Geboren in november 2018

Ik heb zon aspirator van otrivin waarmee je snot kan uitzuigen, maar nog niet gebruikt.. google maar, het leek me ideaal!

Die kraampjes..  zo sneu en je kan zo weinig voor ze doen.. Over de nachten mag ik niet klagen.. als we haar niet wakker maken slaapt ze gerust 8 uur door, mijn lijf daarin tegen vind dat niet zo'n goed idee ? Hier gelukkig nog geen echte snotneus maar merken wel dat er wat aan zit te komen bij haar.. dus tips ervoor als ze het hebben is fijn :)

Oh ja en ook hier worden de eerste vaccinaties 7 januari gegeven.. Hebben jullie vooraf al wel een keer een afspraak gehad bij het consultatiebureau?

Wauw Bianca! 8 uur ? Dat is wel veel zeg!Hier nog steeds om de 4/5 uur :) Hadden heeeeeel even 6 uur, maar meneer is dat helaas weer vergeten. Ja eerst een gewone afspraak gehad en de komende keer prikjes. Deze afspraak was de kleine 5,5 week en prikken doen ze pas vanaf 6 weken.    

Ik had eerst ook een gewone checkup (4 weken) en zo vaccinatie met 8 weken ongeveer.. eefje slaapt meestal van 22.30 tot 3 en dan tot 5.30 ongeveer (helaas). Ik heb t idee dat het eigenlijk door haar krampjes komt (ze wordt onrustig en gaat vervolgens scheten laten haha), dus ik hoop dat als dat beter wordt, ze langer doorslaapt. Ik heb vanwege een tip nu orthiflor start besteld, een probioticum dat wellicht helpt met de krampen, het laatste dat ik probeer, anders is het gewoon afwachten. Ze is nu 6 wk dus piek voor de krampen..

Onze meid is ook 6 weken en echt die scheten!Toch heeft ze er misschien maar 1 x per dag echt last van. En das dan paar minuten gelukkig maar.Ik wil ook zo een speenknuffel bestellen dat lijkt mij wel wat! 

Hihi ja! Wonderlijk dat dat uit zo'n klein lijfje komt. Wij gebruiken cinababy op aanraden CB. Dat gaat super! Ik heb nu een bibs speen gekocht.  Moet zeggen dat ik daar ook wel erg tevreden over ben. Ze zijn super licht. Ook staan de randen naar buiten en zie je ook geen randen meer rondom de mond als de speen eruit is :)  

Terug
Bovenaan