Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Monique; Ik hoop zo dat jullie bod meteen geaccepteerd wordt en dat de makelaar niet nog een tegenbod doet zonder dat de verkoper het weet. Maar dat zal vast wel niet. Hou ons op de hoogte! Werkse.

Heee meiden!!

Joyce!!
Jeetje meid wat een schrik zeg!! Ik kan mij voorstellen dat je even helemaal van slag bent!! Ik hoop dat je kleine neefje heel snel opknapt!! Heel veel sterkte meid voor jou en je broertje natuurlijk!!

Monique!!
Ohhhhh wat spannend!! Ik hoop echt dat het bod goed genoeg is, zodat je je eigenaar mag noemen van je droomhuis!! (het klinkt trouwens erg mooi en luxe!!)!!

Lillian!!
Hoe was de echo gisteren????? En hoe was de echo vandaag???? (je moest 2 maal achterelkaar toch voor echo???)?? Laat je ons snel weten hoe het gegaan is??

Johanna!!
Oooohh wat klinkt dat heerlijk, naar mexico!! Wanneer ga je op vakantie?? Fijn dat je je weer beter voelt meid!! Nu kan het genieten echt beginnen!!

Liefs Sjors...

Even de lijst er weer bij.

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER  miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!

nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!  Miskraam. Kindje gestopt met groeien na ongeveer 9/10 weken.

nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

nod 27 april, lilian 31 jaar,ronde 2,3ewonder na Storm*en Daan*ZWANGER!!!!!
nod  9 juni,  mamaroos 11e ronde, 2e kindje, ZWANGER!!!!!!!

Juni 2008

nod 6 juni 2008 monique (31jr)Deze Maand GEEN IUI GEHAD(1E KINDJE)
nod  9 juni 2008 mamaroos 11e ronde, 2e kindje (28)
nod 14 juni 2008 Ken (26jr) 5e ronde mbv clomid (dag 32)
nod ?? juni 2008 Jessie 16e ronde, 1e kindje
Nod ?? Juni/juli 2008, Sjors, 1e ronde na miskraam, eerste kindje

Juli
nod  7  juli  Monique, 31 jaar, DEZE MAAND GEEN IUI, eerste kindje
nod 18 Juli Sjors 26 jaar, 2e ronde na miskraam, 1e kindje (1 jaar bezig)

Hey dames,

Hier weer een berichtje vanuit het ziekenhuis....

Met mijn bloeddruk gaat het redelijk goed hij blijft redelijk stabiel onder de 90 onderdruk dus das goed...

Morgen gaan ze kijken of ik inleidbaar ben...

Als dat het geval is gaan ze me vrijdag inleiden en als het nog niet
kan dan mag ik donderdag naar huis en gaan ze na het weekend nog een
keer kijken of het dan al wel kan...

Ben benieuwd ga er gewoon van uit dat ik morgen naar huis mag dan is het alleen maar leuk als ik vrijdag wordt ingeleid...

Maar vooraarde is wel dat mijn bloedaarde niet is veranderd sinds maandag... Anders moet ik gewoon blijven in het ziekenhuis....

Dus ff duimen voor me dat ik of morgen naar huis mag of zaterdag met een klein beebje...

Groetjes Annelies....

Ps lilian hoe was je echo ????

hey meiden

annelies ik hoop dat je vandaag naar huis mag
het word wel heel spannend hoor meid
ik hoop ook dat de bloeddruk normaal blijft
hou ons op de hoogte

OOOwww ik ben zo blij we hebben het huis
jippie het bod wat we uitgebracht hebben is na 15 min al gelijk geacepteerd
super gewoon dan zou   1 aug de sleutel overdracht zijn jeetje al; over 4 weken
ik ben door alles helemaal niet bezig met zwanger worden al denk ik er zo nu en dan toch aan
maar heb het gewoon te druk om daar over na te denken mischien maar goed ook
wat ook wel lekker is dat we eerst nog op vakantie gaan en als we terug komen   2dagen later hebben we de sleutel van onze nieuwe huis heerlijk
moet hier echt veel opruimen mijn vriend is nog al een verzamelaar dus veel spullen uit zoeken en dat soort dingen willen zoveel mogelijk gedaan hebben voor dat we op vakantie gaan

nou meiden hoe is het met de rest van de meiden
forum is de laaste tijd erg rustig

lees jullie gauw weer

knuff
monique

Grrrrrrrrrrrv mijn hele tekst weg.

Sjors; Ik hoop dat de zwangerschapsormonenn nog in je lichaam mogen zoitten en dat je deze maand lekker zwanger mag worden.

Annelies; Ik hoop voor jou dat je bloeddruk goed blijft en dat je zaterdag met een beebje naar huis mag.

Monique; Van harte gefeliciteerd met je huis. 1 augustus is al lekker snel om in je huis te mogen. Super meid! Geniet er van en nu nderdaad eerst even opruimen want als je ook nog met vakantie moet. Lekker druk dus de aankomende weken.

Lilian; Hoe gaat het met jemeid? Waren de echo's goed? Ik maak me wel een beetje zorgen hoor!

He dames,

Ik meld me terug van vakantie!
We hebben het heerlijk gehad!

Het idee dat ik zwanger ben begint een beetje te wennen!
Wel blijf ik een beetje bang dat het niet zo mag zijn! Dat ik een miskraam krijg of zo! Maar ik denk dat dat komt doordat we er zolang op hebben gewacht en we weten dat het niet zomaar gaat!

Er zijn geen aanwijzingen hoor dat het mis zou gaan! Ik voel me prima! Wel af en toe wat moe en misselijk, maar mij hoor je niet klagen!

Hoe is het verder hier? ik ga maar eens bijlezen!

Hallo meiden,

He he eindelijk weer eens een reactie van mij.
Meiden ik lees alles wel hoor maar heb niet altijd de tijd om te schrijven bij ons is het druk in het werk in de kraamzorg. Voraal aankomende weken wij moeten meer werken maar onze organisatie garandeert wel de volledoge uren voor de zomerperiode.

Mamaroos: Leuk dat je erweer bent van vakantie en het besef van zwanger zijn duurde bij mij ook wel eventjes, maar dat komt vanzelf wel zal wel komen als je wat langer bezig bent bij ons was het precies na een jaar dat ik zwanger was en  de eerste weken kon ik het soms ook niet echt beseffen. Nu wel hoor.

Monique Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Hartstikke leuk voor jullie.
Sjors: Blij te lezen dat het met jou ook weer beter gaat. Ik hoop voor je dat je gauw weer zwanger mag worden.

Lilian : Hoe zijn jou echo's gegaan?

Joyce: Wat een blijdschap en verdiet rond de geboorte van je nichtje. Meid ik kan me voorstellen dat dit moeilijk is ik wens je veel sterkte hierbij.

Johanna: Fijn te lezen dat het goed met je gaat.

Met mij gaat het supergoed. Mijn buikje begint al mooi sinds  een paar weken te groeien.
Vandaag weer naar de verloskundige geweest en alles was goed. Ook het hartje voor het eerst gehoort. Wat een mooi geluidje.
Ook heb ik een brief mee gekregen voor de 20 weken echo en die hebben we over 2 weken. Dan ben ik op een dag na 19 weken zwanger maar deze echo kon tussen 18 en 22 weken en dit kwam beter uit met mijn werk.
Ik moet namelijk na deze week nog 8 weken werken voordat ik vakantie heb.
Dat is wat minder.
Ik hoop weer wat vaker te schrijven.

Veel liefs José 16 wkn 5 dgn

Terug
Bovenaan