gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Trouwens lekker hoor Turkije!
Ben ik 2 jaar terug geweest. Alanya. Erg leuk alleen slecht gegeten...
Beetje jammer.

hoi hoi,

Welk hotel/app ben je geweest in Alanya???
daar zitten wij namelijk ook.......

Vind het ook zo leuk om daar zelf over te fantaseren zoals van: mijn vriend heeft bruine ogen ik groen welke kleur zou het worden en de huidskleur bv mijn vriend is ligt getint...
een ding is zeker we hebben allebei krullen (hihi)
Maar wat natuurlijk het allerbelangrijste is de gezondheid.....maar hetis zo bijzonder ook om daar en gaaf om bij al die dingen stil te staan.....

Test heb ik in huis heb besloten morgen te testen als ik het niet word vandaaaag.
Maar heb me ook goed gerealiseerd als ik het toch word OP NAAR DE VOLGENDE RONDE.

zit natuurlijk pas ik mijn 1ste ronde....

slaap lekker alvast en spreek je snel weer(morgen?)

oja en over je klachten,laat het lekker op je afkomen(heb ze ook gehad)
Kan wel van alles betekenen dat wel.
Maak je er in iedergeval niet te druk om!!!!

We weten tenslotte waar we aan begonnen zijn toch!

Hey Lis en Janien!

Ik moest vanavond werken, vandaar dat ik er niet was. Telkens als ik ergens van thuis kom, is op het forum kijken het eerste wat ik doe, haha!

Wat heerlijk dat jullie lekker op vakantie gaan! Ben vorig jaar nog in Turkije geweest: Kusadasi, was helemaal geweldig. Zuid-Frankrijk is ook lekker! Ik ben dan ook echt zo'n zon, zee, strand type. Wij gaan deze zomer niet op vakantie. Eerst maar eens afstuderen, dan kunnen we daarna altijd nog weg. En ach, in de winter gaan we toch altijd skien!! Alhoewel, dat hangt er dit keer dus vanaf of ik zwanger ben en zo ja hoe lang...

Jeetje Lis, nog steeds niet ongi! Morgenvroeg heb je meldplicht! Wil alles weten, haha! En Janien, wat vervelend die krampen/steken! Ik merk zelf ook dat ik me veel bewuster ben van m'n lichaam. Best wel leuk, toch? Het is zo spannend!

Nou meiden, ik denk dat jullie al in bed liggen en vanavond niet meer reageren. Dus slaap lekker!

Hoest met de rest van de meiden hier?!!

Liefs, ikke

Hoi iedereen!!!

Weer de hele dag gewerkt en dan wil ik toch niet 'betrapt' worden op dit forum haha! Sommige dingen hoeven je collega's niet te weten!

Nog steeds gen RD'tjes! Wel alle mogelijke bijwerkingen: buikpijn, kleren die te strak zitten, algemene lamlendigheid...bleeeehhhh. Maar ja, omdat ik pas net met de pil gestopt ben kan die cyclus natuurlijk compleet in de war zijn. Wel leuk om te fantaseren hoor, want  we hebben het maar een keer 'zonder' gedaan. Weet je precies wanneer je zwanger werd!  Ik kan trouwens ook niet wachten om een kamertje in te gaan richten...

Ik heb dit weekend lekker geluierd in de zon en geknuffeld met onze twee nichtjes. Zooo schattig!

Ik ga er nog gewoon van uit dat het dan morgen wel komt, maar vind het wel heel spannend hoor! Hou jullie wel op de hoogte. Fijn dat ik hier mijn hart even kan luchten!

@liss En jij??? Ik was altijd zo gewend om maandagochtend op een vaste tijd ongesteld te worden... Ik loop gewoon extra vaak naar het toilet om te kijken

@MissX Knap hoor, dat je achter je besluit blijft staan! Heel verstandig, maar ja, je gevoel zegt heel iets anders... Wel heel goed dat het bespreekbaar is tussen jullie.
Zet hem op met je scriptie!!!

@ alle anderen. Lief dat jullie aan me denken

x Sabien

hoi meiden!!!!

Nou gisteravond om 23.00 ongi geworden
Baalde vanacht er wel een beetje van......maar nu heb ik weer een beetje van: op naar de volgende ronde!!!!
Vind het ook wel prettig dat mijn cyclus precies 28 dagen is.

En mijn god ik wist niet meer hoe het was om ongi te zijn zonder pil..................pffffffffffffffffffff

Nou ik duim ontzettend voor de andere dames  hoe is het met jullie verder?????
liefs

Goedemorgen!

@Lis, wat balen joh, toch ongi geworden... Kan me voorstellen dat je ervan baalt. Ook al was het de eerste ronde, je hebt toch dat sprankje hoop.. Zoals je zegt: Op naar de volgende ronde! Heb ik het goed als je volgende NOD dan 4 augustus is? (uitgaande van een cyclus van 28 dagen?) Ik heb het lijstje even aangepast.

@Sabien, spannend! Het is wel lastig he, omdat je niet weet hoe lang je eigen cyclus is. Maar ik duim heel hard voor je! Kan me trouwens voorstellen dat je tijdens je werk niet online bent. Zou zo jammer zijn als je gesnapt wordt, haha!

@Janien, hoe is het met jou? Nog steeds raar gevoel in je buik? Gisteren had je je eisprong, of niet? Zou wel ideaal zijn zeg als je die voortaan voelt aankomen, haha. Weet je precies wanneer je moet gaan klussen!

@Hopje, ben je nog steeds misselijk? Ik ben drie dagen later gestopt dan jij, maar voel me nog niet misselijk. Had gisteren wel twee keer wat steekjes in m'n onderbuik. Ben ook erg benieuwd of ik ga afvallen of niet. Toen ik met de pil begon, ben ik namelijk 5 kilo aangekomen. Maar ja, kan natuurlijk ook niet met zekerheid zeggen dat dat toen van de pil kwam...

@Ci lo, hoest met jou meis? Nog 5 nachtjes slapen tot aan je NOD! Heb je nog steeds het gevoel dat het raak is? Weet dat je druk aan het kletsen bent binnen je eigen topic. Als je zin hebt, kom je ons dan op de hoogte houden? We duimen voor je!

Nou, hier gaat het ook z'n gangetje. Heb gisteren een beetje een shitdag gehad door al dat getwijfel. Misschien komt het ook omdat ik weet dat m'n eisprong er bijna aan komt. En dat als we toch eerder voor het echie willen gaan, we gauw moeten beginnen met klussen. Gelukkig (nou ja, gelukkig) heb ik een erg verstandige vriend en houdt hij me met beide benen op de grond. Gewoon nog even geduld hebben. Als het dan straks raak is, hebben we er veel meel plezier aan. Heb ik in ieder geval de druk van het afstuderen niet meer en kan ik me helemaal richten op de komt van een kleine en het zoeken van een baan natuurlijk!!

Vandaag maar weer met m'n scriptie aan de slag. Vanavond werken.

Liefs, ikke  

Kinderwens maar nog even wachten :

Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD :
Sabien, 7 juli, 1e ronde, 1e kindje
Ci lo, 13 juli, 1e ronde, 4e kindje
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje  
Hopje, 25 juli?, 1e ronde, 1e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 7 juli, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:

Goedemorgen,

Ook ik ben weer van de partij. Heb echt schandalig lang uitgeslapen zeg!
Was gisteravond echt vreselijk moe. Komt doordat ik echt de hele dag al last van steken had. Telkens als ik ging zitten of me zittend omdraaide dan werd het erger. Het gevoel alsof er iets op knappen stond!
Geloof me ik weet nu precies wanneer ik mijn eisprong had, want gisteravond ik had er niet echt veel zin in maar we zijn toch nog maar even aan het klussen gegaan.
Ik kan jullie vertellen dat was geen pretje. Het deed pijn! Opeens voelde ik toen mijn man wat harder ging klussen hahahaha een enorme steek. Dat heb ik ook gelezen in dat zwangerschapsboek van mij, jij ook Liss?
Ik wist toen zeker dat ik toen mijn eisprong had, want daarna was het alleen nog maar een beetje een zeurende pijn en vanochtend had ik nergens geen last meer van!
Dus dat betekend dat we echt op het juiste moment sex hebben gehad!
Hopen dat het heeft gewerkt....

@ Liss, wat jammer zeg dat je toch ongesteld bent geworden!
In elk geval wel mooi dat je weet dat je nu gwoon een cyclus hebt van 28 dagen kun je mooi uitrekenen wanneer je eisprong is!
En mei is ook een leuke maand om een kindje te krijgen toch?
p.s de naam van het hotel ben ik zo even kwijt, er stond iets van Sun bij en het was een rond hotel... met 2 zwembaden.Geweldige omschrijving..

@Sabien... oei oei oei spannend!!

@ Miss, ja idd mooi dat jullie er wel met zn 2en goed over kunnen praten. Dat is wel een geruststelling.
Mijn eisprong was dus gisteren, maar ik ging er vanuit dat hij zaterdag zou zijn, dus dat zou beteken dat mijn cyclus dan niet 28 dagen, maar 30 dagen is en dat mijn NOD dus de 23e zou zijn. Ik hou gewoon de 21e aan, even kijken of ik dan gelijk heb.

Ciao!

Terug
Bovenaan