Geboren in December 2018!

Zag vanmiddag ineens een wit mondje en donkere plekjes. Dus huisarts gebeld, kan morgenvroeg terecht bij de verpleegkundige. Vermoeden spruw. 
Net fles en speen alvast uitgekookt 

Gelukkig niet heel veel, ze doet alleen heel lang over de fles. Zo'n 3 kwartier tot een uur momenteel. 

Onze kleine wonder is op 4 december geboren.  Slaapt jullie kleine monstertje al door ? die van ons gaat om half 8 naar bed en dan om 23 uur night feed en dan komt die nog om 4 uur dan geef ik maar 30 ml zodat hij leert dat het nacht is . Of is dit verkeerd 

Wij voeden snachts niet meer omdat ze doorslaapt. Weet niet of het erg is als je weinig geeft. Kan me wel voorstellen dat als de kleine daarmee doorslaapt tot in de ochtend dat het nachtflesje heel snel kan komen te vervallen. Uiteindelijk moeten ze over de hele dag bezien voldoende drinken natuurlijk.
Goed nieuws hier! We zijn naar het CB geweest en de kleine doet het uitstekend! Bij haar geboorte was ze 52cm en maar 2910 gram. Daarmee was ze eigenlijk te licht voor haar lengte.
Inmiddels is ze maar liefst 1230 gram aangekomen en weegt nu 4140 gram bij bijna 54cm. Ze zit nu op de normaallijn voor haar lengte. We zijn dus supertrots! 
De borstvoeding op verzoek is voor haar dus gelukkig voldoende!
Ook was ze erg alert en kon goed focussen. Het eerste echte lachje kon niet lang meer duren zeiden ze. Na zo'n afspraak ga je wel glimmend van trots naar buiten hoor :)

Fijn dat ze goed is gegroeid! Ik mag morgen weer naar CB, ben benieuwd. Krijgt ze ook haar eerste prikjes. Vorige keer was ze 4820 gram en 55cm, geboortegewicht was 3665.
Ik denk niet dat het erg is als je een klein beetje geeft in de nacht als die dan tevreden is tot de volgende ochtend. Ik ben niet zo thuis in de flesvoeding, maar zou er eventueel niet iets bij de avond fles kunnen, zodat die de nacht wel red? Of zit die aan de max.? 

Fijn dat ze het zo goed doet Sylvestertje! En altijd fijn om bevestiging te krijgen dat ze goed groeien als je bv geeft!
Hier is hij de afgelopen paar nachten ineens wat langer gaan slapen, hij wordt nu pas rond 4 uur/ half 5 wakker, terwijl het eerst steeds half 3/ 3 uur was. Laatste voeding is dan rond 10 uur/ half 11.

Hallo allemaal. 
Ik ben net nieuw dus ik hoop dat ik het zo goed doe hihi 
Ik was 12januari uitgerekend en we zijn bevallen op 24 december. Nog net voor kerst avond! 
Onze zoon is dus bijna 3weken te vroeg geboren maar hij had een goed voldragen baby gewicht (zoals de kinderarts dat zij) 
De bevalling was met een aantal uur al klaar dus het eind resultaat bij mijzelf was niet erg prettig.. gelukkig geneest het vanzelf weer en wandelen we weer aardige stukken. 
Onze zoon groeit goed! Het duurde 3weken voor dat hij op zijn geboorte gewicht zat. Daar maakte ik me eerst zorgen over. Maarja... de ene doet het sneller als de ander toch? 
Hij eet nu flink dus dat haalt hij dubbel en dwars weer in zij de CB deze week. 
Onze zoon krijgt fles voeding. Ik had graag de borst willen proberen. Maar..... wonder boven wonder, hij is geboren met 2 onder tandjes. Nu hoor ik jullie denken echt waar?! Nee dat kan niet. Uhm.. jawel. Oh en voor dat mensen het gaan opzoeken op het internet. Je word gelijk plat gegooit met dat je kind gelijk een syndroom erbij moet hebben. Onze zoon heeft gewoon geluk en hoort bij de unieke kant. 
Verder vind ik dit forum wel leuk ?

Terug
Bovenaan