gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

missx-1983@ haha ja dat heb ik ook, die onzekerheid en ben net begonnen maar ik maakte me al maanden voor dat ik stopte   druk.
Ben nu gelukkig wel erg rustig.
Het PDS moet het zwanger worden niet in de weg zitten maar tijdens de zwangerschap is het natuurlijk niet goed om geregeld met buikpijn rond te lopen.
Ik ga nu 5,5 jaar met mijn vriend en we hebben het er heel vaak over gehad.
We hebben nu alles gedaan wat we wilde doen, gereisd,  vast contract en we hebben  een huisje gekocht,
dus we zijn er helemaal klaar voor.
Al onze vrienden hebben al  kinderen dus het begon op een begeven moement echt te kriebelen, ook ontzettend leuk om te zien hoe mijn vriend met kinderen om gaat en ik weet dat dat goed zit.

Hi hi,

Wij zijn ruim 9 jaar samen en dit jaar april dus getrouwd.
Dagravit is idd ook goed, ik slik geen extra vitamines maar vanaf nu tot NOD eet ik wel extra gezond en doe ik wel rustig aan met drank, vooral na die miskraam heb ik zoiets van: toch maar even opletten, je weet nooit.

@Desiree: ik was ongeveer 11 weken zwanger, maar het hartje is gestopt met kloppen met 8 weken en 5 dagen. Was 1e ronde, 1e zwangerschap idd. Heb er nog wel vetrouwen in maar denk dat ik erg blij ben als ik de 11-12-13 weken ben gepasseerd.

@ missX

het opslaan van de banner lukt niet echt dus pak hem gewoon weer even van de site af.

Hey meiden,

Ik ben eigelijk ook wel een beetje op mijn eetpatroon aan het letten...
Ik ben geen alcohol drinker dus kan dat makkelijk laten
Wat wel mijn probleem is..... Ik rook! geen gezelligheids roker maar eeen echte paffer

Ben er best al mee bezig om erg te minderen...... en uiteindelijk te stoppen

Iemand hier ook bekent mee?

@ desiree, grappig zo dezelfde leeftijd! ik word in sept 24 jij?
         ben 3 jaar samen met mijn vriend huisje samen etc etc nou nog een heel klein wondertje!

Goedemiddag!!

Sjonge jonge wat een oncharmante pasfoto is het geworden zeg.
Ik kijk alsof ik een spook heb gezien! hahaha
Maar goed dat krijg je dan ook als je niet lachen mag...

Veel gekletst alweer!

Leuk dat je er bij gekomen bent Desiree!
Gezellig!

Heb gezien dat je NOD op dezelfde dag is als de mijne! Leuk, ik had afgelopen maandag tijdens het klussen mijn eisprong. Zondag en maandag de hele dag al een pijnlijke steek links. Wel grappig want voorheen toen ik de pil slikte had ik daar voorheen nooit last van. Maar goed toen was ik me ook niet zo bewust van mijn eigen lichaam. We hebben in elk geval op het juiste moment geklust.
Dus omdat mijn eisprong dus maandag was heb ik ook 2 dagen later mijn NOD. De 23e, maar ik houd gewoon eerst de 21e aan. Ga dan in elk geval wel testen, zodat ik weet of ik wel of niet zwanger ben als we op vakantie gaan. Dan kan ik jullie voor die tijd ook nog even op de hoogte stellen.

Ik ben 21, inmiddels een jaar getrouwd, ja was er vroeg bij, maar het voelde gewoon heel goed. Nog steeds! Anders dan zouden we ook niet al aan kinderen beginnen.
Mijn man en ik zijn 4 jaar samen.
Ik rook niet mijn man wel, zodra de baby er is, dan gaat hij buiten roken als hij een sigaretje wil. Nu mag het nog binnen. Alcohol drink ik zoiezo al bijna niet. Hooguit een glas in de 2 maand. Maar nu we met kinderen willen beginnen drink ik helemaal niks meer. Ben ook al vanaf het begin aan de foliumzuur.

Heb vandaag trouwens al de hele tijd druk op mijn blaas... irritant!
Nog steeds gevoelige tepels...

liefs

Hey Desiree,

Welkom! Ik ben hopje, zit 's avonds bijna nooit achter mijn computer. Moet dat op mijn werk al de hele dag. Dus tijdens mijn werk probeer ik steeds even mee te lezen en kletsen.

Ik ben 27 jaar (volgende maand wordt ik 28) en ik ken mijn man (we zijn in mei getrouwd) nu 10 jaar.  Wij wilden allebei eerst getoruwd zijn voordat we aan kinderen zouden  beginnen. Tijdens het voorbereiden van onze trouwdag begon mijn  man er steeds vaker over. Dat hij  klaar was voor de volgende grote stap, namelijk een kleintje. Toen ben ik er eigenlijk pas zelf over na gaan denken. Ik twijfelde eerst heel erg. Vroeg mij af of ik er wel al klaar voor zou zijn enz.... Heb toen op onze trouwdag (tijdens de huwelijksnacht) besloten om er helemaal voor te gaan!

Ik ben 22 juni gestopt met de pil en heb (uitgaande van een cyclus van 28 dagen)  25 juli mijn NOD en aanstaande vrijdag mijn eisprong. Merk er nu nog weinig van. Heb wel steeds het gevoel dat ik nodig moet plassen (druk op mijn blaas). Moet ook meer plassen als eerst.

@alle andere meiden: sorry dat ik zo weinig mee babbel. Maar  het is nu erg druk op mijn werk en kan  moeilijk even meekletsen. Maar ik lees natuurlijk wel al jullie berichten door! Vind het echt onwijs leuk dit forum! Een goede plek om even  mijn hart te luchten en om dingen te vragen.    

Succes allemaal!

X hopje

Ik ben de oudste of niet? Grappig want voordat ik stopte met de pil, twijfelde ik nog of ik niet te jong zou zijn voor het moederschap! Die twijfel is trouwens helemaal weg nu, ik kan niet wachten om een kleintje in mijn armen te houden!!!

Mijn man en ik roken niet, ik drink ook niet. Vind het domweg niet lekker. Ik heb wel last van overgewicht. Ben veel te zwaar dus, maar hoop van harte dat dit geen invloed zal gaan hebben.  Hoe zit dat bij julle allemaal?

X hopje

Hoi hopje,

Ik zit op een andere te kletsen maar zag je berichtje en wou je toch iets positiefs zeggen. Een kennis van mij heeft ook overgewicht en is al in de eerste ronde zwanger geworden. Dus zeg niks. Ga lekker klussen, geniet ervan en dan wachten tot je NOD

P.S. Hoe klussen jullie. Eerste keer heb ik met ovulatietesten gedaan geeft wel aan maar we hebben deze maand gekozen om de dag van begin tot eind en dan hebben we er alles voor gedaan.

groetjes ramona

Terug
Bovenaan