Gaat het vroege wakker worden ooit over?

@chantal, ik zou het zeker proberen! Wie weet! Baat het niet, schaad het niet toch? Denk wel dat het even n aantal dagen nodig heeft hoor, dus het kan echt ff pittig worden. 
Bij ons merkte we het wel al heel snel. Alleen snachts toch weer 1 of 2 keer wakker. Al ligt dat nu ook wel aan t sprongetje, doorkomende tandjes en de hitte. Hij is er gewoon gevoelig voor. Hij slaapt iig al tot 6 ipv 5 haha!
Hier gaat t op en neer met zijn sprong, vindt hem ook nog lang niet zo heftig als de vorige 2 sprongen.
Vandaag wel n bult op zn hoofd gevallen..? We hebben hem al heel vroeg geleerd hoe om hij van de bank af moet gaan en dat gaat eigenlijk altijd supergoed. Alleen vanochtend was hij de hele tijd op de bank aan t klimmen, naar de andere kant kruipen en daar er weer vanaf en dan weer van voor af aan. Hij vond het helemaal te gek! Wilde hij dat na zij  ochtendslaapje weer doen, alleen praatte ik net op dat moment tegen hem.... je voelt m misschien al aankomen, hij keek om op het moment dat hij bij t einde van de bank was en kruipt er dus zo voorover vanaf...! Pok! Vol op zijn plaat! ??? Dus nu een bult en n blauwe plek op zn kop en wang...
 
Ooh die vermoeidheid ook altijd, pfff... heb je al bijna vakantie? Kun je dan ff lekker bijtanken!
 
@ joessie,
 
Ooh nou, kijk eens aan! Waar het dan toch al niet allemaal aan kan liggen! Hopelijk zet deze trend zich voort!!
 
Ik hoop t ook, me de volgende sprong in aantocht ?
oei, de eerste bult. Kan hier ook nooit lang meer duren, hij duikt meestal head first de bank af haha.
Succes in de hitte allemaal!
 
Zooo die hitte niet wel pittig he!!
Hebben jullie kids er last van?
Tjaaaa die vermoeidheid hoort er denk bij ze zeggen zelfs de eerste 6 jaar hahaha!
Ik probeer ook wel eens lekker te gaan liggen als de kleine meid slaapt heerlijk vind ik dat. Alleen die warme dagen hakken er wel in. Ze word wel wakker s nachts en drinkt dan een heel flesje water leeg dus denk echt van de dorst ze zweet zo enorm erg zo zielig !
En daarbij is ze ook best hangerig aan mij poehhh haha!!!
Maar vanaf morgen is het beter zeggen ze !!!!!!
 
Poooh, die hitte is idd niet normaal! Wij hebben n tuin op t zuiden, de zon staat er de hele dag pal op. Smiddags echt niet te doen. Lekker binnen met de kleine man. Hoewel t binnen ook lekker plakkerig is. Maar ja, niks aan te doen! S avonds weer ff afkoelen in t zwembad helpt we n beetje ?. Hij heeft t eigenlijk best goed doorstaan. Alleen eergisteren had hij er snachts heel veel last van. Werd wakker en kwam niet meer in slaap. Ook heel erg dorst, ook zowat n flesje water leeg. Vandaag gelukkig wat betere temperaturen!
Hangerig is mn zoontje ook op t moment. Zal wel combinatie sprong en hitte zijn haha! 
Hebben jullie ook iets van n zwembadje, ofzo? Dat ze ff lekker kan afkoelen?
 
Hij zette gisteren wel ineens 3 stapjes los! Hij gaat al sinds vorige week vanuit hurkstand zelf staan en bleef dan echt bijna n minuut los staan, maar gisteren zette hij ineens 3 stapjes mijn kant op! Wel heel wankel en liet zich ook meteen voorover in mijn armen vallen, maar toch!! Trots dat hij was!! En wij ook natuurlijk...☺️
 
 
En Joessie, is de volgende sprong al gearriveerd, of slaapt hij nog steeds als n roosje? ?
 
Hier iedere dag zwembadje in de tuin onder de parasol. Feest! En lekker koel ook. 
en inderdaad.. het lijkt erop dat de sprong gearriveerd is. Het waren 5 heerlijke nachten hahaha. Nu weer tussen 5 en 6 wakker en overdag weer gillen met t naar bed gaan... nouja, we gaan t weer meemaken
 
Aiaiaiai! Hier mijn zoontje ook echt in zijn sprong. Zijn ochtendslaapje is een beetje troubles de hele tijd. Verder buite dat hij af en toe sprongengedrag laat zien, valt t me nog reuze mee!
 
Ja hier valt t ook redelijk mee (nog). Het slapen wordt helaas alleen maar minder. Gisteren 05:00 en vanmorgen 04:30 en daarna met geen mogelijkheid meer slapen. Komende tijd zelf maar weer extra vroeg naar bed zelf want zulke korte nachten hou ik niet lang vol!
 
Hoiii daar ben ik ook weer !
Jaaa heerlijk in de badjes met die warme dagen en naar het strand even in de zee spelen!
Wat fijn dat het lijkt dat zijn sprong nog een beetje mee valt ! 
Ik heb hier opeens een meisje die enorm veel slaapt en ook s ochtends is niet meer extreeeem vroeg maar rond 6.15.
en overdag als ik haar laat gaan wel rond de 4 uur ! 
Weet niet wat ik mee maak hahaha
 
Terug
Bovenaan