Ik ga een poging wagen om het uit te leggen...
Ik voelde me al een week voor mijn 1e NOD anders. Was op honeymoon dus had ook alle tijd om het te voelen, was er erg bewust mee bezig, maar jullie vast ook.
Ik had het idee dat iemand anders mijn lijf bestuurde, heel gek. In het begin had ik heeeele gevoelige/zere tepels, daarna streek dat uit naar allebei mijn borsten. Ik ben gezegend met een goede cup C maar nu waren ze zo opgeblazen, alsof ik ze op had laten spuiten, Ze glommen bijna, hihi.... Ik was ook ineens heel erg moe en af en toe een heel vaag gevoel van misselijkheid. Lijkt beetje op ik-heb-teveel-gegeten-en-ben-misselijk en-t-komt-er-zo-uit, maar toch weer anders. Op n gegeven moment voelde ik mijn baarmoeder ineens zitten, soort menstruatiepijn. En ik straalde van top tot teen, iedereen zei het en sommige mensen zagen aan me dat ik zwanger was!
Kortom: het zwanger-zijn-gevoel. Hoop het straks weer te herkennen!
Is dus helaas misgegaan deze zwangerschap, morgen 5 weken geleden was de fatale echo. Maar nu weer volop bezig met de volgende... Nu probeer ik te checken wanneer mn eisprong is, houd ook n dagboekje bij sinds maart. Is wel een tip want nu kan ik precies nalezen wat ik toen voelde, en is erg leuk voor je nageslacht.
Ik hoop echt dat iemand van jullie (snel) dit gevoel herkent en idd zwanger is!