gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hey Janien,

Jeetje, wat apart zeg!! Dan zou je inderdaad denken dat jullie op precies het goede moment sex hebben gehad ja!! Wie weet wat er op dit moment allemaal gebeurt in je lichaam... Zo raar he, dat daar gewoon een mensje uit kan komen! Heb je nog plannen voor vandaag?

Liefs, ikke

Hoi meiden,

@Janien: goed van je dat je nog even op tijd geklust hebt! Een beter moment had je niet kunnen kiezen joh! Succes verder.

@MissX: ik klink nu misschien een beetje als je moeder, maar je doet er echt verstandig aan om nog even te wachten. Zo'n scriptie schrijven gaat meestal niet zonder stress (bij mij tenminste niet destijds) en dat bevorderd het natuurlijke proces van je lichaam natuurlijk ook niet. Dus houdt nog even vol meid! Zometeen ben je lekker afgestudeerd en kun je je lekker gaan richten op je volgende project!!

@Sabien: oh meid wat spannend. Hou ons op de hoogte!! Leef helemaal met je mee.

@Liss: ontzettend balen meid, maar zoals de andere meiden al schreven weet je nu precies hoe lang je cyclus is. En dat is natuurlijk super voor ronde 2!!

Ik ben vandaag nog niet misselijk geweest. Heb wel weer hoofdpijn. Gister wel gedurende de hele dag met vlagen misselijk en hoofdpijn. Maar goed, ik ga er helemaal voor deze week. Want op basis van een cyclus van 28 dagen heb ik vrijdag mij eisprong en ga ik deze week dus volop klussen! Geen tijd voor hoofdpijn!

Succes allemaal!

X hopje

Hey!

Ben vandaag lekker vrij, maar moet helaas nog wel boodschappen doen, helemaal geen zin in!
Maar goed je moet toch wat te eten in huis hebben. Gelukkig koop ik alle boodschappen voor de hele week in 1 keer. Wel zo makkelijk.
En aangezien ik een beetje laat ben wakker geworden, moet ik ook nog beginnen met de was, strijken, stofzuigen... Bababa maar laat de computer gewoon aanstaan hoor.
En jij?

Idd vreemd idee om niet te weten wat er nu in mijn lichaam gebeurt..

Hey Hopje!!

Leuk dat je er weer bent!
Spannend je eisprong vrijdag zeg!
Idd gewoon die hoofdpijn aan de kant zetten. Het schijnt zelfs zo te zijn dat je hoofdpijn tijdens de sex verdwijnt! Dus wat dat betreft klussen!!! Hahaha

Las trouwens net op internet dat een 70 jarige vrouw uit India bevallen is van een tweeling..... Dat vind ik persoonlijk echt te oud. Jullie?
Zegt die vrouw ook nog dan kan onze zoon later voor ons zorgen...
Hoezo later??

Hey Janien,

Ja dat had ik ook gelezen. Daar moet je toch niet aan denken op die leeftijd!!
Dat vind ik echt niet meer kunnen hoor. Ik gun het iedereen ontzettend, maar op je 70e!!!

@ alle meiden: hebben jullie allemaal al testen in huis? Wie weet welke erg goed zijn?
En wanneer kun je eigenlijk voor het eerst 'goed' testen?

X hopje

Een vriedin van mij is net 9 weken zwanger en die had zelf al zwangerschapstesten in huis gehaald. Nu heeft ze die niet meer nodig en mag ik ze hebben.
De naam ervan ben ik even kwijt, maar dit is een test die erg gevoelig is. Dat betekend dat je al 4 dagen voor je NOD kunt testen of je zwanger bent. Ideaal!

Laat je wel even weten als ik ze heb, welk merk het is.

He hey!

@Hopje, thanx voor je woorden.. Ben echt blij als ik zoiets hoor!! Als jullie allemaal zouden zeggen: meis, ga ervoor, niet wachten, dan zou ik alleen nog maar meer gaan twijfelen, haha! Je hebt ook helemaal gelijk wat betreft die stress. Straks gewoon lekker aan m'n nieuwe project!!  Wat vervelend van je hoofdpijn joh. Je denkt dus dat het met je eisprong te maken heeft? Hoop niet dat ik er dan ook nog last van krijg. Ik heb de laatste tijd erg veel hoofdpijn. Het komt helemaal uit m'n nek, die zit dan ook helemaal vast. Kan gewoon niets als ik hoofdpijn heb, het beinvloedt m'n hele dag. Heb dan ook gisteren de fysio gebeld voor een afspraak en ik kan vrijdag terecht. Ben benieuwd!! Krijg er ook telkens last van als ik achter de computer heb gezeten en druk geweest ben met m'n scriptie. Hij kan moeilijk zeggen dat ik dat niet meer mag doen, haha! En ik probeer al zoveel mogelijk op m'n houding te letten...

@Janien, wat lekker dat je vrij bent vandaag! Alleen het weer zit tegen... Heb je mooi goed van die boodschappen, wij proberen ook altijd zoveel mogelijk in een keer te halen. En al die huishoudelijke klusjes, pfff... Die wachten hier ook nog! Had het bericht van de 70 jarige vrouw nog niet gelezen. En die kinderen zijn gezond ter wereld gekomen?? Jeetje... Lijkt mij niet normaal. Snap sowieso niet dat ze nog zwanger kon worden!

Ik heb op dit moment geen testen in huis. Heb wel eens een keer een test gedaan twee jaar geleden. Toen hoopte ik nog dat het niet zo zou zijn. Zo raar dat de volgende x dat ik een test doe, ik juist hoop van wel! Tegen de tijd dat ik aan het klussen ga, haal ik denk ik wel wat testen in huis. Ik heb geen idee wat voor merken goed zijn. Heb op dit forum wel eens opgevangen dat de testen van de DA niet erg gevoelig zijn, de testen van de Kruidvat moeten erg goed zijn!! Er zijn ook nog speciale testen verkrijgbaar waarmee je al 6 dagen voor je NOD kunt testen. Zelf zou ik zoiets nooit doen. Stel hij geeft positief aan. Tijdens de innesteling gaat er nog vaak wat mis. Je wordt ongi en weet dat je positief geweest bent... Nee, denk dat ik dat liever niet zou weten en zou wachten tot m'n NOD. Denk wel dat ik die dag al zou testen, of een dag later... Weet het eigenlijk niet, haha.

Liefs, ikke

Hi dames,
Ben Jannie, 29 jaar en ook druk bezig met klussen! Ben in maart 2008 na 14 jaar met de pil gestopt en was meteen zwanger! (is trouwens geen probleem volgens de gynaecologen, dus voor degenen die evt twijfelen)  Waarschijnlijk op huwelijksreis zwanger geraakt, te mooi om waar te zijn helaas want bij de eerste echo(11 weken) bleek dat het kindje niet meer leefde. Ben  3 weken geleden gecuretteerd en nu weer volop aan de klus. Voelt dus ook wel weer als de eerste ronde nu. Heb een rottijd achter de rug maar kijk enorm uit naar een volgende zwangerschap!
Lijkt me gezellig om ook hier mee te kletsen, mijn NOD is lastig te bepalen (maar dat is bij jullie waarschijnlijk ook na het stoppen) maar aangezien die 4-6 weken na de curettage zal plaatsvinden zet ik m even op woensdag 30 juli.
Groetjes!

Terug
Bovenaan