Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Roos!!
Hihihi!! Inderdaad volgens mij wordt jij helemaal gelinkt aan het randjefietsen!! Ik zag laast zelf een nieuw topic met een vraag over randje fietsen!! Hihii!! Je bent een hele nieuwe trend begonnen!!
Maar fijn te lezen dat alles goed gaat!! Hopelijk ben je snel weer minder moe!! Wanneer mag jij ook al weer voor een echo?? Spannend!!
Lillian!!
Hoe is het met jou meid??
Sandra!!
Als het weer eens zo ver is en ik mag het baby kamertje klaar gaan maken dan zet ik m direct op hyves!! Hoe gaat het verder met jou?? Is het nog een beetje vol te houden in dit warme weer??
Joyce!!
Hoe gaat het met jou meid?? Houd je het werken nog een beetje vol?? Wanneer mag jij eigenlijk met verlof??
Annelies!!
Hoe gaat het met jou?? En je bloeddruk?? Heb je al voortekenen van een beginnende bevalling?? Spannend hoor!! Wel fijn te horen dat je weer lekker thuis bent!! En nog gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend!!
Monique!!
En?? Hoe voelt het om eigenaar te zijn van je droomhuis?? Kun je het al een beetje bevatten allemaal??
En hoe gaat het verder met je??
Ik ben 2 dagen geleden door mijn rug gegaan!! Bah!! Ik loop nu helemaal scheef en lijk wel bejaard!! Ik ben dus vandaag ook niet aan het werk!! Ik baal echt als een stekker!! Vriendlief denkt dat ik het te druk heb gehad en dat de spanningen van de miskraam er nu misschien ook wel uitkomen!! Ik ben het nu echt helemaal zat al die pech!! Dus kom maar op met een hele dikke vette porsie geluk!!!
(sorry voor dat gedeprimeerde gekakel, het lucht wel enorm op moet ik zeggen)!!
Verder hebben we ondanks de rugpijn wel weer de spits afgebeten van de nieuwe knuffelronde!! Hihihi!! Spannend weer!!
Hallo Tanja!!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Boaz!! (mooie naam)!!
Is alles goed gegaan?? (je zwangerschap, bevalling etc..??)
En hoe gaat het nu?? Een hele verandering weer denk ik, of niet??
Veel geluk toegewenst en leuk weer eens wat van je te horen!!
Liefs Sjors..
Het is weer een hele tijd geleden dat ik weer wat gescheven hebt
maar zal proberen nu even op jullie te reageren
Lilian hoe gaat het met je zwangerschap ben je van de misselijk af?
sandra wat een mooie baby kamer heb je er van gemaakt
heel erg vrolijk met al die kleuren hoe lang moet je nog?
Joyce hoe is het meis nog even en je gaat lekker op verlof
augustus was het toch voel jij je verder nog wel goed en hoe is het met het vocht in je voeten
ken hoe is het met jou meissie al een hele tijd niet gezien
dat geld ook voor jessie waar zitten jullie meiden
mamaroos hoe is het met jou voel jij je verder goed meis
sjors meis wat balen dat je door je rug bent gegaan
doet heel erg zeer en bovendien is het erg lastig
ik hoop zo dat jij is meer geluk mag hebben en dat je gauw maar weer zwanger mag gaan worden gun het jou ook zo meis heb je nog vakantie? wanneer
nou meiden ik heb maandag mijn 1e intake gesprek gehad met de psygoloog
gelukkig heb ik een vrouwelijke en mijn grooste verdriet is toch wel mijn onvervulde kinderwens toen ik daar over moest vertelen wat ik zo al mee gemaakt hebt kon ik de tranen niet bedwingen en heb ze de vrije loop gelaten net of ik alles weer beleefde
wel een fijn maar vooral prettig gesprek ze zag en voelde ook dat mijn nek en schouders vol zaten met negatieve engerie en dat verklaart ook de klachten dus lijkt haar vertandig dat ik naar een botten kraker ga om al mijn botten maar weer is los te laten maken dinsdag mag ik weer voor een 2 e gesprek
en nu het huis druk druk druk
maar wel een leuke periode
vandaag gaat de verkoper naar de makelaar om te tekenen
en morgen midag mogen wij tekenen eindelijk nog maar 3 weken en wij zitten in ons nieuwe huisje voor het zo ver is moet er in ons oude huis nog wel het een en ander gedaan worden maar daar hebben we de tijd mee de huur ga ik maandag opzeggen per 1 september zaterdag laminaat gekocht voor het nieuwe huis heerlijk en een leuk vooruit zicht de vakantie in zicht en het huis
hoi monique
dankl je....
ik zal 25-7 bevallen van een meisje! wordt nu echt spannend....van mij mag het nu wel hoor haha
ik vind het knap van je dat je hulp hebt gezocht...het is echt vreselijk om een onvervulde kinderwens te hebben en daar kan je echt aan onderdoorgaan....
ben je nog steeds met iui bezig of ben je inmiddels al in het traject ivf icsi?
ik had 8 jaar geleden ook een hevige kinderwens maar mijn man en ik zijn niet zo vruchtbaar....milan is 2.5 jaar geleden geboren door icsi...dus ik weet heel goed wat voor een verdriet jij hebt.....
ik geloofde er zelfs niet meer in...maar bij ons is nu echt een godswonder gebeurt ik ben zwanger via de natuurlijke manier! en geen arts die het wilde geloven haha...maar nu nog 3 weken en ik mag bevallen....
ik hoop dat je uit mijn verhaal weer wat kracht kan putten en meid geloof mij nooit opgeven!
hoi sjors
weer aan de knuffel! dat is weer goed nieuws!
maar probeer t toch rustig aan te doen en zeker et je ruggetje die moet straks nog aardig wat gewicht tillen! hihi
en het kan best komen van de stres van de miskraam de mijne is een jaar geleden maar heb er nog steeds verdriet van...je moet proberen het een pleklje te geven hoe moeilijk ook!
met mij gaat t redelijk met zijn ups en downs ....maar ach hoort erbij...
Hoi Monique; Kei goed dat je je eerste gesprek al hebt gehad. Fijn dat je er even met iemand over kan praten zonder dat je gelijk goedbedoelde adviezen van vrienden of familie krijgt. Ook wel fijn dat het een vrouw is. Ik hoop dat je hierdoor wat sterker in je schoenen komt te staan. Daarbij is het ook super dat je iets super moois hebt om naar uit te kijken. Een huis en vakantie! Wat eendrukte allemaal. En als k ergen mee kan helpen dan hoor ik het wel. Alleen zware dingen sjouwen zit er niet in.
Sjors; Jeetje meid de pech heeft je wel t epakken. VErvelend als je last hebt van je rug. Dan ben je gelijk zo beperkt in je doen en laten. Hopleijk wordt je snel weer beter. Maar ook weer aan een nieuwe knuffelrinde begonnen. hahah het leukste gedeelte van je hele cyclus. Ik ga hard voor je duimen dat het geluk je weer mag toelachen.
Sandra!!
Jeetje wat gaat de tijd toch snel meid!! Nog even en je mag je meissie in je armen houden!! En bedankt voor je lieve berichtje!! Jij weet natuurlijk als geen ander hoe leeg je je voelt als je grootste wens in duigen valt!! Hoe ben jij er destijds mee om gegaan?? Kon je het wel snel een plekje geven??
En wat fantastisch om te lezen dat je toch spontaan zwanger bent geraakt!! Dat geeft ons echt heel veel hoop!!
Joyce!!
Ook jij ontzettend bedankt voor je lieve berichtje!! Het is zo fijn dat jij er altijd bent op het forum!! Je leeft altijd zo mee met iedereen!!
Hoe gaat het verder met jou?? Hoe je het werken nog een beetje vol?? Wel echt een heerlijk vooruitzicht dat je in augustus met verlof kan!!
Monique!!
Wat fijn dat het intake gesprek goed verlopen is!! En je hebt groot gelijk, laat de tranen maar gaan meid!! Ik hoop echt voor je dat de ondersteuning van de psycholoog je goed zal doen!!
Gelukkig heb je een paar hele fijne dingen in het vooruitzicht!! Lekker verhuizen naar jullie droom huis en heerlijk op vakantie!! Als iemand een beetje geluk verdiend dan ben jij het wel!!!
Met mij gaat het weer een beetje beter!! Gelukkig kan ik weer een beetje lopen!! Ik sta nog wel harstikke briek, dus ik lijk van achteren net iemand van 80!!! hahaha!! (maar dan heel hip gekleed!! hihihi)!!
Ik ga vanavond lekker vroeg naar bed!! Morgen gaat 1 van mijn beste vriendinnen trouwen!! Ik hoop dat ik nog een beetje recht loop tegen die tijd!!! Ik heb er in iedergeval heel veel zin in!! En neem heerlijk een borreltje!!!
Lieve meiden tot heel snel (ben er morgen waarschijnlijk niet, maar zal de schade snel inhalen!!!)
Hey Sjors; Een bruiloft is helemaal leuk en vooral als het van een goede vriendin is. Heel erg veel plezier vandaag en ik hoop dat je niet zo veel last van je rug zal hebben.
hey sjors
ik heb vorig jaar april weer een icsi behandeling gedaan we hadden bedacht dat we nog een kindje wilde...
de 3de keer was t raak....we waren dolblij!
ik moest elke week bloedprikken om te kijken hoe mijn hcg het deed enzo en 2 dagen voor pinkster moest ik weer....ik kreeg de uitslag en was niet goed mijn hcg was te laag ...ik moest weer te prikken en kreeg de uitslag pas 5 dagen later ivm feestdagen...hij was weer te laag dus werd mij verteld dat ik kon gaan wachten op de miskraam....ik was toen 10 weken zwanger.....oh wat was ik verdrietig!
de miskraam kwam pas 5 weken later!
dus ik had hoop gekregen dat het toch was blijven zitten....dus ik mocht gterug voor een echo en natuurlijk geen hartindicatie...mijn wereld storte echt weer in!
ik heb er nog steeds moeite mee...klinkt misschien raar maar voor mijn gevoel draag ik nu mijn 3de kindje.....veel mensen begrijpen het niet omdat ik de miskraam binnen de eerste 3 maanden kreeg...afentoe heb ik nog steeds verdriet maar je leert ermee omgaan..ik houd mezelf steeds voor dat als ik het kindje wel had gekregen dat er waarschijnlijk iets mis mee was...
dus sjors het zal altijd een leeg plekje voor mij blijven maar ben erg dankbaar dat het nu wel zo heeft mogen zijn....
ik weet dus precies hoe je voelt....
liefs sandra