A
Anoniem
Guest
hoi hoi.
Hier eindelijk een berichtje van mij.
sorry dat ik zo'n tijd niks van me heb laten horen.
Met mij gaat alles goed.
Ben momenteel veel aan eht werk. Misselijkheid is sinds een week over.
Ik voel me stukken beter du sik hoop dat het nu over is.
Dit heb ik namelijk al eens eerder gedacht.
Gister was ik 15 weken zwanger. Wat gaat dat snel he.
Ik zit alweer in de 16e week. Klinkt wat verder... hahahaha
Waar ik wel mee zit is mijn bekken. Bij veel lopen en opstaan heb ik zo'n last van mjin heupen/stuitje/bekken. ik verbaas me erover dat ik daar nu al last van kan hebben. Ontzettend lastig bij het werken.
Meerdere collega's hebben al gevraagd of ik last heb van mijn voet omdat ik vreemd loop. (heb ik zelf niet door)
Volgende week moet ik naar de verloskundige. Ik zal haar eens vragen of ik er iets tegen kan doen. Oefeningen ofzo.
Kent iemand dit??? En dan ook vanuit zo vroeg stadium??
Jessie wat jammer zeg dat deze poging wee rmislukt is.
Goh meid 16 maanden alweer. Ik gun jullie zo dit mooie geluk!!
Lilian: ja vreselijk he dat je zoooo beroerd kunt zijn.
vorige week maandag heb ik tot 2 keer toe mijn avond eten eruit gegooit. Dat is de laatste keer dat ik overgegeven heb.
Voel me sinds een dag of vijf niet meer misselijk. heerlijk gevoel is dat zeg. hahahahha. ik hoop voor je dat het snel over is en dat je je weer beter voelt.
Tot vandaag vond ikzelf dat ik niet zoveel last heb gehad van de hormonen.
Ben neit anders dan anders. Maar heb vanavond toch echt gemerkt dat die hormonen dingen emt je doen die je helemaal neit wilt doen.
Had een meningverschil met mjin vriend en ik werd toch kwaad.
(zo heeft hij mij nog nooit gezien) ik heb met een glas gegooit en staan schreeuwen en huilen. Mijn vriend moest me vasthouden om me te kalmeren.
Ik ben er zo van geschrokken. Nooit gedacht dat ik dit in mij had. Toen ik gekalmeerd was heb ik een uur bij hem op schoot gezeten met de armen omelkaar heen.
KUT hormonen hahaah Ik heb ze dus ook!!!!
Nu is alles weer goed en kan ik er om lachen. Vast een combinatie van hormonen en vermoeidheid.
Roos gefeliciteerd met je positieve test. GEWELDIG!!!! geniet ervan.
Nou zal weer even geinterreseerd doen met voetbal.
Groet jo
Hier eindelijk een berichtje van mij.
sorry dat ik zo'n tijd niks van me heb laten horen.
Met mij gaat alles goed.
Ben momenteel veel aan eht werk. Misselijkheid is sinds een week over.
Ik voel me stukken beter du sik hoop dat het nu over is.
Dit heb ik namelijk al eens eerder gedacht.
Gister was ik 15 weken zwanger. Wat gaat dat snel he.
Ik zit alweer in de 16e week. Klinkt wat verder... hahahaha
Waar ik wel mee zit is mijn bekken. Bij veel lopen en opstaan heb ik zo'n last van mjin heupen/stuitje/bekken. ik verbaas me erover dat ik daar nu al last van kan hebben. Ontzettend lastig bij het werken.
Meerdere collega's hebben al gevraagd of ik last heb van mijn voet omdat ik vreemd loop. (heb ik zelf niet door)
Volgende week moet ik naar de verloskundige. Ik zal haar eens vragen of ik er iets tegen kan doen. Oefeningen ofzo.
Kent iemand dit??? En dan ook vanuit zo vroeg stadium??
Jessie wat jammer zeg dat deze poging wee rmislukt is.
Goh meid 16 maanden alweer. Ik gun jullie zo dit mooie geluk!!
Lilian: ja vreselijk he dat je zoooo beroerd kunt zijn.
vorige week maandag heb ik tot 2 keer toe mijn avond eten eruit gegooit. Dat is de laatste keer dat ik overgegeven heb.
Voel me sinds een dag of vijf niet meer misselijk. heerlijk gevoel is dat zeg. hahahahha. ik hoop voor je dat het snel over is en dat je je weer beter voelt.
Tot vandaag vond ikzelf dat ik niet zoveel last heb gehad van de hormonen.
Ben neit anders dan anders. Maar heb vanavond toch echt gemerkt dat die hormonen dingen emt je doen die je helemaal neit wilt doen.
Had een meningverschil met mjin vriend en ik werd toch kwaad.
(zo heeft hij mij nog nooit gezien) ik heb met een glas gegooit en staan schreeuwen en huilen. Mijn vriend moest me vasthouden om me te kalmeren.
Ik ben er zo van geschrokken. Nooit gedacht dat ik dit in mij had. Toen ik gekalmeerd was heb ik een uur bij hem op schoot gezeten met de armen omelkaar heen.
KUT hormonen hahaah Ik heb ze dus ook!!!!
Nu is alles weer goed en kan ik er om lachen. Vast een combinatie van hormonen en vermoeidheid.
Roos gefeliciteerd met je positieve test. GEWELDIG!!!! geniet ervan.
Nou zal weer even geinterreseerd doen met voetbal.
Groet jo