Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi hoi.

Hier eindelijk een berichtje van mij.
sorry dat ik zo'n tijd niks van me heb laten horen.
Met mij gaat alles goed.
Ben momenteel veel aan eht werk. Misselijkheid is sinds een week over.
Ik voel me stukken beter du sik hoop dat het nu over is.
Dit heb ik namelijk al eens eerder gedacht.
Gister was ik 15 weken zwanger. Wat gaat dat snel he.
Ik zit alweer in de 16e week. Klinkt wat verder... hahahaha

Waar ik wel mee zit is mijn bekken. Bij veel lopen en opstaan heb ik zo'n last van mjin heupen/stuitje/bekken. ik verbaas me erover dat ik daar nu al last van kan hebben. Ontzettend lastig bij het werken.
Meerdere collega's hebben al gevraagd of ik last heb van mijn voet omdat ik vreemd loop. (heb ik zelf niet door)
Volgende week moet ik naar de verloskundige. Ik zal haar eens vragen of ik er iets tegen kan doen. Oefeningen ofzo.
Kent iemand dit??? En dan ook vanuit zo vroeg stadium??

Jessie wat jammer zeg dat deze poging wee rmislukt is.
Goh meid 16 maanden alweer. Ik gun jullie zo dit mooie geluk!!

Lilian: ja vreselijk he dat je zoooo beroerd kunt zijn.
vorige week maandag heb ik tot 2 keer toe mijn avond eten eruit gegooit. Dat is de laatste keer dat ik overgegeven heb.
Voel me sinds een dag of vijf niet meer misselijk. heerlijk gevoel is dat zeg. hahahahha. ik hoop voor je dat het snel over is en dat je je weer beter voelt.

Tot vandaag vond ikzelf dat ik niet zoveel last heb gehad van de hormonen.
Ben neit anders dan anders. Maar heb vanavond toch echt gemerkt dat die hormonen dingen emt je doen die je helemaal neit wilt doen.
Had een meningverschil met mjin vriend en ik werd toch kwaad.
(zo heeft hij mij nog nooit gezien) ik heb met een glas gegooit en staan schreeuwen en huilen. Mijn vriend moest me vasthouden om me te kalmeren.
Ik ben er zo van geschrokken. Nooit gedacht dat ik dit in mij had. Toen ik gekalmeerd was heb ik een uur bij hem op schoot gezeten met de armen omelkaar heen.
KUT hormonen hahaah Ik heb ze dus ook!!!!

Nu is alles weer goed en kan ik er om lachen. Vast een combinatie van hormonen en vermoeidheid.

Roos gefeliciteerd met je positieve test. GEWELDIG!!!! geniet ervan.

Nou zal weer even geinterreseerd doen met voetbal.

Groet jo

Heeee meiden!!

Het wordt al weer een beetje drukker op het forum zie ik!!

Monique!!
Wat fijn weer even van je te horen!! Nog heel even meid, dan mag je lekker op vakantie!! En wat spannend dat jullie voor een nieuw huis gaan!! Ik ga heel hard voor je duimen dat de andere kopers het financieel niet zullen halen!! Op wat voor soort  huisje ben je eigenlijk verliefd geworden??

Joyce!!
Wat leuk dat je een 3D-echo hebt gehad!! Heb je er van kunnen genieten?? Lijkt mij zo fantastisch om je kindje zo mooi te zien!! En leuk dat je nog steeds niet weet wat het gaat worden!! Heb je voor beide (jongen/meisje) al een naam!! Lijkt mij ook zo moeilijk!!
Maar heerlijk voor je dat je de meeste dingetjes voor de babykamer en je kindje al in huis hebt!! Heb je de kamer verder ook al helemaal klaar?? (geschildert en wel??)

Jessie!!
Oh wat vreselijk jammer meid, dat je al weer ongesteld moest worden!! Soms snap je er ook helemaal niets van!! Waarom moeten jullie nou zo veel moeite doen!! Het is niet eerlijk meid!! Ik hoop zo voor je dat jullie de hulp van de Gyn niet nodig zullen hebben!! Nu zijn wij aan de beurt!!

Johanna!!
Fijn te lezen dat alles goed met je gaat!! Maar wat vervelend meid dat je nu al last hebt van je bekken!! Misschien kun je het makkelijk oplossen met fysiotherapie?? Maar mooi buikkie heb je al hoor op de foto!! Pas je je eigen kleren nog of moet je al aan de zwangerschapskleding??
En wat heerlijk dat de misselijkheid weg is!! Nu kan het echte genieten beginnen!! En wat gaat de tijd snel!! Al weer bijna 16 weken zwanger!! Nog even en je mag voor je 20 weken echo!! Spannend!!

Volgens mij ga ik ongesteld worden!! hihi!! Dit zal waarschijnlijk de eerste en de laatste keer zijn dat ik daar blij mee ben!! Ik heb nl de eerste voortekenen (kramp en sjaggie, poetsdrang) al binnen!! Dan zou ik dus na mijn miskraam weer helemaal in het goede ritme van mijn cycles vallen!! Mijn ongie zal mij de bevestiging weer geven dat mijn lichaam weer werkt zo als het moet!! Nu maar hopen dat ik daarna 9 maanden geen ongie meer hoef te zien!!
Ik bedacht mij ineens dat het volgende maand precies een jaar geleden is dat mijn spiraal er uit ging!! Dus we zijn al weer een jaar verder!! Pfffffffff ik vond dat best wel een frustrerende gedachte!! Een aantal van mijn vriendinnen zullen straks in de zomermaanden bevallen van hun kindje!! Ik ben heel benieuwd hoe ik daar op zal reageren!! Ik wil hun kindjes natuurlijk platknuffelen, maar hoop heel stiekem dat ik dan ook weer zwanger mag zijn!! Dat zal de pijn vast verzachten!!

Liefs Sjors...

hei meiden,

Sjors om even gauw op jou te reageren
meis wat een dubbel gevoel moet dat zijn aan de ene kant fijn dat je lichaam hersteld is maar aan de andere kant had je gewoon niet ongesteld mogen worden
kan me voorstelen dat het een heel dubbel gevoel is ik hoop echt dat jij de volgende zwangere mag zijn

het huis die wij willen kopen is een tussen woning maar zo mooi nieuwe keuken en bad kaner er in echt helemaal wat wij mooi vinden we waren net en week terlaat dus de andere kopers waren ons voor maar we blijven even hopen dat wij het als nog kunnen kopen en anders dikke pech dan blijven we zitten waar we nu wonen en kijken dan rustig verder moet gaan nu werk roept bluhhhhhhhhhhhhhhhhh meiden tot gauw

liefs
monique

Monique, Ik hoop voor je dat de andere kopers er toch vanaf zien. Het zou mooi zijn als je dat huis zou kunnen krijgen. Maar als het niet lukt dan kom je vast wel iets tegen wat jullie nog mooier vinden. Werkse! balen he al dat werken. haha. Nog even en je hebt lekker vakantie.

Sjors; We hebben het kamertje al geschilderd en de meubeltjes staan er ook al in. Gordijntjes en een nieuw matrasje en iets voor aan de muur moet ik nog halen maar in principe is het zo goed als klaar. Ik kan nu echt beginnen met het leuke werk. Goed dat de voorteken van een naderende ongi er weer zijn. Dan weet je in iedere geval weer dat je lichaam weer werkt zoals het zou moeten.

Johanna; De tijd gaat wel snel zeg. Je bent al weer bijna 16 weken zwanger. Nog even en je mag voor de 20 weken echo.

Hey dames,

Hier wat minder goed nieuws...
Moet misschien toch in het ziekenhuis bevallen...
Gisteren weer controle gehad bij vk, alles ging goed tot ze mijn bloeddruk ging meten...
Die was 130/105... Dus ik in de auto naar het ziekenhuis... Bloed monster, urine monster en een uur aan de ECG later mocht ik weer naar huis...
Alles was redelijk oke behalve mijn bloeddruk die was in het ziekenhuis ook nog 120/100
Dus nu moet ik morgen om 11 uur weer naar het ziekenhuis... Moet ik weer aan de ECG en weer mijn bloeddruk laten meten...
En als die weer niet goed is dan is er een kans dat ik moet blijven...

Aan de hand van mijn bloeddruk gaan ze dan bepalen wat we moeten doen...

Dus allemaal ff duimen dat alles weer goed is en ik weer gewoon naar huis mag...

Gr Annelies

Annelies, Veel succes vandag. Wat een tegenvaller zeg maar het belangrijkste is dat je kindje gezond ter wereld komt al is het in het ziekenhuis. hou je ons op de hoogte? Ik ga voor je duimen dat alles oke is.

Hey Dames,

Wilde ff laten weten hoe het was gegaan in het ziekenhuis gisteren...

Moest om 11 uur in het ziekenhuis zijn vanwege een te hoge bloeddruk eerder die week...

Om half 1 waren alle uitslagen terug en was de conclusie dat ik 1 nachtje zou moeten blijven...

Dan konden ze me even in de gaten houden... Want mijn bloeddruk was
weer gedaald maar omdat ik toch allerlei hypertensie(te hoge bloeddruk)
klachten had...

En mijn bloedbeeld toch een beetje aan het veranderen was wilde ze het zekere voor het onzekere nemen en me even houden...

Voorlopig moet ik blijven tot aankomende maandag om te kijken wat mijn
bloeddruk gaat doen... of die weer hoger word of dt hij stabiel gaat
blijven...

De kleine heeft er geen last van en doet het nog steeds goed dus die
mag nog lekker blijven zitten pas als zij er last van krijgt gaan ze
stappen ondernemen....

Nou dat was het dan ff laat als er wat veranderd snel weer wt van me horen...

Gr Annelies

hoi meiden

nou ik ben eindelijk niet zo missel,ijk   meer , typ ik net een a4 [echt] druk ik op een knopje ALLES WEG!!!!!!!!!!!!!!!!    AAAAAAGGHHHHH   ..[SORRY HORMONEN   DENK IK HIHI]
 ok dus de verkorte versie

di en woe echo   di gewone echo woe nekplooimeting... als dan  di de  echo er goed uitziet dan gaan we t wat meer vertellen ...zijn we tochweer een stap in de goede richting.

sjors   goed dat je zo op tijd ongie bent geworden[tochh??] en ik had precies t zelfde toen ik er achter kwam na de mk dat ik al 14 mnd met de pil was gestopt...even heel confronterend he!!maar je lichaam maakt t goed!! laat t gebeuren en kijk maar wanneer..toch ..[okee liefst snel denk je straks maar t gaat gebeuren meid!!]meestal ben je door de nog in je lichaam zijnde hormonen snel weer zwanger.. na storm* en daan* duurde t bij mij 4 maanden [flink herstel van mijn lichaam was nodig denk ik]maar na mijn miskraam was ik in de 2e ronde zwanger ..
dus ik duim voor je meid...

monique     zooo met een nieuw huis   bezig?? spannend !! zou wel heel leuk zijn als die andere mensen af zouden zeggen ............duim duim

alle andere meiden volgende x doe ik langer schrijven ..
dag xxx lilian

Terug
Bovenaan