gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

@Miss

Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt.
Ik had precies hetzelfde toen mijn man nog niet wilde stoppen.
Zo van nou en ik kan toch wel gewoon stoppen?
We worden wss toch niet direct zwanger.
Maar als ik zie hoe snel mijn lichaam op alles reageert.. Wel verstandig denk ik dat ik even heb gewacht op mijn man. haha
Maar goed dat is natuurlijk niet voor iedereen hetzelfde.
Als jullie het beiden zo graag willen moet je mss meer naar je gevoel luisteren dan naar je verstand. Je moet datgene doen wat je gelukkig maakt en je studie haal je heust wel.
Dit is geen poging om je over te halen hoor, want je moet doen wat je zelf wilt, maar ik laat je gewoon even een andere kant zien.

liefs

Hoi hoi!

@Lis, jeetje, het is nu 13.00 geworden en nog geen rd'tjes ??? Hoe laat word je normaal ongi? Of verschilt dat nogal? Bij mij was het ook altijd maandagochtend. Vaak de avond ervoor al een beetje gekleurde afscheiding (sorry voor de details!). Dus als het vandaag niet doorzet, ga je morgen testen??

@Janien, druk aan het klussen dus! Ik zou het denk ik ook zovaak mogelijk doen, als m'n vriend tenminste ook zin heeft, haha. Om de kans maar zo groot mogelijk te maken!  En dat je al van alles voelt. Wat lijkt me dat spannend! Tja, misschien is het al van de innesteling? Hoewel ik wel eens heb gelezen dat dat eigenlijk gebeurt op het moment dat je ongi moet worden maar het dus niet wordt. Dat zou ook de reden kunnen zijn (heb ik weleens gelezen) dat veel meiden toch een bloeding hebben maar wel zwanger zijn. Ze denken dan dat ze ongi geworden zijn, terwijl het een innestelingsbloeding is. Ik zal het voor de zekerheid nog wel eens opzoeken op het net...

Gisteravond lagen m'n vriend en ik in bed en hebben we over onze twijfels gepraat. Het liefst wil hij nu ook al voor het echie gaan, maar het lijkt ons toch verstandiger om nog even te wachten. Zo shit joh, dat je gevoel botst met je verstand!! Kan er echt verdrietig om worden, wil het zooo graag... M'n vriend is wat dat betreft meer standvastig. Ben ik ook heel blij mee hoor. Ach, als het goed is word ik over 3 weken alweer ongi en dan nog maar een maandje wachten. Wie weet zeggen we over 3 weken toch, we gaan er al voor.

Heb trouwens vanmorgen een paar steekjes in m'n buik gehad, die ik niet kon plaatsen. Misschien zit het wel tussen m'n oren hoor, maar ben me veel bewuster van m'n lichaam sinds ik gestopt ben met de pil. Ben benieuwd wat er nog komen gaat, haha!

Kus, ikke

hey meiden!!

@ missX,Janien: Nee ben nog niet ongi geworden!!! wel had ik net iets gekleurde afscheiding...
dus ik weet het echt niet  verder geen klachten ook, ben nu op mijn werk maar ben ook zo zenuwachtig voor me gevoel........bij mijn verschilde me ongi dagen altijd of werd het in de ochtend of smiddags of savonds kon er nooit een pijl op trekken.
Denk dat ik morgen of overmorgen ga testen.

@ Sabien waar ben je??? we zijn zo nieuwschierig hoe het is??? ben je al ongi geworden??????

Liefs

Ja Sabien!! Waar ben je?? We zijn nieuwschierig.
Klopt ik ben me ook veel bewuster van mn lichaam idd.
Ik voel wat ik voel,is nu niet erger omdat ik zwanger wil worden.
Bedoel daarmee dat het niet tussen me oren zit.
Maar goed dat kan nog komen.
Net nog even aan het shoppen geweest voor de vakantie.
Heerlijk allemaal koopjes!! Word ik vrolijk van!
Ook al leuke babykleertjes gezien! hahaha snel langs gelopen.

hoi janien,

heerlijk dat shoppen voor je vakantie......aftellen he
wij gaan pas over 7 weken ong en ben ook aan het aftellen heerlijk idee zon zee lekker weg!!!!!
Heb je al enkel idee wat het weer is waar je naar toe gaat???

Zijn de andere meiden weer aanwezig inmiddels???

Haha ja we kletsen inmiddels meer met 2en. Beetje jammer.
Ondanks dat wel gezellig.
Ja we gaan naar Millau in Zuid Frankrijk aan de rivier de Tarn.
Heerlijk! Even lekker helemaal niks.
Waar gaan jullie heen?
Nog steeds last van bruine afscheiding en hoe staat het met de kriebels??

hoi hoi!

ja heerlijk vakantie idee.........
wij gaan 2 weekjes naar turkije ookal super veel zin in
Leuk app besproken net buiten een drukke stad,wij vinden het namelijk heerlijk om lekker ergens rustig te zitten en ook wel dicht bij strand,stad etc etc.

Nee geen last meer daarvan,wel nu alweer 2 uurtjes last van een opgeblaas gevoel in mijn onderbuik snap er soms echt niks meer van
Net nog een heel lief gesprek gehad met mijn vriend,over de klachtjes, over het zwanger proberen te raken etc etc en een beetje fantaseren wat de combi van ons zou worden.......

Heb jij op het moment nog vage klachten????

Pff ja!
Ik ben verder helemaal niet zeurderig aangelegd ofzo hoor, maar heb nu al 2 dagen last van een pijnlijke steek links onderin mn buik. En gevoelige tepels..
Snap der helemaal niks van. Weet niet waar ik het plaatsen moet.
Je weet niet waar je aan toe bent. Heb jij een idee?
Leuk he die gesprekjes... heb ik ook met mijn man.Dat zijn van die leuke speciale intieme gesprekjes...
geeft zo'n fijn gevoel dat je er allebei 8er staat. Mijn man zo, als je dat morgen nog hebt dan...nou dan euhm ja dan weet ik het niet. Hahaha wel schattig

dat je het nog vol houdt zeg!
Ik had denk ik allang een test gedaan!

Terug
Bovenaan