gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Wat een leuk ontvangst
De reden dat ik bij de dokter ben geweest is dat ik PDS (prikkelbaar darm syndroom) heb, dus ik moet nu nog meer op mijn eetpatroon gaan letten.
Verder heb ik 21 juli mijn NOD en we  zijn druk bezig met klussen.
Mocht het lukken dan word dit  inderdaad ons eerste kindje en bij jullie?
Ik ben een hele tijd erg onzeker geweest over het wel of niet zwanger kunnen raken maar daar heb ik me nu overheen gezet.(kwam denk ik omdat het allemaal nieuw is)
Hebben jullie daar ook last van gehad?

@ desiree:

Ja   we zijn hier lekker fanatiek
    Lijkt me erg lastig dat syndroom....heb je dat al lang???

Verder even een kort stukje over mij: ben 23 jaar,begin juni gestopt
En we gaan voor ons 1ste kindje! allemaal erg spannend en nieuw idd
Werk verder 32 uur in de psygiatrie.

Heel veel suc6 met klussen we duimen voor je!
Hou je ons op de hoogte he met je klachten enzo?

@Desiree, welkom hier! Spannend he....  Ik ben ook vrij nieuw op dit forum, heb helaas in juni een miskraam gehad en nu weer bezig; 1e ronde na de mk. Vorige keer was t ook in de 1e ronde meteen raak (na 14 jaar pilgebruik!) dus dat is een troost.

Neem aan dat iedereen die aan het klussen is, (een maand vooraf) begonnen is met het slikken van foliumzuur? Zo nee zou ik er zsm mee beginnen.

greets

liss84@ Wat leuk, we zitten een beetje in het zelfde schuitje, ik  ben ook 23 jaar.
Vind het erg leuk om op deze manier op de hoogte te blijven over jullie verloop.
Jullie ook heel veel succes met alles en ook voor iedereen op dit forum!
Hoe lang kennen jullie de toekomstige vaders al?

xxx

jannie79@   Vind het erg vervelend voor je dat je een miskraam hebt gehad, ik hoop voor je dat het de volgende keer wel goed gaat en dat je dit een plekje kan geven.
Hoe ver was je de vorige keer?
Als je er verder niet op in wil gaan dan begrijp ik dat best hoor!
Zijn jullie bezig voor jullie eerste kindje?
Veel vragen he, ben alleen zo benieuwt en ben zo enthousiast over deze site en de verhalen die je hier kan uitwisselen.

@Lis, maak je elke dag een nieuwe banner of gaat ie vanzelf door als je 'em opslaat ofzo? Hij is echt leuk! Zo kunnen we het mooi bijhouden

@Desiree, wat vervelend van je PDS! Lijkt me erg lastig. Ik heb je NOD in het lijstje gezet! Zie dat het voor jou en Janien tegelijkertijd spannend wordt! Wat je zegt over die onzekerheid, ik ben stiekem ook wel een beetje  bang dat het ons niet zal lukken. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, want we zijn nog niet eens begonnen, haha! Ik ben sinds 25 juni gestopt met de pil, maar we wachten tot ik twee keer uit mezelf ongi geworden ben. Gaan dan als het goed is vanaf september voor het echie!! Tot die tijd dus met condoom. Wij gaan gewoon vast heel veel oefenen . Ik hoop eind september af te studeren, dat is de reden dat we nog eventjes wachten. Wil iig het papiertje op zak hebben als ik zwanger raak!! Ik ben trouwens 24 en mijn vriend is 32. Deze zomer zijn we 5 jaar samen. We wonen nu 4 jaar samen. En jullie?

@Jannie, goed wat je zegt over het foliumzuur! Heb gehoord en gelezen dat dat erg belangrijk is. Ik ben vanaf het moment dat  ik stopte met de pil, begonnen met foliumzuur. Ik slik Dagravit Mama en Baby. Zitten ook nog extra vitamines in, ideaal!!

@Sabien, laat  je gauw  wat horen? Vind het zo spannend voor je!!

Kus, ikke

Kinderwens maar nog even wachten :
Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD :
Sabien, 7 juli, 1e ronde, 1e kindje
Ci lo, 13 juli, 1e ronde, 4e kindje
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Desiree, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje  
Hopje, 25 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli? 1e ronde na mk, 1e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :