Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi annelies!
wat lees ik nu?
gaan ze je misschien vandaag inleiden!super! en wat spannend!
ik hoop dat alles goed gaat en je zaterdag lekker met je beebje op da bank thuis zit te genieten!
heel veel succes!

mamaroos lekker aan genieten van de zwangerschap!
fijn hoor!

sjors hoe is het met jouw?
ik lees dat je alweer lekker aan de klus bent?hihi

liefs sandra

Hoi mamaroos; Fijn dat je weer terug bent van vakantie. Lekker he even een week er tussen uit en dan ben je na een jaar ok nog eens zwanger dus dubbel feest.

Jossie; Wel vervelend dat je het u extra druk hebt maar wel goed dat jullie organisatienog volledige zorg zal geven. Bij mij wordt het al 24 uur en 18 uur huishoudelijke hulp. Maar ja dat is altijd nog beter dan helemaal niet. Wat gaat de tijd al weer snel. Je bent al weer over de 16 weken. Nog 2 weekjes en je hebt de 20 weken echo/ Dat is echt super. Mag je lekker naar je kindje kijken.

Annelies; Ik hoop dat je bloeddruk goed is en dat je vandaag al ingeleid wordt. Wie weet ben je morgen de trotse mama van een prachtige baby! ik zal aan je denken,

Lilian; Waar en je meid??? Ik maak me een beetje zorgen. Ik hoop dat alles goed met je is.

Goede morgen!!

Annelies!!
Ik duim heel hard voor je dat je vandaag je kindje mag krijgen!! Heel veel succes meid!!

Lillian!!
Laat je snel weten hoe de echo's zijn geweest??? Ik hoop dat alles goed is gegaan!!!

Roos!!
Gezellig dat je weer terug bent meid!! En fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie!!

Joyce!!
Hoe gaat het met het kindje van je broertje?? Is er al wat meer bekend?? En ademt ze in inmiddels al zelf?? Wat een schrik meid!! Nog heel veel sterkte voor jou en je broertje natuurlijk!!

Jossie!!
Dus jouw buikkie begint ook al mooi te groeien?? Krijgen we daar ook snel een foto van op hyves?? Ben nl erg nieuwschierig!!
Maar wat zwaar voor je om zo vel te werken in de zomerperiode!! Denk je wel goed aan jezelf??

Monique!!
GEFELICITEERD met je nieuwe huis!! Wat goed nieuws meid!! En een heerlijk idee dat je na je vakantie de sleutel al krijgt!! Kun je heerlijk je gedachten verzetten!! Het werd ook wel eens tijd dat het geluk jullie een toe zou stromen!!!

Sandra!!
Hoe gaat het met jou meid?? Geniet je nog lekker van je zwangerschap?? Het duurt volgens mij niet lang maar en dan zit jij ook met je kleine beebje op de bank!!
En je met mij gaat het gelukkig weer een stuk beter!! Ik heb het er soms nog wel moeilijk mee hoor, maar meestal gaat alles goed!! Mijn vriend en ik hopen nu gewoon heel erg dat we snel een nieuwe kans mogen krijgen!!

Mijn ongesteldheid is al zo goed als over!! (schiet mooi op)!! Raar idee oms straks weer voor het eerst aan de knuffel te slaan!! We gaan geen ovu/stickjes of wat dan ook gebruiken!! We proberen denk ik maar regelmatig te vrijen en hopen natuurlijk op het allerbeste!!

Liefs Sjors...

hoi allemaal

sorry sorry dat ik al even niet ben geweest .maar ben zo moe dat ik niet eens naar de laptop kijk...!!!
maar alle echo s waren goed!!!!!!!! nekplooimeting ook   kans op 1 op 5080.. dus alles was goed ...!!! mooi he
maar toch ..ik heb wel zn gevoel van ±   eerst zien dan geloven   , na de geboorte dan zeg ik okee het is helemaal goed gegaan!!!     maar ja je hebt nou eenmaal geen rose wolk meer   , maak me ook niet uit maar de eerste x is t wel veeeel makkelijker   want dan geloof je gewoon heilig dat jou niks overkomt .............
maarja   ik ben heeel blij   en moe hahhaha   maar ik ga proberen weer meer hier te schrijven hoor meiden!!
nu ga ik eerst eens   de afgelopen week bijlezen   ......
xxx lilian

Annelies; Hoe gaat het met je? Ik hoop dat je je beebje al leker in je armen mag hebben! Laat je snel wat van je horen?

Sjors; Goed dat je geen ovu stickies gaat gebruiken. En het lijkt me inderdaad wel raar om dan toch weer voor het kegnuffel te gaan. Je gaat uiteindelijk voor het resultaat. Ik hoop echt dat je snel weer zwanger mag raken.

Lilian; Wat fijn dat alles goed met je gaat! Ik hoop dat de misselijkheid snel verdwijnt.

Monique; Hoe gaat het met opruimen? Wanneer gaan jullie tekenen?n Wel jammer dta je vakantie er nog tusen zit of niet? Maar ja dat is ook wel even lekker want er even tusenuit is altijd goed!

Hey dames,

Ik ben weer thuis sinds donderdag...
Ik kon nog niet worden ingeleid en mijn bloeddruk was weer stabiel dus gaan ze het nog even aan kijken...
Vandaag weer controle gehad en bloeddruk was redelijk en ctg was goed dus mocht ik weer naar huis...
Ik moet dinsdag weer naar de gyn voor controle maar dan gewoon op de poli...
En dan krijg ik waarschijnlijk een groei echo om te kijken hoe ons kleine meisje het doet en of ze het nog naar haar zin heeft...
Ook kijken ze weer naar mijn bloeddruk... En die houden we goed in de gaten...

Morgen vieren we de verjaardag van mijn vriend toch maar wel... We wilde het eerst niet doen omdat ik nu op 38+1 zit en hij dinsdag 23 word... En wat nu als je huis vol visite zit en ik ineens weeen krijg...
Maar donderdag is er gekeken en toen zat alles nog helemaal dicht dus nemen we het risico toch maar en daarbij heeft mijn vriend hulp van mijn zusje...

Ik mag niets doen alleen rust houden... En soep maken voor de gasten...
Hahaha...

Gr Annelies

Hoi meiden!!

Lillian!!
Wat ben ik blij weer wat van je te horen!! Maakte mij toch wel een beetje zorgen om je!!  En ik ben natuurlijk  nog blijder (hihihi weet niet eens of dat wel een woord is) te horen dat jullie echo's goed waren!! Krijgen we jullie beebje ook te zien op hyves??
Ik hoop dat je snel weer wat meer energie hebt!!

Annelies!!
Dus je mocht toch weer naar huis dit weekend!! Fijn dat je bloeddruk wer stabiel is!! Een hele fijne verjaardag (van je vriend) toegewenst!! En doe maar lekker rustig aan!! Hopelijk heb je heel snel je kleine meissie in je armen!!

Joyce!!
Wat hebben jullie er een knus kamertje van gemaakt!! Echt heel mooi met al dat groen!! Ook de meubeltjes zijn erg leuk!! Het lijkt mij ook zo mooi om een kamertje voor mijn kleine beebje klaar te maken!! Ik weet stiekem al precies hoe ik het allemaal wil hebben!!

Hoe is het met de rest van de meiden??

Ken!!
Ook van jou hebben we al een hele tijd niets gehoord!! Hoe gaat het met je??

liefs Sjors...

Terug
Bovenaan