Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

@Zazou wat fijn om te horen!!!! Hopelijk nu helemaal gerust gesteld. ❤️
Pffff ik heb deze avond steken aan mijn linkerkant, trekt zo erg door naar mijn lies.. gewoon beetje steekachtig gevoel.. herkenbaar voor iemand? Weet gewoon niet hoe ik moet liggen ?‍?
 
[quote quote=10596709]@Zazou wat fijn om te horen!!!! Hopelijk nu helemaal gerust gesteld. ❤️ Pffff ik heb deze avond steken aan mijn linkerkant, trekt zo erg door naar mijn lies.. gewoon beetje steekachtig gevoel.. herkenbaar voor iemand? Weet gewoon niet hoe ik moet liggen ?‍?[/quote]
Ja herkenbaar! Ik heb daar ook weken lang last van gehad! Dat heeft te maken met je darmen. De zwangerschap kan invloed hebben op je darmen. Ik kreeg vezel zakjes van de huisarts, die neem ik elke ochtend en als ik er savonds nog eventjes last van had dan nam ik een paracetamol. Werkt echt, ik heb er nu nauwelijks last van! ?  die vezelzakjes zijn wel vies haha maar absoluut de moeite waard!
 
 
@Kelsey, thanks! Nu is het ochtend en gaat het wel weer... maar het stelt weer gerust...
 
ik kan het echt nog niet geloven.... Vanochtend nog een test gedaan en het streepje blijft dit keer zo goed oplopen, vandaag alweer donkerder dan gister. bij de mk bleef het streepje echt 2 dagen hetzelfde.. dat was dus eigenlijk voor mij al een teken achteraf. Maar dit geeft zoveel vertrouwen. ??
 
@Kaat heb wat gespannen borsten. Soms een vreemd gevoel in m'n onderbuik heel kort.. veeel honger en ik lijk wat meer moe 
 
o dat testen ? dat gevoel herken ik wel! 
 
Al die tijd in het topic NOD december meegelezen maar gisteren pas voor het eerst gereageerd. Mijn NOD is op 16 december. Had gisteren een zeer licht positieve early test. Vandaag opnieuw getest en een licht roze lijntje zichtbaar. Ik durf er inmiddels wel vanuit te gaan. ? Ik zal morgen nog eens testen met de CB vroege detectie digitaal. Gefeliciteerd allemaal en op naar goede zwangerschappen en gezonde kindjes. ❤️
 
Oja, in de vorige zwangerschap heb ik gembercapsules gebruikt aangezien ik geen thee drink. Deze kocht ik bij Holland en Barret en hebben geen smaak. Ze hielpen bij mij binnen een paar minuten.
 
Terug
Bovenaan