Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden

nou ik ben eindelijk niet zo missel,ijk   meer , typ ik net een a4 [echt] druk ik op een knopje ALLES WEG!!!!!!!!!!!!!!!!    AAAAAAGGHHHHH   ..[SORRY HORMONEN   DENK IK HIHI]
 ok dus de verkorte versie

di en woe echo   di gewone echo woe nekplooimeting... als dan  di de  echo er goed uitziet dan gaan we t wat meer vertellen ...zijn we tochweer een stap in de goede richting.

sjors   goed dat je zo op tijd ongie bent geworden[tochh??] en ik had precies t zelfde toen ik er achter kwam na de mk dat ik al 14 mnd met de pil was gestopt...even heel confronterend he!!maar je lichaam maakt t goed!! laat t gebeuren en kijk maar wanneer..toch ..[okee liefst snel denk je straks maar t gaat gebeuren meid!!]meestal ben je door de nog in je lichaam zijnde hormonen snel weer zwanger.. na storm* en daan* duurde t bij mij 4 maanden [flink herstel van mijn lichaam was nodig denk ik]maar na mijn miskraam was ik in de 2e ronde zwanger ..
dus ik duim voor je meid...

monique     zooo met een nieuw huis   bezig?? spannend !! zou wel heel leuk zijn als die andere mensen af zouden zeggen ............duim duim

alle andere meiden volgende x doe ik langer schrijven ..
dag xxx lilian

Hoi Meiden!!

Lillian!!
Oh wat moet dat heerlijk zijn meid!! Niet meer zo misselijk!!! Maar jeetje wat gaat het allemaal toch snel!! Je bent al weer dik 12 weken zwanger!! En wat leuk dat je deze week 2 maal naar je kleine beebje mag kijken!!
Nog bedankt meid voor je opbeurende woorden!! Jij weet natuurlijk als geen ander hoe het voelt, om na een zwangerschap toch met lege handen te staan!! Ook ik hoop natuurlijk heel hard dat mijn vriend en ik niet heel lang hoeven te wachten op een volgende zwangerschap!! Ik begin nu wel te merken dat ik er weer wat meer mee bezig ben!! Ik denk dat we na dat ik ongesteld geworden ben er weer vollop tegen aan gaan!! hihi!!
He meid!! Heel veel plezier (en een klein beetje succes natuurlijk) morgen en woensdag!! Laat je wel even weten hoe het gegaan  is??  En krijgen we ook snel een plaatje van jullie kleine spruit te zien op hyves??

Annelies!!
Jeetje meid wat spannend allemaal!! Bah, het lijkt mij zo vervelend een hoge bloeddruk!! Fijn te weten dat jullie kindje er geen last van ondervindt!! Maar hoe is het met jou?? Ben je erg geschrokken dat je een poosje in het zienhuis moest overnachten?? Ik hoop dat alles goed met je is en dat je snel weer naar huis mag!! Doe maar lekker rustig aan!! Laat je snel even weten hoe het met je gaat?

Joyce, Ken, Johanna, Jossie en Jessie!!
Hoe is het met jullie meiden??

Ik ben nog steeds op mijn ongesteldheid aan het wachten!! Ik voel al wel veel kramp en ben wat humeurig dus het zal wel niet heel lang meer op zich laten wachten!! Ik heb vorige week even een zwangerschaptest gedaan en die was al weer negatief!! Dus al de hormonen van mijn eerste zwangerschap zijn al uit mijn lichaam!! Dat is volgens mij best al wel snel!!

Liefs Sjors.....

Hallo dames,

Met mij gaat het goed de enige klachten die ik heb zijn hoofdpijn...

Ik had er stiekum al rekening meegehouden dat ik moest blijven dan kon het alleen maar meevallen als ik naar huis mocht...

Net als vandaag de gyn had gezegd dat ik minimaal tot vandaag moest
blijven maar heb nog niemand gezien vandaag die me verteld of ik naar
huis mag...

Dus ga er gewoon vanuit dat ik de hele week nog in het ziekenhuis lig...

Mijn bloeddruk was vergeleken met gisteren weer wat gestegen dus ga ik er vanuit dat ik moet blijven...

Ik moet straks nog een keer gemeten worden...

Maar het is nu eerst rust uurtje... voor de mama's met baby's hiero...

Ik ga ook ff een slaapje doen das goed voor mijn bloeddruk...

Gr Annelies

hey lieve meiden

als eerste JOYCE gefeliciteerd met jullie geregistreerd partner schap
en en ben je al tante geworden spannend meis ik vond het leuk dat jullie er gisteren weer is waren op de koffie

sjors meis balen dat de duivels nog niet door willen zetten
wanneer had je het moeten worden?

lilian ahaaaaa goed nieuws dus je bent niet meer zo misselijk
en ik zie dat de de 12weken ook al over bent meis super en nu lekker gaan geniten

annelies jeetje ik hoop dat je gauw weer naar huis toe mag
wens je veel beterschap

hoe is het met ken...johanna..jossie..en jessie?

nou meiden met mijn gaat het redelijk goed
ik ben vandaag gebeld door de makelaar en morgen kunnen we het huis gaan bezichtigen
jippie ben zo blij we hadden er helemaal niet meer op gerekend dus die andere kopers hebben afgehaakt maakt ons niet uit wij gaan het kopen krijgen het druk zat eerst hier nog de boel aan kant maken verder en dan nog even op vakantie 25juli we hopen maar dat alles door mag gaan we gaan er wel van uit joyce gisteren hadden we het er nog over ook spannend maar weer nou meiden ben er later wel weer een keer

denk aan jullie allemaal

dikke kus
liefs
monique

Goedemorgen meiden!!

Annelies!!
Wat fijn te lezen dat je je opzich wel goed voelt!! Maar het lijkt mij inderdaad verstandig om in het ziekenhuis te blijven als je bloeddruk nog zo hoog is!! Heel veel beterschap meid!! En pas goed op jezelf!!

Joyce!!
Ik lees net bij het stukje van monique dat jullie voor een geregistreerd partnerschap hebben gekozen??!! Gefeliciteerd meid!!!
Heb je inmiddels al leuke gordijntjes kunnen vinden voor jullie kinderkamertje??

Monique!!
Fijn te lezen dat het wat beter met je gaat!! En wat super voor je dat de andere kopers van jullie droomhuis afblijven!! Nu is het huis voor jullie!! Joepie!! Heel veel plezier bij de bezichtiging!! En laat je even weten wanneer jullie een bod gaan doen?? Volgens mij gaan jullie ook bijna op vakantie toch?? Heerlijk meid!! Het werd tijd dat er ook eens leuke en goede dingen op jullie pad komt!!

Bij mij zijn de duivels gearriveerd!! Ik begin al weer wat bruinverlies te krijgen!! Ik vind het echt een heel dubbel gevoel!! Aan de ene kant ben ik blij dat mijn lichaam weer goed functioneerd, maar aan de andere kant toch stiekem telergesteld dat ik toch niet zwanger ben geraakt deze maand!! Dus bij mij hebben alle extra zwangere hormonen niet gewerkt om mij extra vruchtbaar te maken!! Helaas!!
Nu maar weer me frisse moed verder!!

Ken, Jossie, Johanna, Jessie??????
Waar zijn jullie???

Liefs Sjors....

hee dames.

Hier dan weer eens een berichtje van jo!
Alles gaat goed. Voel me goed, misselijkheid is zo goed als voorbij. Moet nog wel eens kokhalzen vooral als ik opgeblazen gevoel heb. Veel lucht in mijn maag dat ik niet kwijt kan. Boeren wil dan niet zo goed en dan begin ik te kokhalzen en soms komt er dan nog eens wat mee.

en ik heb weer engergie!!! Joehoe, heb weer zin om dingen te ondernemen!!
Mijn bekken heb ik ook niet zoveellast meer van. Heb dan ook niet zoveel vroege diensten gehad, en daar loop je juist zoveel.

Lilian.. hoe was je echo!!!! Hopelijk heb je die s ochtends.. anders zit je er de hele dag op te wachten.

Sjors balen dat je ongesteld betn geworden.
Ik kan me je dubbele gevoel heel goed voorstellen. Je wilt het ook zo graag.
Heel veel succes in de volgende ronde!! Ik zal voor je duimen. Ik hoop echt dat je neit heel lang hoeft te wachten

Joyce!! hoe houd je het vol om zo fanatiek elke dag op iedereen te reageren. vind het zo knap. Je bent altijd zo oprecht geinterreseerd in iedereen. Fanastisch!!
Hoe gaat het met jou meid. Word tijd voor een nieuwe foto op hyves.!!!
Ben benieuwd naar je buik!!!

Roos hoe voel je je??

Ken hoe gaat het mte jou??

Ik heb net gebelt naar het GGD. Als het vertrouwd is willen wij deze zomer nog heel graag 2 weken op vakantie naar caribisch gebied. En met voorkeur ONS land mexico!!
Het is daar zoo mooi. We zijn er twee keer eerder geweest en blijkt dat de vaccinaties wel 10 jaar lang gelden. Ik hoef me dus helemaal geen zorgen te maken en kan gerust op vakantie gaan zonder te hoeven vaccineren. Heerlijk.
(hangt er natuurlijk wel vanaf in wat voor gebied je gaat in mexico)
Maar playa del carmen is geen probleem.
Verloskundige vind het ook geen probleem, en Cancun is vlakbij en helemaal ver- amerikaanst dus daar zit een goed ziekenhuis mocht er iets gebeuren.

Ik ga vandaag gelijk kijken op internet.!!!

Groetties jo

Monique fantastisch dat je toch het huis mag gaan bezichtigen. ik hoop dat het ook echt jullie droomhuis is en ik ben nieuwsgierig of jullie al een bod hebben uitgebracht.

Johanna; Fijn dat de misselijkheid voorbij is. Nu mag je echt gaan genieten van je zwangerschap en je zwangere buikje. Heerlijk he!!!

Sjors; Gelukkig werkt je lichaam nog zoals het hoort en zijn de duivels weer gearriveerd. Ik hoop toch dat je nog extra vruchtbaar mag zijn en dat het deze maand raak voor je zal zijn.

Annelies; Ik hoop dat het wat beter gaat met je bloeddruk en dat je niet hoeft te blijven tot aan de bevallinbg.

Lilian; Hoe is het gegaan met je echo??? Laat ons niet langer in spanning. Heb je een leuke foto voor hyves?

Zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik gisteren aangifte gedaan voor geregistreerd partnerschap. Dinsdag 8 juli gaan we echt het partnerschap aan.

Ik ben gisteren Tante geworden van een meisje genaamd Fiene. helaas traden er na de geboorte complicaties op. Zer blijkt een gespleten gehemelte te hebben waardoor ze niet kon ademhalen. gelukkig waren ze er meteen bij en ligt ze nu op de Intensive Care met een buisje in haar keel en mond. Hopelijk weet mijn broertje straks meer wat er zal mnoeten gebeuren en of dat het ernstig is. Maar dat was toch wel even schrikken. Ik heb slecht geslapen en een paar keer goed gehuild. je wordt je er toch maar weer extra bewust van dat het niet per definitie gezond zal zijn.

hey meiden

hier even snel een kleine update moet zo gaan werken
wij hebben gisteren dan het huis bezichtigt owww wat is het een mooi huis mooie keuken mooie wc en een mooie badkamer alles pas 6jaar oud we zijn dat hellemaal verliefd op het huis maar dat waren we al hihihi mijn vriend beld straks met de makelaar en gaat die een bod uitbrengen hopelijk weten we vandaag of het bod geacepteerd is eigelijk weet de verkoper al wat we gaan bieden dus het bod moet haast wel geacepteerd worden hopelijk gaat alles heel snel maar idd eerst straks nog even lekker op vakantie heerlijk en dan kunnen we er tegen aan hopelijk

nou meiden ik moet gaan
ik reageer later op jullie

liefs
monique

Terug
Bovenaan