gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hey ladies!

Kan het niet laten om toch nog even hier te kijken. Jeetje wat kletsen jullie veel, heb maar weer een tweede scherm geopend, haha!!

@Lis, maar hoe doe je dat nou, die banners plaatsen? Ik kopieer dan zo'n stuk met tekst en tekens en plak dat hier, maar krijg dan geen plaatje...  Ach ja, zo'n haast heb ik er ook niet mee, haha! Slaap lekker meis. Hoop dat je buikpijn morgen minder is, of nog beter: weg!

@Jannie, het zou inderdaad erg fijn zijn als je weer op je gevoel af kunt gaan!  Bedankt nog voor je info. Ik had inderdaad gelezen dat je een of twee weken 'cadeau' kreeg. Dus stel dat je test op je NOD en je bent positief, dan mag je er bij een cyclus van 28 dagen vanuit gaan dat je 4 weken zwanger bent? Ik studeer trouwens ontwikkelingspsychologie. Zit nu aan het eind van m'n vijfde jaar, ben wat uitgelopen i.v.m. stage. Wordt dus wel tijd dat ik bijna klaar ben nu!! Hoop dat ik straks ergens een leuke parttime job kan vinden...

@Janien, weet hoe het is. Mijn ouders zijn 7 jaar geleden gescheiden. Ze hebben nu ook allebei een nieuwe partner waar ze erg gelukkig mee zijn. Wij (ik en m'n broer en zus) kunnen het ook erg goed met hen vinden. Ik zie m'n vader niet zo vaak, die woont hier anderhalf uur rijden vandaan. Toevallig gaan we morgen naar hem toe! Mijn ouders kunnen nu gelukkig weer goed met elkaar door een deur. Het is niet zo dat ze elkaar voor de gezelligheid bellen of op de koffie gaan, maar op verjaardagen van de kinderen komen ze beide met hun partner en dan is het erg gezellig! Ben daar echt blij mee. Krijgen onze kinderen drie opa's en oma's! Met de ouders van m'n vriend hebben we ook een erg goede band. Ze zijn een beetje m'n tweede ouders. Zij worden in september voor de tweede keer opa en oma (van m'n schoonzus). Voor mijn ouders zou het de eerste keer zijn dat ze opa en oma worden. Kan dan ook niet wachten om het ze te vertellen!! Janien, nog even terugkomend op je vraag: die vent van mij is een topkok!! Echt waar, hij kan koken als de beste. Hij vindt het ook erg leuk om te doen en zoekt ook vaak op internet naar nieuwe recepten. Als ik in de keuken sta te koken, wordt ik gewoon weggeduwd, lekker is dat. Maakt hij het wel af. Je begrijpt dus wel dat hij degene is die meestal kookt. Ik probeer het wel regelmatig te doen om het een beetje bij te houden. Merk af en toe dat ik het 'timen' vergeet. Vooral als we voor meerdere mensen koken. Verder is hij een schat in het huishouden. Kijk, hij werkt fulltime, dus ik vind het logisch dat ik meer doe. Maar meestal doet hij de was (in de machine en ophangen), ik strijk. Ook zuigt en dweilt hij af en toe, doet hij wel eens de ramen en helpt hij met de badkamer en wc. Meestal niet uit zichzelf, haha. Maar ik hoef het maar te vragen en hij doet het. Is het bij jullie mannen ook zo dat ze sommige dingen gewoon niet zien? Dan doe ik het maar weer, haha.

@Sabien, je bent nog steeds niet ongi!!! Wat spannend! Het is wel je eerste NOD na de pil, of niet? Maar we gaan gewoon uit van 28 dagen, je bent gewoon zwanger, haha! Zou het zo geweldig vinden! Dat je een week kunt wachten met testen. Respect, haha! Ik denk dat ik er meteen al een gedaan had als ik op m'n NOD niet ongi geworden ben.

Nou meiden, voor iedereen slaap lekker! Ik weet niet of ik er morgen veel ben. Heb om 15.00 uur een deadline om iets te mailen voor m'n scriptie en daarna gaan we dus bij m'n vader op bezoek. Maar ik probeer natuurlijk langs te komen.

Liefs, ikke

Hello!

Mijn man is vroeger (als bijbaantje) pannenkoekenbakker geweest dus hij kan t als geen ander! Verder koken we allebei graag, komen allebei oorspronkelijk uit de horeca.

@MissX: zijn er ook parttime banen in jouw richting? oftewel: sta je niet te popelen om in die richting iets te gaan zoeken of is je kidnerwens echt groter dan dat? Veroordeel je niet hoor, je hebt de vraag wrs al vaak genoeg gehad, maar je wil niet even proeven van het werk waarvoor je opgeleid bent? Vind het wel superknap dat je helemaal je gevoel volgt, is meestal anders.

@Sabien.... als ik jou was had ik al 4 testen gedaan maar that is up 2 you of course! Knap hoor!!! Niet iedereen voelt nl iets als ze zwanger is.

Klopt idd: dan ben je 4 weken zwanger als je op je NOD test en je hebt een cyclus van 28 dagen. Makkelijkste is dus rekenen van je eerste dag van je laatste menstruatie. Met die echo wordt het toch exact bepaald.

Groetjes allemaal!

Hey meiden!!!

Daar ben ik weer,heb heerlijk geslapen vannacht(met kruik)
en ben blij dat ik nu al veel minder last heb gelukkig
Mijn werkdag loopt vandaag van 12 tot 20.00 probeer tussendoor hier nog even te buurten.

@ missX: had het ook even moeilijk met die banners......maar je kan ook natuurlijk als je alleen knipt en plakt ook   contol c(knippen) en conrol v(plakken ) er bij gebruiken
dat deed ik teminste.

@ sabien: Nog geen Rd tjes???

@ de rest: over dat eten heerlijk vind ik het om een man te hebben die van lekker eten houd en natuurlijk er van houd om te koken.
Mijn vriend maakt maak surinaamse gerechten waarik echt van kan smullen
Maar houd ook van echt nederlands hoor aard groente en vlees.
Het enige nadeel soms wat wij hebben is dat ik niet elke dag thuis ben met het
eten door me werk ik begin dan later(zoals vandaag)
Maarja dat hoort nu eenmaal bij mijn job........
Kwa huishouden doe ik meer,omdat mijn vriend fultime werkt vind ik zelf dat ik wat meer moet doen.maar hij kan het bv ook niet laten als ik in het weekend werk(1x per maand) om dan ook nog het hele huis te doen zingend en wel zooooo schattig.

liefs

Goedemorgen!!

@Jannie, mijn bedoeling is ook zeker om als psycholoog aan de slag te gaan hoor! Heb er niet voor niets voor geleerd en vind het ook super leuk en interessant! Dus als ik eenmaal afgestudeerd ben, ga ik denk ik de hele jeugdhulpverlening af, haha. Ik wil echter wel parttime aan de slag. Voordeel is dat er in deze sector veel naar parttimers gevraagd wordt . De vraag is natuurlijk of ik hier een beetje in de buurt ook ergens als psycholoog werk kan vinden. Ik reis liever niet langer dan 1,5 uur. Mocht dat niet meteen het geval zijn, tja dan zal ik voorlopig genoegen moeten nemen met minder. Bijvoorbeeld op een kinderdagverblijf of als psycholoog-assistent of groepsleidster op een leefgroep met bv. autisten of delinquenten. Niet dat dat niet leuk is hoor, maar dat is natuurlijk niet waar ik voor geleerd heb. Hoe dan ook, werken ga ik sowieso. Lijkt me heerlijk na al die jaren studeren, haha! En ik wil in de toekomst natuurlijk veel bij m'n kinderen zijn, vandaar dat ik meteen maar op zoek ga naar parttime werk. Mocht ik zwanger raken, heb ik dan toch kans op contractverlenging, omdat ik na m'n verlof dezelfde uren blijf werken. Mijn vriend en ik hebben wel afgesproken dat als ik snel zwanger raak en daardoor echt nergens werk kan vinden, ik gewoon na m'n verlof weer verder ga met solliciteren. Maar daar gaan we vooralsnog niet vanuit!

@Lis, fijn dat je buikpijn weer wat minder is. Wat een kruik wonderen kan doen he!! Jullie hebben dus ook al van die geweldige schatten van mannen!

Nou, ik ga vandaag dus weer knallen met m'n scriptie. Kom dan niet heel veel hier kijken i.v.m. concentratie, haha. Hoop zo voor Sabien dat de rd'tjes nog niet langs zijn gekomen...

Liefs, ikke

Goedemorgen!

Wat is er al weer veel afgekletst zeg! Gezellig hoor!
Leuk dat jullie mannen ook allemaal zo actief zijn!
Wat mogen we toch in onze handjes knijpen!
Jeetje Sabien.. het wordt steeds spannender hoor!
Moet zo even naar het gemeentehuis toe om een nieuwe ID-kaart te regelen, de mijne is bijna verlopen en die heb ik dan liever niet bij als we op vakantie gaan..
Nog even een nieuwe bikini kopen en wat dingen regelen bij de ANWB dus dan spreek ik jullie of aan het einde van de middag of anders vanavond nog wel!

Fijne dag verder en werkse,

p.s nog mensen last van andere kwaaltjes of kwaaltjes die aanhouden erger worden?

Hallo dames,  Ik ben  ook gestopt in juni, erg spannend allemaal.
ik ben meteen begonnen met foliumzuur slikken, op aanraden van de dokter.
Ik heb net mijn eisprong gehad en dat voelde ik wel heel erg.
Krampen rechtsonderin de buik.
Ook moet ik zeggen dat mijn humor veel beter is sinds ik gestopt ben met de pil.
Geen hoofdpijn meer en geen emotionele buien.(zelfs niet voor de ongesteldheid)

Ik vind dit trouwens een ideale oplossing om er over te praten want wil het in mijn omgeving nog stil houden.Alleen mijn beste vriendin weet het. (en mijn vriend natuurlijk haha, lijkt me wel handig)

@Janien, ja dan is een nieuwe ID-kaart wel handig, haha! Kom ik hier toch weer ff buurten.. Een kort berichtje tussendoor kan wel even dacht ik zo. Heb op het moment eigenlijk geen rare krampen of steken in m'n buik. Wel merk ik dat ik wat meer pukkeltjes in m'n gezicht krijg sinds het stoppen met de pil. Terwijl ik nooit ergens last van had!!

@Desiree, welkom hier! Gezellig dat je mee komt kletsen! Ik wil natuurlijk alles van je weten, hihi. Gaan jullie voor een eerste kindje? En mag ik vragen hoe het komt dat je van de dokter advies hebt gekregen? Sorry, misschien brutale vraag, je hoeft natuurlijk geen antwoord te geven. Zijn jullie al aan het klussen (zoals ze dat hier noemen)? Of wachten jullie nog tot je uit jezelf ongi geworden bent? Wat fijn dat je je zelfs beter voelt na het stoppen met de pil! Wanneer verwacht je je eerste NOD (Niet Ongestedheids Dag: de dag waarop je eigenlijk ongi moet worden maar hoopt zwanger te zijn)? Dan zet ik je even op ons lijstje!!

Liefs, ikke

Hoi hoi,

@ desiree: Gezellig dat je mee komt kletsen! Wanneer is jou NOD?
      ga je voor je 1ste kindje?
      Wat apart trouwens dat je humor anders is.....het kan natuurlijk alle kanten op als je gestopt ben met de pil! geen last gehad van "'ontpillen"'

liefs

Terug
Bovenaan