@Lis, maak je elke dag een nieuwe banner of gaat ie vanzelf door als je 'em opslaat ofzo? Hij is echt leuk! Zo kunnen we het mooi bijhouden
@Desiree, wat vervelend van je PDS! Lijkt me erg lastig. Ik heb je NOD in het lijstje gezet! Zie dat het voor jou en Janien tegelijkertijd spannend wordt! Wat je zegt over die onzekerheid, ik ben stiekem ook wel een beetje bang dat het ons niet zal lukken. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, want we zijn nog niet eens begonnen, haha! Ik ben sinds 25 juni gestopt met de pil, maar we wachten tot ik twee keer uit mezelf ongi geworden ben. Gaan dan als het goed is vanaf september voor het echie!! Tot die tijd dus met condoom. Wij gaan gewoon vast heel veel oefenen . Ik hoop eind september af te studeren, dat is de reden dat we nog eventjes wachten. Wil iig het papiertje op zak hebben als ik zwanger raak!! Ik ben trouwens 24 en mijn vriend is 32. Deze zomer zijn we 5 jaar samen. We wonen nu 4 jaar samen. En jullie?
@Jannie, goed wat je zegt over het foliumzuur! Heb gehoord en gelezen dat dat erg belangrijk is. Ik ben vanaf het moment dat ik stopte met de pil, begonnen met foliumzuur. Ik slik Dagravit Mama en Baby. Zitten ook nog extra vitamines in, ideaal!!
@Sabien, laat je gauw wat horen? Vind het zo spannend voor je!!
Kus, ikke
Kinderwens maar nog even wachten :
Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september
NOD :
Sabien, 7 juli, 1e ronde, 1e kindje
Ci lo, 13 juli, 1e ronde, 4e kindje
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Desiree, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 25 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli? 1e ronde na mk, 1e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Op het wachtbankje :