Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo meiden,

Jessie om ook weer wat van jou te horen. Maar wat jammer dat het deze ronde weer niet gelukt is. Ik kan me voorstellen dat je dan even afstand moet nemen van het forum.
Meid ik wens je een hele fijne vakantie toe en hopelijk komen jullie met z'n drieeen weer!

Joyce: jij je ijzer te laag, floradix is wel heel goed spul hoor adviseeer ik ook vaak aan mijn kraamvrouwen. Rustig aan doen he.

Sjors: Jij weer druk aan de knuffel, meid ik ga heel hard voor je duimen deze ronde.

Lilian: Jij nog steeds wat misselijk, lijkt me heeeel vervelend, ik ken dat helemaal niet.

Tanja: nog gefeliciteerd met je zoon Boaz!!! Geniet lekker van elkaar.
Hoe gaat het met de andere meiden.Monique, Ken, Johanna?

Met mij gaat het heel goed ,tot nu toe de hele zwangerschap nog weinig klachten. Alleen mijn haar wil nergens na zitten.
En ik merk wel na 8 drukke werkdagen, 2 gezinnen op een dag enz. dat ik wel moe ben. Maar als dat alles is.
Nog een dikke week ben ik alweer 20 weken zwanger en zitten we op de helft.
Vrijdag hebben we de 20 weken echo.  Op een dag na ben ik dan 19 weken zwanger.
Wij willen het geslacht niet weten. Is voor ons het eerste kindje en het maakt me helemaal niks uit wat het word.
Laat het maar een verrassing blijven. Is ook beter ik ben zo'n open boek als ik het zou weten wat het word ,kan ik het toch niet voor me houden.
Ik vind het wel spannend die echo,hopelijk is alles goed.
Daarna gaan we de babykamer bestellen. Mijn vriend krijgt morgen vakantie.
Dus we kunnen vrijdag mooi de hele dag op pad. Zondag moet ik weer aan het werk voor 8 dagen.

Meiden nog een fijne dag.

Groetjes José 18+4 wkn

Hallo meiden!!

Joyce!!
Wat vervelend meid, dat je ijzer zo laag is!! Voel je je ook moe en slapjes?? Ik hoop dat het wonderdrankje goed helpt!!
Dus je nichtje ligt in het UMC-groningen!! Misschien kom ik je nog eens tegen, want daar werk ik ook!! Ik hoop dat je nichtje heel snel opknapt en dat ze snel mee naar huis kan!!

Jessie!!
Jeetje meid wat balen!! Ik vind het zo erg voor jullie, dat jullie zo lang moeten wachten op een zwangerschap!! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je probeerd wat meer afstand te nemen!! Ik hoop dat je de medische molen niet nodig hebt en dat je totaal onverwacht zwanger raakt op jullie vakantie!! Een hele fijne vakantie meid en maar lekker genieten van elkaar!!

Jossie!!
Wat leuk weer eens wat van je te horen!! Fijn te lezen dat alles goe met je gaat!! En al weer bijna 20 weken zwanger!! Pffff wat gaat dat snel!!! Je moet wel rustig aan doen hoor!! Want zo te lezen heb je het smoor druk!!! Heel veel plezier met je 20 weken echo, alles is vast goed!!! Laat je nog wel even weten hoe het was!! (en uiteraard hoop ik een foto te zien op hyves, van je echo)!!

Ik ga vanavond de nachtdienst weer in!! Bah!!! Heb net 3 avonddiensten gewerkt en moet nu nog 6 nachten!! 9 dagen achterelkaar werken is echt onmenselijk!! hihihi!! Volgens mij zit ik momenteel in mijn vruchtbare periode!! We hebben wel een paar keer lekker gevreeen, maar niet netjes om de dag!! hopelijk heb ik mijn eitje niet verpilt!! (misschien vanavond maar weer even mijn vriendje versieren)!! hihihi!!
Ik zal nu even naar de winkel, verf, doeken en kwasten halen!! Ik ga de schilderijtjes voor de kinderkamer van mijn vriendin maken!! Lekker even crea bezig met dit snert weer!!!

Tot snel!!

Sjors..

Sjors; hè bah moet je weer de nachtdienst in. En dan ook nog eens 9 dagen achter elkaar. Pff en hoeveel dagen ben je daarna weer vrij dan? Maar je ei is in aantocht. Nou nog snel even knuffelen voor je de nachtdienst in gaat want ik kan me voorstellen dat als je eenmaal die diensten hebt je ookniet zo veel zin meer hebt om te knuffelen. :)

Jossie Veel succes morgen! Ik hoop dat je niet er ongeluk ziet wat het geslacht is. Wel een beetje vroeg om de 20 weken echo te hebben of maakt dat niet zo veel uit?

Sjors: Bah jij ook al zoveel achter elkaar werken. Nou met dit weer is het niet zo heel erg om te werken dat is de enige troost. Fijn een schrale troost in de ronde dat ik zwanger werd hebben we maar 2 x geklust en maar 1x   iets voor de vruchtbare periode.
Ik hoop dat het gaat lukken deze keer.

Joyce: Nee dat maakt niks uit dat ik de 20 weken echo  nu al  heb. Ik had dat ook al gevraagd aan hun  toen ik de afspraak maakte, maar  het maakt niks uit volgens hun. en eigenlijk over een week ben ik ook al 20 weken zwanger.Het mag tussen de 18e en 22e week. Maar volgende week moet ik de hele week werken. dus vandaar dat het morgen gebeurt.

Groetjes José

hoi meiden

ik ben er weer eens ff...hihi
okwe de misselijkheid word minder!!!! ik was nu alleen eergisteren avond nog ziek en s morgens als ik niet eerst iets eet...
maar ik voel dat t   de goeie kant opgaat!!! HOERA!!   haahaahahaha....
ik wil ook proberen weer wat meer te schrijven hier en aan de   andere kant want ik
 was wel de grote afwezige he   haha

sjors veel aan t werk zag ik even snel ... en hoe is t met jullie "knuffelen"alles weer een beetje bij t oude en wanneer is je nod...

ik ga eerst ff proberen bij te lezen en dan kom ik zo snel mogenlijk weer..
ik lees wel vaak mee hoor maar heb dan geen puf meer om te schrijven ...???!!

ik ben morgen [zat]al weer 15 weken   ..nu lijkt t een beetje op te schieten . over 5 weken al een 20 weken echo..spannend ..maar ik ben wel van het afwachten nu...we zullen wel zien ....
xxx lilian

Heeee meiden!!

Lillian!!
Nou het geeft niet hoor meid, dat je even wat minder schrijft!! Ik vind het alleen maar logisch hoor!! Lekker aan je vermoeidheid toegeven!! (maar vind het uiteraard heel gezellig als je weer lekker veel langs komt op het forum!!)!!
Fijn dat je over 5 weekjes al weer je 20 weken echo krijgt!! Voor mijn gevoel vliegt de tijd echt voorbij!! Ben je al een beetje aan het genieten?? Of heeft de onzekerheid toch de voorhand??
Ik kan mij helemaal voorstellen dat je het eerst maar moet zien of alles goed komt!! Maar meid, ik heb een heel goed gevoel over je zwangerschap!! En alles komt vast goed!! En voor je het weet zit je met een kerngezonde zoon of dochter in je armen!!

Jossie!!
En vertel vertel?? Hoe was je 20 weken echo?? Was alles goed?? En heb je genoten?? Laat je het snel weten meid!!

Joyce!!
Gelukkig is het bij ons op de afdeling lekker druk, dus ik hoef mij 's nachts niet te vervelen!! Ik heb vandaag ook prima geslapen!! Zo lang je goed slaapt, valt de nachtdienst altijd mee!! Ik kan er gewoon altijd enorm tegenopkijken als ik een reeks van 9 diensten achterelkaar in mijn agenda zie staan!! ik verwen mijzelf ook heerlijk in de nachtdienst!! het huishouden en de hond zijn voor vriendlief!! En ik mag altijd heerlijk snoepen in de nachtdienst!! hihihi!!
Maar hoe is het met jou?? Wanneer mag je met verlof?? Zul je wel heel erg zin in hebben denk ik!!

Ik had gisteren en vandaag doorzichtig slijm op mijn wc papiertje, dus ik denk dat mijn eitje in deze dagen gesprongen is!! We hebben gisteren nog even lekker geknuffeld!! Misschien morgen nog een keer en dan is het weer afwachten!! 18 juli is mijn nod, nu maar duimen dat we geluk hebben deze maand!!

Ik vind het soms nog wel heel moeilijk hoor, niet meer zwanger zijn!! ik had deze week 20 weken zwanger geweest!! pfffff heb er wel weer even een paar traantjes om gelaten hoor!! Ik ben druk in de weer geweest me schilderijtjes maken voor al mijn zwangere vriendinnetjes, maar had er ook zo graag 1 voor mijn eigen beebje gemaakt!! Ik mag van mijzelf niet bij de pakken neer gaan zitten, maar soms kan ik alles heel triest en zwart inzien!! Ik ben zo bang dat mijn vriend en ik net het stel gaan worden die kinderloos door het leven moeten!! Natuurlijk weet ik wel als ik realistisch nadenk dat ik even veel kans heb op een gezond kindje als ieder ander die nooit een miskraam heeft gehad!! Maar ja... mijn zelfvertrouwen heeft wel een flinke deuk opgelopen zo!!

Ik vind het echt heel fijn dat ik hier mijn verdriet, blijdschap, stress, hoop en dromen neer mag zetten en met jullie mag delen!! Bedankt meiden... Ons groepje voelt erg hecht.. Net vriendinnen zeg maar!!!

Een hele fijne avond en tot snel!!

Liefs Sjors...

goeiemorgen allemaal

sjors   wat jij nu voelt die leegte en dat je eigenlijk nu 20 wk zwanger had moeten zijn..dat is zoooo herkenbaar voor mij..ik heb precies t zelfde gehad!!
maar het is goed dat je jezelf er door sleept maar af en toe moet je jezelf ook een moment geven om te huilen en toch stil te staan ff bij jullie kindje wat er nog niet helemaal klaar voor was..........
maar ik lees jou bericht net en ik   zie mezelf...ik dacht ook "ooh en als dit nou per ongeluk   was dat ik nu niet meer zw   word?? en ooh als t nog maar lukt??
maar meid echt waar !!! ook jij bent dadelijk weer zwanger !!!!! en misschien wel veel sneller als dat je verwacht....!![ik hoop dat voor jullie!!want ik weet hoe lang t duurt als je al zwanger was en dan helemaal opnieuw moet beginnen...]
Maar zo te horen hebben jullie al op t goeie moment geknuffeld!   en dan nog een x   en dan maar weer afwachten ....[beehhh...afwachten ]
maar echt geef jezelf ook tijd om te huilen of verdrietig te zijn ....want het is toch een tijdje jullie toekomstige kindje geweest he!! en dat moet je een plekje[ja dat zegt iedereen daar word je misschien wel gek van,maar het is wel waar heb ik ontdekt]geven in jullie hart ....en dan zomaar als je t niet verwacht !!!! ben je dadelijk toch weer zwanger!!!
en ik duim voor je!!!hihi
nou knuffelde nog ff [have fun]
xxx lilian

Terug
Bovenaan