A
Anoniem
Guest
hoi meiden
nou ik ben eindelijk niet zo missel,ijk meer , typ ik net een a4 [echt] druk ik op een knopje ALLES WEG!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAGGHHHHH ..[SORRY HORMONEN DENK IK HIHI]
ok dus de verkorte versie
di en woe echo di gewone echo woe nekplooimeting... als dan di de echo er goed uitziet dan gaan we t wat meer vertellen ...zijn we tochweer een stap in de goede richting.
sjors goed dat je zo op tijd ongie bent geworden[tochh??] en ik had precies t zelfde toen ik er achter kwam na de mk dat ik al 14 mnd met de pil was gestopt...even heel confronterend he!!maar je lichaam maakt t goed!! laat t gebeuren en kijk maar wanneer..toch ..[okee liefst snel denk je straks maar t gaat gebeuren meid!!]meestal ben je door de nog in je lichaam zijnde hormonen snel weer zwanger.. na storm* en daan* duurde t bij mij 4 maanden [flink herstel van mijn lichaam was nodig denk ik]maar na mijn miskraam was ik in de 2e ronde zwanger ..
dus ik duim voor je meid...
monique zooo met een nieuw huis bezig?? spannend !! zou wel heel leuk zijn als die andere mensen af zouden zeggen ............duim duim
alle andere meiden volgende x doe ik langer schrijven ..
dag xxx lilian