Geboren in november 2018

Allereerst fijne feestdagen!Hier hele goeie kerstavond gehad. We vierden het bij ons dus de kleine kon om 22 naar bed. Werd om 2 uur wakker van de honger. Flesje gegeven. Toen om 5 uur weer wakker. Meneer zette het op huilen. We konden hem troosten door hem bij ons in bed te leggen. Volgehouden tot 6 en toen had hij echt wel honger. Kerst vierde wij bij mijn ouders met veel familie. Heerlijk want zo kon hij overdag bij iedereen op schoot slapen. Dat doet hij het liefst. Om 20 uur op bed bij me ouders gelegd. En heerlijk geslapen. Om 24 uur meegenomeb naar hUis en thuis flesje gegeven. En nu net kwam hij weer voor de fles.Geven jullie allemaal een extra grote laatste avondfles? En slaapt jullie kleintje dan langer door?

Allereerst fijne feestdagen!Hier hele goeie kerstavond gehad. We vierden het bij ons dus de kleine kon om 22 naar bed. Werd om 2 uur wakker van de honger. Flesje gegeven. Toen om 5 uur weer wakker. Meneer zette het op huilen. We konden hem troosten door hem bij ons in bed te leggen. Volgehouden tot 6 en toen had hij echt wel honger. Kerst vierde wij bij mijn ouders met veel familie. Heerlijk want zo kon hij overdag bij iedereen op schoot slapen. Dat doet hij het liefst. Om 20 uur op bed bij me ouders gelegd. En heerlijk geslapen. Om 24 uur meegenomeb naar hUis en thuis flesje gegeven. En nu net kwam hij weer voor de fles.Geven jullie allemaal een extra grote laatste avondfles? En slaapt jullie kleintje dan langer door?

Wij bieden 5 X per dag de fles aan en dit is 150 ml water met 5 scheppen. Daar drinkt ze dan steeds  tussen de 130-170 van. Ze neemt steeds wat ze nodig heeft. We komen soms op 720ml uit maar ook op 820 ml. Pas wanneer ze alle flessen leeg gaat drinken, bieden we een grotere fles aan. Of wanneer ze ineens snachts wakker wordt.Die eerste grotere fles geven we dan om 22 uur. Momenteel weet zelf perfect wat dag en nacht is. En slaapt ze snachts gewoon 8 uur. Als ik haar om 7 uur na de eerste fles weer in bed leg, wordt ze gewoon om 10 uur wakker. Wel met de rolluik open dus het is niet donker. Overdag ligt ze altijd bij ons of in de box omdat ze dan hazeslaapjes doet. 

Wauw! De bibs speen is echt een goede tip! Hier word het ook heel goed vast gehouden, en valt veel minder snel uit zijn mondje.   

Mooi zo Gerako,Als goed is komen er vandaag weer twee binnen.Wij komen net bij de dokter weg. Nino kreeg steeds meer last van reflux en ging nu ook protesteren tegen flessen. Iets wat hij normaal nooit deed. We hebben vanalles geprobeerd maar gaan nu aan de maagzuurremmer. Dit is te sneu. Hopen dat het helpt.

Wat zielig! Hopelijk helpt dat.. Eefje heeft net dr eerste prikjes gehad, zo zielig! Hopelijk wordt ze er niet te ziek van! Iig wel lekker aangekomen de afgelopen weken, 200 gram per week :)

Ja dat hopen wij ook.. even afwachten. We hebben met twee weken een controleafspraak staan. Och Steph. Dat lijkt mij ook zo zielig. Traantje gelaten? Zo dat is zeker goed gegroeid! 

Germ hopelijk voelt hij zich snel beter! Wij krijgen 7 januari de prikjes ben benieuwd ook naar haar gewicht want ze voelt voor mijn gevoel toch best zwaar haha 

Terug
Bovenaan