He hey!
@Hopje, thanx voor je woorden.. Ben echt blij als ik zoiets hoor!! Als jullie allemaal zouden zeggen: meis, ga ervoor, niet wachten, dan zou ik alleen nog maar meer gaan twijfelen, haha! Je hebt ook helemaal gelijk wat betreft die stress. Straks gewoon lekker aan m'n nieuwe project!! Wat vervelend van je hoofdpijn joh. Je denkt dus dat het met je eisprong te maken heeft? Hoop niet dat ik er dan ook nog last van krijg. Ik heb de laatste tijd erg veel hoofdpijn. Het komt helemaal uit m'n nek, die zit dan ook helemaal vast. Kan gewoon niets als ik hoofdpijn heb, het beinvloedt m'n hele dag. Heb dan ook gisteren de fysio gebeld voor een afspraak en ik kan vrijdag terecht. Ben benieuwd!! Krijg er ook telkens last van als ik achter de computer heb gezeten en druk geweest ben met m'n scriptie. Hij kan moeilijk zeggen dat ik dat niet meer mag doen, haha! En ik probeer al zoveel mogelijk op m'n houding te letten...
@Janien, wat lekker dat je vrij bent vandaag! Alleen het weer zit tegen... Heb je mooi goed van die boodschappen, wij proberen ook altijd zoveel mogelijk in een keer te halen. En al die huishoudelijke klusjes, pfff... Die wachten hier ook nog! Had het bericht van de 70 jarige vrouw nog niet gelezen. En die kinderen zijn gezond ter wereld gekomen?? Jeetje... Lijkt mij niet normaal. Snap sowieso niet dat ze nog zwanger kon worden!
Ik heb op dit moment geen testen in huis. Heb wel eens een keer een test gedaan twee jaar geleden. Toen hoopte ik nog dat het niet zo zou zijn. Zo raar dat de volgende x dat ik een test doe, ik juist hoop van wel! Tegen de tijd dat ik aan het klussen ga, haal ik denk ik wel wat testen in huis. Ik heb geen idee wat voor merken goed zijn. Heb op dit forum wel eens opgevangen dat de testen van de DA niet erg gevoelig zijn, de testen van de Kruidvat moeten erg goed zijn!! Er zijn ook nog speciale testen verkrijgbaar waarmee je al 6 dagen voor je NOD kunt testen. Zelf zou ik zoiets nooit doen. Stel hij geeft positief aan. Tijdens de innesteling gaat er nog vaak wat mis. Je wordt ongi en weet dat je positief geweest bent... Nee, denk dat ik dat liever niet zou weten en zou wachten tot m'n NOD. Denk wel dat ik die dag al zou testen, of een dag later... Weet het eigenlijk niet, haha.
Liefs, ikke