Geboren in november 2018

Hier ook veel last van krampjes. In de nacht gaat het wel goed, maar overdag aantal keer echt krijsen en dan zie je dat hij echt veel pijn heeft. Houdt wel een half uur aan soms. Wij kregen de tip van Sab simplex, dus proberen we dat. Hoop dat het helpt! 

Speenknuffel is besteld ben benieuwd. Ook de speen van bibs besteld. Lang leve de cadeaubonnen ?Volgens oei ik groei zouden we deze week een sprongetje krijgen. Ben benieuwd want veel kenmerken van 't sprongetje heeft ze allang. Ze is ook 2.5 week eerder geboren en de telling is vanaf de uitgerekende datum dus erg benieuwd of wij er iets van merken. Hebben jullie al een sprongetje gehad / gemerkt? 

Speenknuffel bevalt wel, hoewel de speen nog steeds uitvalt als ze hem uitspuugt, ligt ie iets steviger! En als ze iets ouder is kan ze hem vastpakken. Sab simplex heb ik ook wel goeie dingen over gehoord, laat even weten hoe dat is! Infacol en cinababy doen hier niks helaas. Misschien even langs osteopaat als ze blijft huilen, wellicht speelt er meer mee. Gelukkig lacht eefje nu af en toe en lijkt ze meer aanwezig als ze wakker is, wat volgens mij bij het sprongetje hoort. Ook daardoor kan ze wat moeilijker zijn, lees ik overal. De eerste sprong is zwaar voor ze!

Oo herkenbaar die krampen en scheetjes, hier ook al last van (2,5 week oud) en vermoed dat het nog erger gaat worden. Wilde om tips vragen maar zie al enorm veel middeltjes voorbij komen. Iemand al uitgevonden wat het beste werkt? Wilde infacol halen maar dat doet dus niet veel?

Didee ja die 8 uur was ook niet helemaal de bedoeling haha, maar we weten in ieder geval dat ze het wel kan :) ECS infacol zou ik niet proberen, hoor zelden iemand die zegt dat het werkt.. heb verder geen tips want wij gebruiken niksMet Marinthe gaat het een stukje beter kwa spugen etc. Helaas gaat het met mij niet goed sinds gister en moet ik zo naar de huisarts.. Vraagje voor degene die borstvoeding geven.. Hebben jullie wel eens een misselijk gevoel tijdens het voeden?

Sommigen zijn heel blij met infacol.. het is een kwestie van proberen.. ik zal laten weten of orthiflor iets gaat doen.. ik ben overigens nooit misselijk bij het voeden, krijg wel altijd dorst.. eet en drink je genoeg? Ik heb gister een halve taart opgegeten omdat ik trek had haha! Bv geven maakt hongerig! Pas mn kleren iig wel weer gewoon, dik voordeel! Ook weer gesport en dat was zo fijn!

Vandaag controle op cb gehad.Ze is met haar 3 weekjes 54 cm en 4445 gram.Ze is goedgekeurd door de kinderarts, wel is ze al heel sterk in der nek viel de arts op. Maar dat hadden we zelf ook al door.Ze drinkt sinds gister 6 flessen van 120x4. Was prima zeiden ze. Het maakt in de avond niet uit hoe laat we haar de fles geven, 22/22/23 uur ze komt hoe dan ook rond 3 uur s'nachts weer voor een fles. Heeft dat er echt in zitten nu. Zou eigenlijk wel graag een nachtje door willen slapen, wordt de laatste dagen erg moeilijk wakker. Het is dat mijn man mij wakker maakt s'nachts en haar aan mij geeft om zelf een fles te gaan maken anders weet ik niet hoe snel ik haar zal horen.  

Terug
Bovenaan