Goedemorgen!
@Lis, wat balen joh, toch ongi geworden... Kan me voorstellen dat je ervan baalt. Ook al was het de eerste ronde, je hebt toch dat sprankje hoop.. Zoals je zegt: Op naar de volgende ronde! Heb ik het goed als je volgende NOD dan 4 augustus is? (uitgaande van een cyclus van 28 dagen?) Ik heb het lijstje even aangepast.
@Sabien, spannend! Het is wel lastig he, omdat je niet weet hoe lang je eigen cyclus is. Maar ik duim heel hard voor je! Kan me trouwens voorstellen dat je tijdens je werk niet online bent. Zou zo jammer zijn als je gesnapt wordt, haha!
@Janien, hoe is het met jou? Nog steeds raar gevoel in je buik? Gisteren had je je eisprong, of niet? Zou wel ideaal zijn zeg als je die voortaan voelt aankomen, haha. Weet je precies wanneer je moet gaan klussen!
@Hopje, ben je nog steeds misselijk? Ik ben drie dagen later gestopt dan jij, maar voel me nog niet misselijk. Had gisteren wel twee keer wat steekjes in m'n onderbuik. Ben ook erg benieuwd of ik ga afvallen of niet. Toen ik met de pil begon, ben ik namelijk 5 kilo aangekomen. Maar ja, kan natuurlijk ook niet met zekerheid zeggen dat dat toen van de pil kwam...
@Ci lo, hoest met jou meis? Nog 5 nachtjes slapen tot aan je NOD! Heb je nog steeds het gevoel dat het raak is? Weet dat je druk aan het kletsen bent binnen je eigen topic. Als je zin hebt, kom je ons dan op de hoogte houden? We duimen voor je!
Nou, hier gaat het ook z'n gangetje. Heb gisteren een beetje een shitdag gehad door al dat getwijfel. Misschien komt het ook omdat ik weet dat m'n eisprong er bijna aan komt. En dat als we toch eerder voor het echie willen gaan, we gauw moeten beginnen met klussen. Gelukkig (nou ja, gelukkig) heb ik een erg verstandige vriend en houdt hij me met beide benen op de grond. Gewoon nog even geduld hebben. Als het dan straks raak is, hebben we er veel meel plezier aan. Heb ik in ieder geval de druk van het afstuderen niet meer en kan ik me helemaal richten op de komt van een kleine en het zoeken van een baan natuurlijk!!
Vandaag maar weer met m'n scriptie aan de slag. Vanavond werken.
Liefs, ikke
Kinderwens maar nog even wachten :
Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september
NOD :
Sabien, 7 juli, 1e ronde, 1e kindje
Ci lo, 13 juli, 1e ronde, 4e kindje
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 25 juli?, 1e ronde, 1e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Op het wachtbankje :
Sabien, 7 juli, 1e ronde, 1e kindje
Zwanger: