Geboren in november 2018

Mooi zo dat de Bibs werkt. Zag dat je ze bij Kidooz niet eens zo duur nu kan bestellen en dat het met de code xmas gratis wordt verzonden.Wauw! Een doorslaper dus al.. Hier nog steeds elke 4/4.5 uur. Ook de nacht. Een flesje groter geven heeft helaas geen effect :( Overdag moet je hem soms wakker maken, maar in de nacht niet ?. Al slaapt hij wel makkelijk in en is wel 4 uurtjes echt weg. Heb wel het idee dat hij dag en nacht begrijpt. Nu nog wat langer blijven slapen ?

Gerako: Wat goed. Ik ben erg benieuwd! De druppels zijn gisteren gekomen en ik ben meteen begonnen met 10 druppels in de fles. Geef je het elke fles?

@daniellewp Ik geef dan borstvoeding, maar geven het iedere voeding inderdaad. Doen ook 10 druppels, staat geloof ik 15, maar hij doet het hier prima op. 

Hoe gaat 't daar allemaal? Hier paar goede spuitluier gehad echt alles liep ernaast. Wat we ook probeerden, grotere luier, ander merk. Pfffff maar ja hoort erbij? de nachten gaan hier echt nog super. Gisteren kerstavond gevierd bij familie. Wilde ze om 21 uur al de laatste fles. Toen viel ze op schoot in slaap en zijn we rond 22.30naar huis gegaan met de gedachte weleens een pittige nacht te kunnen krijgen. Thuis in bed gelegd  werd ze klaar wakker. Tut gegeven.,,, om half vier mopperde ze beetje. Weer tut erin.... Vanmorgen om kwart voor 7 werd ze pas wakker! Apetrots waren we hihi.Wij hebben trouwens voor in bad een zwemband voor om haar nek, dat ze zelf kan drijven. Geniaal is dat! 

Haha ik had haar gister een mooie jurk aangetrokken voor het diner op kerstavond, zat haar luier niet helemaal recht: alles onder de kerriegele poep! Jammer genoeg heeft ze nog steeds veel krampjes, maar ze sliep vannacht wel goed (moest er alleen om 4 uur uit). Bijzonder om kerst te vieren als gezin.. wat een geluk dat we gezonde kindjes hebben mogen krijgen!

Gerako: bedankt voor je advies! Wij hebben nu wel opgehoogd naar 15 drupjes bij de flessen overdag. In de nacht heeft ze geen last. Het lijkt nog niet veel te helpen, al wordt krijsen wel "gewoon" huilen. Dus misschien iets minder extreem. Ook wij hebben de bibs besteld. En ook bij ons was de kerstjurk binnen 2 uur kerriegeel. Haha!

Terug
Bovenaan