Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi meiden!!

Sandra!!
Ik vind het echt fantastisch voor je dat je nu zwanger bent en dat alles goed is!! Na alles wat jullie hebben moeten meemaken!! Pfffff... Zwanger worden is een bijzonder iets, je hebt het niet in de hand!! Net als zwanger blijven!! Maar jou verhaal geeft mij echt hoop!! Ik ben gewoon zo bang dat mijn vriend en ik samen geen kindje zullen krijgen!! Het is dan zo fijn te lezen dat er meer dames zijn die een miskraam hebben gekregen en daarna toch zwanger worden, dit blijven en daarna een wolk van een beebje op de wereld zetten!!
Heel erg bedankt voor je berichtje!!

Joyce!!
Nou de bruiloft was gisteren super!! Wat een feest!! En de bruid was ook zo mooi!! We hebben echt genoten!! En doordat ik lekker  onstpannen was is mijn rug pijn als ijs voor de zon verdwenen!! HEERLIJK!!!!
Maar hoe gaat het eigenlijk met jou?? Je bent altijd zo geinteresseerd in ons, ik wil natuurlijk ook heel graag weten wat jou bezig houdt!!
En ik wou je nog even vragen hoe het met je nichtje gaat!! Mag ze inmiddels al naar huis??

Een heel fijn weekend meiden!!

Liefs Sjors...

hoi allemaal

lilian is er weer ff.. hihi
ja nou de misselijkheid is dus nog steeds niet weg [wel minder , maar sommige vlagen zijn wel de moeite waard !!!!]
en moe moe moe   dus ik heb echt al een week niet op mijn pc   gekeken , terwijl ik eerst altijd!!! elke dag eerst de krant las elke morgen en ff naar de junkies,.....
maar die tijd komt wel terug hoor..sorry als ik jullie nu ff laat zitten..
  sjors       hoe is je rug ..t feest was gaaf   en niks gevoeld zeker door   de alcohol hihihi
en weer flink aan de knuffel     ....goed van jullie     en heeel leuk!!!    
verwen jezelf lekker nou je wat last heb van je rug meid   ..je hebt t verdiend he!!!!X

monique       goed van je dat je de psyg     alles heb verteld ..kan je alleen maar beter gaan voelen he..!!
en wat gaat dat nieuwe huis van jullie snel ....al lamin aat aan t kopen !!!!! have fun..

hoe is t met alle andere ....???

ik ben vandaag 14 weken dus   ...........     en over 3 weken weer een echo   enzo...nog maar 6 weken en we weten al wat t word??? nou jaaa   wat gaat t stiekem achteraf snel.... hihi   maar ben wel heel voorzichtig hoor ..ik durf nu pas een beetje te vertellen dat ik zw ben...   en eerst zien dan geloven he..laat mij mijn kindje maar vasthouden dan ben ik overtuigd dat t goed gaat anders nog niet ...maarja   we blijven positief !!

xxx tot snel xx lilian

Hee lillian!!

Wat fijn weer even van je te horen!! Dus nog steeds een beetje misselijk meid!! Bah wat vervelend!! Gelukkig doe je het voor het goede doel!! En al weer 14 weken!! Jeetje wat gaat dat snel!! Ik ben zo blij voor je dat alles goed is!! Ik hoop je heel snel te mogen volgen!!
Ps: (ik had het ook al even op ons hyves gezegd) maar wat hebben jullie een mooie kinderkamer!! (doe ik stiekem weer wat inspiratie op als het weer zo ver mag komen)!!

Hoe is het met de andere meiden??

Kus...

Even de lijst er weer bij.

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER  miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!

nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!  Miskraam. Kindje gestopt met groeien na ongeveer 9/10 weken.

nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

nod 27 april, lilian 31 jaar,ronde 2,3ewonder na Storm*en Daan*ZWANGER!!!!!
nod  9 juni,  mamaroos 11e ronde, 2e kindje, ZWANGER!!!!!!!

Juli
nod  7  juli  Monique, 31 jaar, DEZE MAAND GEEN IUI, eerste kindje
nod 18 Juli Sjors 26 jaar, 2e ronde na miskraam, 1e kindje (1 jaar bezig)

nod ?? juli 2008 Ken (26jr) 6e ronde mbv clomid (dag ??)
nod ?? juli 2008 Jessie 17e ronde, 1e kindje

Hoi meiden,

Lees ik nou dat jullie ook een Hyves hebben?
Aangezien ik hyvesverslaafd ben lijkt het me leuk om jullie te kunnen vinden daar haha!!!

Groetjes, Tanja

Hoi Tanja!!

We hebben inderdaad een forumjunkies hyve!! het zou erg leuk zijn als jij je er ook bij aan zou sluiten!!
Dit is het adres: http://forumjunkies.hyves.nl
Je moet je eerst even aanmelden. Johanna is de beheerster van ons hyves!! Je krijgt geen bericht terug als je aangemeld bent, maar kan zodra je dat bent gewoon op de pagina komen!!
We zien je daar!! Ik ben trouwens erg benieuwd naar jou en je kleine Boaz!!
Gaat alles goed bij jullie??

Liefs Sjors...

hallo lieve meiden

Jullie zullen we gedacht hebben dat ik niet meer in leven was ofzo?! haha! nou sorry, sorry, sorry.
Het was de laatste weken nogal hectisch op school, maar nu is het gelukkig vakantie en mag ik 6 weken uitrusten,. JOEHOE!!

Ik ga proberen kort even op jullie allemaal te reageren:

Sjors: wat lekker dat je weer aan de knuffel bent ( of was) ik hoop zo dat je weer snel zwanger mag zijn en dat het dan allemaal wel goed zal gaan. Ik gun het jou enorm hoor!!! Ik duim voor je!!!
Wat leuk dat je een trouwfeest gehad hebt!! Ze zeggen wel eens van een bruiloft komt een bruiloft......  of begon het niet te kriebelen op die dag??

Joyce: hoe is het meis, ben al aan het aftellen of niet?? Ik wil je even een compliment geven dat je zo;n trouwe schrijfter bent hier!!!
Zijn jullie het al eens geworden over de namen of niet??
Hoe is het met je nichtje? is zij al weer aan de betere hand??
Succes in ieder geval met je laatste weken werken!!! Dat ze maar snel voorbij mogen zijn.

Lilian: 14 weken al weer!! jeetje meid wat gaat dat snel!!! En het gaat nu vast helemaal goed komen hoor!!! voor je het weet zijn alle kwaaltjes voorbij en mag je over een aantal weken je kleine wondertje in je handen houden!!!!

Monique: Wat goed om te lezen dat je een fijn gesprek hebt en dat je vandaag je tweede gesprek al gehad hebt!! Ik hoop dat het oplucht dat je je hart eens bij iemand anders kunt luchten en laten we hopen dat je deze vervelende gebeurtenissen snel een plaatsje kunt geven om vervolgens lekker te gaan genieten in jullie droomhuis en hopenlijk snel met een lief klein beebje in je handen!!! Ik gun het je hoor meis!!!!!! Blijf volhouden hoor, ook voor jou gaat de zon een keer schijnen!! Dikke  voor jou!!

Sandra: gefeliciteerd met de geboorte van Boaz en wat een leuke naam!! ben je het al helemaal gewend???? geniet er maar lekker van!!!

Ken: hoe is het toch met jou meissie?? We hebben zolang niks van je gehoord, ik ben ook niet meer zo vaak dus ik weet denk ik wel een beetje wat je voelt, Ik hoop dat je geluk ook jou snel toe mag lachen!!

Annelies: nog even wachten en dan wordt je kleine meisje geboren!! kun je dagen nog een beetje doorkomen of niet? Ik duim voor een spoedige bevalling en geniet daarna maar lekker van je wondertje!!

Meiden die ik vergeten ben, sorry. Ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat.

Nou meiden nogmaals sorry dat ik al weer een tijdje niet geweest ben. Het was inderdaad druk op school, maar het ging ook allemaal wat minder lekker met me. Er waren weer een paar bekende die vertelde dat ze zwanger waren en hoezeer ik het iedereen ook gun het stak me wel.
Het is inmiddels deze 17 e ronde weer niet gelukt en ik begin zo langzamerhand wel een beetje bang te worden dat het ons nooit gaat lukken. Ik weet gewoon niet waarom niet, alle onderzoeken waren goed, ik heb met en zonder ovu sticks gedaan, om de dag gesext, elke dag gesext, ik weet het gewoon niet meer!!
Daarom heb ik ook bewust wat afstand genomen, Ik wil niet overkomen als een zeikerd maar het zat me gewoon allemaal niet lekker,
Als het de volgende ronde weer niet raak heb ik 6 rondes gehad na mijn HSG onderzoek en zou ik terug mogen naar de gyn, maar ik weet niet of ik dat wil.,......
Pffff wordt moe van mezelf soms, natuurlijk wil ik dolgraag een kindje maar ten koste van wat allemaal.

Sorry voor dit gezeur, daar zitten jullie natuurlijk ook niet op te wachten ( het lucht we enorm op om het eens op te schrijven)

Ik ga vrijdag lekker op vakantie naar Oostenrijk en daarna rijden we door naar Kroatie, Ik zal er dan dus weer drie weken niet zijn, In die tussentijd hoop ik natuurlijk dat het hier met iedereen goed zal gaan en dan na mijn vakantie ( waarin ik hopelijk weer nieuwe energie opdoe) hoop ik dat mijn negatieve gevoelens weer plaats gemaakt hebben voor positieve en zal ik weer wat vaker van de partij zijn want het helpt blijkbaar niks als ik wat afstand neem!!

Dus lieve meiden, bedankt dat ik weer even mijn hart kon luchten hier en ik spreek jullie eind juli weer!!

Dikke Knuffel voor iedereen!!!

Kus jessie

Hoi Jessie; Balen meid dat het ook deze ronde weer niet raak mocht zijn. En ja als er danin je omgeving ook nog eens zwanger raken dan kan ik me voorstellen dat je het even gehad hebt. Soms is het ook wel even lekker om afstand te nemen. Maar je hebt nu wel even een lekker vooruitzicht met je vakantie. Ik hoop dat je een paar heerlijke weken hebt. Laat ons maar weten hoe je het hebt gehad. En als je even wil klagen dan kan dat naturlijk altijd hier op het forum hoor!

Verder gaat met mij alles goed. Mijn ijzer is een beetje laag dus het is me aangraden floradix kruidenelixer te drinken. Mijn nichtje ligt momenteel in het UMC Groningen. Ze wordt daar goed in de gaten gehouden maar ze oet er nog wel een poosje liggen.

Terug
Bovenaan