Geboren in november 2018

Grappig, als ik stofzuig wordt onze dochter ook rustig van het geluid! Ze slaapt overdag in de box (kort) en 's nachts in haar ledikant. De afgelopen 2 nachten sliep ze door! En ze is nog geen 6 weken oud. Kijken of ze het volhoudt.

Misschien domme vraag maar hoeveel week na de bevalling zijn jullie weer ongesteld geworden?Kensi is nu 5 en half week. Heb ongeveer 2 week gebloed. Paar dagen heel veel en daarna af en aan.Afgelopen paar dagen wel veel afscheiding gehad. Maar ik vraag me dus af wanneer ik ongeveer ongesteld zou moeten worden. 

Tsja eefje is 2 mnd oud en ben nog niet ongesteld geweest maar k geef bv en slik de minipil dus miss blijft t weg (duimen!). Stofzuigen werkt hier ook goed! Helaas nog wel krampjes en heb echt alles geprobeerd..

Ik werd na 6 weken ongesteld, enorm heftig was dat. Verloor echt veel bloed en had veel kramp. Erger dan in de kraam week.Ik verwacht komend weekend weer ongesteld te worden en ik ben er beetje huiverig voor haha.Ps ik geef flesvoeding 

Ik ben de borstvoeding aan het afbouwen maar tot nu toe dus nog niet ongesteld geweest.Fedde zou vandaag zijn eerste prikjes krijgen maar omdat ik tijdens mijn zwangerschap met 34w de kinkhoest vaccinatie heb laten zetten ter bescherming van Fedde voor zijn eerste weken wordt dit uitgesteld naar wanneer hij 3 maanden is! Een tip als je deze vaccinatie ook hebt laten zetten tijdens je zwangerschap dit wel te vermelden bij het consultatiebureau/ verpleegkundige 

Dank jullie voor de reacties. Ik geef flesvoeding en ga de komende tijd nog niet weer aan de pil of andere anticonceptie dus zit echt te wachten zodat ik het beetje in de gaten kan houden. 

Ow echt? Ik heb die vaccinatie ook gehad. Maar dit ook gemeld tijdens het huisbezoek. Onze meid zou de maandag krijgen dan is ze 9 en halve week. Ik zal morgen even bellen. Bedankt voor de tip! 

Graag gedaan ? Wij hebben nu ook de bibs speen besteld voor Fedde want zijn difrax speen verliest hij vaak en hij moet er dan zo van huilen!Zijn jullie nog steeds positief over het vasthouden van de bibs speen?

Terug
Bovenaan