Gaat het vroege wakker worden ooit over?

Hahaha herkenbaar ook weer hier word op het moment ook opeens heel veel overdag geslapen! Snap er niks van?
Ook heb ik zitten denken aan het in te korten overdag je hoort vaker dat dat ook kan helpen met langer slapen s ochtends maar ik geloof er niet meer in.
Heb al zoveel geprobeerd maar echt niks wilt helpen helaas. Soms zo jammer !
Maaaar het zal best een keer goed komen haha!!
 
Wij hebben afgelopen week zijn slaappatroon overdag even flink onder handen genomen hahaha!
Hebben m soms echt uit n diepe slaap moeten halen. Echt zielig, was ook even n paar minuten niet te genieten! Maar... het had effect! 5 nachten op rij doorgeslapen! Telkens tegen 6 uur wakker ( is ook n stuk fijner dan 5.00/5.30 uur). Zelfs n uitschieter van 6.45 uur!!
Vannacht weer n mindere nacht, 2x wakker geweest. Moet er wel bij zeggen dat hij weer in n sprongetje zit, aangezien overdag gisteren en eergisteren ook niet heel top waren. Vanochtend ook maar 45 minuten.
Laat ook weer echt sprongengedrag zien en er komen weer tandjes door. Maar goed, we hebben 5 topnachten achter elkaar gehad. Hebben we nog nooit meegemaakt hahaha! Dus overdag laten we hem echt niet meer de 3 uur overschrijden ?
 
 
Hoe is t met jouw dochtertje haar sprongengedrag?
 
Wat fijn dat dat werkt KL-E! Misschien hier ook maar eens proberen overdag niet langer dan 3 uur in totaal. Met name op dagen dat hij niet op de opvang is, kan hij nog wel eens extra lang slapen overdag. Volgens mij zijn onze kindjes even oud en herken altijd heel veel dingen zoals jij ze omschrijft haha dus wie weet werkt dit bij ons ook ?
 
Ps - mijn zoontje slaapt (als hij doorslaapt) van ong 19:30 tot 5:30. Heel soms tot 06:00 en ik dat vind ik eigenlijk wel vroeg zat! Laatste week weer heel vaak wakker snachts, volgens mij weer sprong in aantocht helaas
 
@ joessie, het is zeker het proberen waard! Geef het wel ff de tijd, hij zal niet meteen langer slapen. En het is niet altijd even leuk om hem wakker te maken als hij zo heerijk ligt te knarren...?
Hier merk ik iig dat de nachten wat rustiger zijn. Ook niet meer al om 5.00 uur op, haha! Meestal tegen 6 uur. Vanochtend om 5.45 uur, maar wel weer de nacht doorgeslapen. Alleen rond 22.00 uur n keer t speentje, maar ik had t idee dat hij toen niet echt wakker was. Nu zit hij in zijn sprong, dus tja, dan zal t sowieso wel wisselend zijn wat betreft het slapen. Hoop wel dat hij niet ineens weer om 5.00 uur gaat komen..?
 
Oh en mijn zoontje gaat ook rond 19.30 uur naar bed. 
 
Hmmm dat klinkt inderdaad als het proberen waard!
Bij ons is het door slapen niet het probleem maar wel gewoon vroeg ook altijd! En 6.30 zou echt een soort van walhalla zijn haha!
Wel fijn dat het lijkt te helpen bij jullie!
Toevallig sliep ze hier gisteren overdag weinig en zei mijn man al oooo misschien morgen ochtend langer kunnen we gelijk zien ik zeg ja maar vaak werkt dat niet na 1 dag zo! Jullie dus 5 dagen door gezet.
Ik moet zeggen dat het laatste sprongetje hier redelijk is mee gevallen dus dat was ook fijn!!
Ben alleen zelf wel soort van moe laatste dagen! Pfff klaaaaag !!!
 
De (voorlopige) oplossing bleek heel anders! Ons zoontje sliep nog bij ons op de kamer en nu sinds 2 nachten op zijn eigen kamer en... wordt al 2 dagen rond 07:00 wakker. Wat een feest! Hopen dat dit lekker lang zo blijft ?.
 
 
Terug
Bovenaan