij net een mol!! hahaha!!
Tsja, het is bij mij qua cycles inderdaad even afwachten!! Ik hoop dat mijn lichaam alles een beetje goed oppakt!!
Maar hoe gaat het verder met jou?? Heb je de baby kamer al helemaal klaar?? En heb je alles al in huis voor de baby en de bevalling??

Lieve andere meiden!! ik hoop ook dat alles goed met jullie is!!

Liefs Sjors..

Oeps!!
Lillian ik zie nu net dat je binnenkort weer een echo krijgt!! Fijn meid!! Heb je weer even de bevestiging dat alles goed is met jullie beebje!!
x

Sjors; Ik heb bijna alles vor de baby in huis. Ik wil alleen nog een nieuw matrasje , dekens, lakentjes en zo halen en ik moet de verzorgingsproducten nog halen zoals shampoo. O ja en een gordijn. De spullen voor de bevalling krijg ik van de kraamzorg dus daar wacht ik nog even op Die krijg je pas erg laat. Maar je laatste nachtdienst ziut er nu lekker op. geniet van je slaap. haha.

Lilian, Nog een wek en dan mag je weer voor een echo. Super fijn dat je nu wat extra gecontroleerd wordt. Nog even en de eerste 12 weken zijn voorbij en heb je je eerste mijlpaal weer achter je liggen.

Met mij gaat alles goed. Al ben ik de laatste paar dagen wel wat vermoieder dan anders. Ik slaap goed maar opstaan wordt echt steeds moielijker. Gelukkig is mijn buikje nog niet zo groot dus zal het waarschijnlijk wat minder erg zijn dan bij isschien anderen. Nog 10 weekje werken en ik mag al met verlof. Snel he?!

Hoi Meiden

Daar ben ik weer! pffff echt niet normaal hoe druk ik de laatste weken van het schooljaar je elke keer bent. Rapporten, oudergesprekken, studenten beoordelen, dossiers in orde maken, handelingsplannen afronden, vergaderingen,  enz...... Maar ik ben aan het aftelllen nog drie weken en dat is het vakantie!! En volgend jaar blijf ik in hetzelfde lokaal en een zelfde groep dus dan heb ik het vakantie lekker rustig wat schoolzaken betreft.

Wij zijn vrijdag naar Guus Meeuwis geweest! Dat was echt gezellig hoor! we hebben dus met 35.000 mensen het Nederlands elftal gekeken! helemaal top!! De zusjes van mijn man gingen ook mee en die bleven een weekendje logeren. Zaterdag lekker naar Antwerpen geweest om te eten en naar de Bios. Kortom een leuk een gezellig weekend achter de rug.Die gezelligheid kon ik wer gebruiken want het bleek vrijdag dat ook deze 16e ronde wederom niet gelukt is! ik kon wel janken!!!!
Nog twee keer en dan mogen/moeten we terug naar de gyn. Ben benieuwd wat dan de vervolg stappen zullen zijn. Aangezien alles gewoon is. maar ook het HSG onderzoek nog geen resultaat heeft gehad weet ik niet wat ze dan willen. Waarom is het ons dan ook gewoon niet gegund??

Aanstaande zaterdag hebben we een groot tuinfeest voor het afstuderen van mijn mannetje! er komen dan ongeveer 60 mensen. Ik ben dus ook nog druk met deze voorbereidingen. Dus als ik er deze week niet te veel ben weten jullie hoe het komt. Maar sjors je hebt gelijk het is wel stilletjes op ons forum!!!

Sjors: niet meer met condoom dus. Groot gelijk heb je!! Gewoon de natuur zijn gang laten gaan, en wie weet hoe snel het geluk jullie weer toe zal lachen! Ik duim voor je hoor dat je snel weer zwanger mag raken.

Joyce: Je kunt echt gaan aftellen. 10 weekjes nog maar!! lekker hoor!!!
Ik heb een collega die mocht ook met verlof. op woensdag heeft ze voor het laatst gewerkt en op donderdag (de eerste verlofdag) is de zoon al geboren!! pffff die schrok ook wel even. Maar gelukkig gaat alles goed met moeder en kind, en ach dan heeft ze daarna lekker een paar weken extra zullen we maar denken.
Ben jij al bezig met de voorbereidingen voor je bevalling of ben je daar nog niet mee bezig en lekker aan het genieten van je groeiende buikje?
Had je de echo nu al gehad of kreeg je hem nog?? ben benieuwd hoe het was / is?

Lilian: Nog even volhouden hoor meid!!!! Je weet waar je voor doet!! Het gaat vanzelf weer over en kan ook jij gaan genieten van je zwangerschap!!!

Ken: hoe is het met jou meid??

Monique: hoe is het met jou meid? ben je weer een beetje over je grootste dip heen of wil het allemaal niet zo vlotten?

mamaroos: fijne vakantie en geniet er maar extra lekker van nu je weet dat je zwanger bent!! je ziet maar het wachten wordt vanzelf een keer beloond!!

Ik moet helaas weer gaan!!

Ik wens jullie allemaal een fijne avond

kussss jessie

Hoi Meiden.

jeetje wat is het weer lang geleden dat ik weer wat geschreven heb maar ik doe me best nu om even gauw op iedereen te reageren ik heb geen 2e scherm open

jessie meis wat balen dat de 16e poging ook weer mislukt is
moeilijk he om elke keer weer moed en positief te blijven he meis
tja waarom is het ons niet gegunt

sjors meis fijn dat het met jou ook weer beter gaat
dus jullie sexe nu met condoom ik hoop dat je gauw weer zwanger mag worden dat heb je wel weer verdient na wat je mee hebt moeten maken

mama roos super meis geniet van je zwangerschap heb je al een afspraak met de verloskundige?

lilian oei jij nog steets misselijk? ik hoop dat het nu is over gaat
geniet lekker van je zwanger schap en super dat je weer een mooie echo hebt gehad

joyce ja ja jou buikje is heel goed zichtbaar dat zag ik vrijdag wel toen ik je weer gezien hebt super jammer dat de 3d echo wat tegen viel maar jullie hebben niks kunnen zien wat het word?

ken meis hoe gaat het met jou?

sorry meiden de laaste tijd zijn we heel druk
met werken en we zijn bezig met een ander huis maar dat zit zo tegen we zijn allebei helemaal verliefd op het huis geworden we kunnen maar hopen dat die andere kopers het finacieel niet rond krijgen dan kunnen wij het huis kopen maar dat weten we hopelijk pas de 27e juni spannend verder nog 3weken werken en dan lekker vakantie   3weken kijk er zo naar uit ook omdat we er aan toe zijn en 25juli gaan we naar mallorca heerlijk verder gaat het wel met me moet alleen nog zolang wachten op de psygoloog de wachtlijst is zolang nog 1,5 maand verder trek ik me door de dagen heen maar wat duren die lang als je niet lekker in je vel zit komt wel weer goed duurd alleen even
nou meiden ik ga dochen en naar me werk tot later

ik denk aan jullie allemaal
dikke kus liefs
monique

quote: Joyce_1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2008 07:41:16'));

Even de lijst er weer bij.
ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER  miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!  Miskraam. Kindje gestopt met groeien na ongeveer 9/10 weken.
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!
nod 27 april, lilian 31 jaar,ronde 2,3ewonder na Storm*en Daan*ZWANGER!!!!!
nod  9 juni,  mamaroos 11e ronde, 2e kindje, ZWANGER!!!!!!!

Juni 2008
nod 6 juni 2008 monique (31jr)Deze Maand GEEN IUI GEHAD(1E KINDJE)
nod  9 juni 2008 mamaroos 11e ronde, 2e kindje (28)
nod 14 juni 2008 Ken (26jr) 5e ronde mbv clomid (dag 32)
nod ?? juni 2008 Jessie 16e ronde, 1e kindje
Nod ?? Juni/juli 2008, Sjors, 1e ronde na miskraam, eerste kindje

Juli
nod  7  juli  Monique, 31 jaar, DEZE MAAND GEEN IUI, eerste kindje

Zo meiden, Ik heb de lijst even bijgewerkt.

Monique; Volgens mij heb je je ongi al gehad toch? Ik heb je alvast op juli gezet. Als er iets niet klopt dan moet je het maar even aanpassen.

Ken en Jessie; Hoe gaat het met jullie? Zijn de NOD's er nu al ? en..en... en??

Jessie; Balen meid dat ook deze ronde weer niet gelukt is.   Ik hoop dat het iet zo ver hoeft te komen dat je wer terug moet naar de gyn maar aan de andere kant als het wel nodig is dan hoop ik dat ze snel weten waarom ht niet wil lukken. Ben je toevallig lilian nog tegengekomen bij Guus? haha. Volgens mij was zij er ook. Veel plezier aanstaande zaterdag met het feest van je mannetje. En niet vergeten een TV buiten te zetten voor het voetbal anders komt er niemand.

Monique; Balen dat die wachtlijsten zo lang zijn he?! Nog een anderhalve maand. Voor je het weet is het zover . Eerst nog even lekker op vakantie en dan is het nog maar 2 weekjes. En als je de behoefte hebt om even wat kwijt te raken dan kan je altijd even bellen hoor. De echo was trouwens niet echt tegengevallen maar ik dacht dat het duidelijker zou zijn. haha. Maar het was kei leuk en het heeft de beentjes gelukkig goed bij elkaar gehouden dus het is nog steeds een verrassing.

Terug
Bovenaan