gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Het klinkt echt heel vreemd maar dat wat jij omschrijfd komt me heel bekend voor.
Mijn tepels zijn idd erg gevoelig, maar daar heb ik al een paar dagen last van.
Mijn borsten verder nog niet echt.
Maar vooral dat gevoel van half misselijk, half vol.
Alsof je teveel gegeten hebt.
Gisteren had ik dat ook. Overdag niet zoveel gegeten, 's middags een klein taartje en ik zat bomvol.
Verder gewoon de hele tijd gerommel in mijn buik, anders dan anders.. en druk op mn blaas. mss maak ik mezelf de kop wel gek hoor, kan natuurlijk ook ontpillen zijn...

Hey Hopje,

Nou of het meer zin is weet ik niet. Je weet nu wat de uitkomst kan zijn...
Voorheen als ik geen zin had dan deden we het gewoon niet.
Of als mijn man geen zin had, maar nu is het zo dat we het gewoon doen.
De week van mijn eisprong echt bijna elke dag.
Nu om de dag. Een beetje n8rust is ook wel fijn. haha
Wat ik wel heb sinds ik met de pil ben gestopt, is dat ik soms gewoon zin heb om te huilen. Dan echt gewoon een lekkere huilbui. hahaha echt om de meest stomme dingen....

@Janien: ik hoop het voor je, je weet het niet... je kent je eigen lichaam t beste. Spannend!
Beste is trouwens om sowieso om de dag te klussen, dus niet elke dag. Dan schijnt de kwaliteit van t zaad achteruit te gaan en zaad overleeft soms wel 24-48uur...

Hey

Ja weet het hoor, we doen het ook om de dag.
Alleen de dag voor mn eisprong hebben we 1x er niet even een dag tussen gelaten.
Idd ken mn lichaam het beste maar durf nog niet teveel hopen vanwege de teleurstelling. Maar aan de andere kant...
babababa heb een hekel aan w88....

Hey meiden,

wat word er lekker veel gekletst vandaag!
Ik kom vanavond er weer even bij het is namelijk erg druk op m,ijn werk....
tot vanavond!

@ ramona: Welkom hier! gezellig dat je meekletst!

Liefs

hallo hallo,

Is er al iemand weer gezellig online?
Op dit moment eigenlijk weinig te melden.
Iemand anders die nog iets te melden heeft of ergens mee zit?

Goed wss is iedereen lekker aan het bankhangen dus dat ga ik ook maar even doen.
Morgenvroeg moet ik werken van 8 tot 13 dus mss tot morgenmiddag.
Hopelijk hebben we dan al wel wat van Sabien gehoord... Duimen!

Jeetje, niet te geloven wat jullie er hier af kletsen! Ben ik er even een avondje niet, moet ik eerst een half uur bijlezen, haha!!

@Desiree, gelukkig heeft PDS geen nadelige invloed op het zwanger worden. Kan me wel voorstellen dat het lastig voor je is dat je je eetpatroon zo moet aanpassen! In de vriendengroep die ik via mijn vriend ken, heeft ook bijna iedereen al kinderen. Hij is ook een stukje ouder. Van de vriendinnen die ik al ken voor ik mijn vriend leerde kennen, zou ik de eerste worden. Ook wel leuk! M'n beste vriendin weet van onze plannen en is erg enthousiast!

@Jannie, jeetje alweer 9 jaar samen. Wat lang! En wat goed dat je gestopt bent met roken! Bedankt dat je je gevoel bij je zwangerschap hebt uitgelegd. Kan me voorstellen dat dat nog best moeilijk voor jullie is. Ik vind het een goed idee van dat dagboekje. Denk dat als wij voor het echie gaan ik ook iets bij ga houden. Leuke tip!

@Lis, denk je dat je gaat stoppen met roken als je eenmaal zwanger bent? Ik vind het wel lekker om af en toe een sigaretje op te steken. Ben meer een gezelligheidsroker. Bijvoorbeeld in de kroeg met een wijntje erbij. Mja, sinds vorige week mag er niet meer in de horeca gerookt worden, dus denk dat ik het maar helemaal niet meer doe. Die paar sigaretten in de maand kan ik dan ook wel missen. Alcohol drinken doe ik ook bijna niet. Soms op een verjaardag of in de kroeg een wijntje. Denk niet dat ik het daar moeilijk mee ga krijgen als ik eenmaal zwanger ben. Vraag me wel af hoe je het verborgen gaat houden voor vrienden op verjaardagen. Denk dat het hen wel op zal vallen als ik dan ineens een sapje vraag i.p.v. een wijntje, haha!

@Janien, geen leuke pasfoto? Zo stom is dat he, dat je niet meer mag lachen... Vind het echt nergens op slaan! Wat leuk dat je al gaat testen voor je op vakantie gaat. Zitten wij tenminste niet al die tijd dat jij weg bent in spanning!  Wat vervelend trouwens dat je zo'n last hebt van druk op je blaas! maar wel leuk dat je van alles voelt en dat dat ook nog overeen lijkt te komen met wat Jannie voelde! Wie weet!?? Ik ben ook wel eens onzeker over hoe anderen zullen reageren als we zwanger zijn. Niet eens zo zeer over m'n leeftijd (24). Denk dat veel mensen het ook wel een beetje verwachten omdat m'n vriend 32 is. Maar omdat ik een universitaire studie doe, ben ik bang dat veel mensen verwachten dat ik eerst wel even carriere ga maken. Weet je, ik vind het erg belangrijk om straks leuk werk te vinden met fijne collega's. Als ik elke dag met plezier naar m'n werk ga, is dat voor mij voldoende. Mijn vriend en ik geven nou eenmaal de voorkeur aan een gezinnetje boven carriere maken. En alsof je ineens niet meer kunt werken als je kinderen hebt, haha.

@Hopje, jij hebt dus ook al last van druk op je blaas!!! Zou dat iets betekenen?????? Hoop het zo voor jullie! Maakt trouwens helemaal niet uit hoor dat je hier niet zo vaak bent. Snap echt wel dat je druk bent. Ik heb het geluk dat ik thuis zit voor m'n scriptie. Merk wel dat dit forum me echt afleid, maar vind het ook wel weer leuk, haha! Nog even over je gewicht.  Nog even over je gewicht. Ik ben natuurlijk geen expert, maar ik denk  niet dat dat een probleem hoeft te zijn hoor! Je moet er gewoon lekker voor gaan en niet teveel over dat soort dingen inzitten. Belangrijkst is dat je je gezond genoeg voelt om een kleintje ter wereld te zetten en dat je lekker in je vel zit!

@Ramona, ik begreep dat je een vraag had, maar mocht je zin hebben om sowieso hier mee te kletsen, dan ben je natuurlijk van harte welkom! Laat je weten wanneer je je NOD hebt? Dan pas ik het lijstje aan!

Nou, hier alles oke. Vanavond bij m'n vader en z'n vriendin op bezoek geweest. Best een eindje rijden, maar erg gezellig en de moeite waard! Op een gegeven moment tijdens het eten hadden we het erover dat mijn vader ons (m'n broer en zus en mij) niet zo vaak ziet omdat we allemaal zo ver bij elkaar vandaan wonen. M'n vader woont hier ongeveer 85 minuten rijden vandaan, m'n broer 150 minuten rijden en m'n zus woont in het buitenland (ik pas een beetje op met m'n details, haha). M'n vader en z'n vriendin vertelden dat ze het zo jammer vinden ook voor de toekomst. Als ze ooit kleinkinderen hebben, is het zo lastig om 'even' langs te komen. Ook met oppassen e.d. Ik kon m'n lachen bijna niet inhouden. Ze moesten eens weten dat er bijna aan een kleinkind gewerkt wordt!  Ik krijg altijd al gauw een rode kleur, dus moest vanavond echt opletten dat ik me op die manier niet verraadde!

Vanmiddag erg druk geweest met m'n scriptie, maar heb weer een deel ingeleverd. Dinsdag heb ik weer een gesprek, spannend!

We kletsen hier nu met best aardig wat meiden. Het moet toch gewoon in juli voor iemand raak zijn??!!! Ik ga iig heel hard voor iedereen duimen!

Nou, toch best weer een lang stukje tekst geworden, hihi. Vind het echt leuk dat ik jullie heb leren kennen, thanx!

Slaap lekker voor iedereen en laten we hopen dat Sabien gauw met goed nieuws komt!

Liefs, ikke

Kinderwens maar nog even wachten :
Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD :
Sabien, 7 juli, 1e ronde, 1e kindje
Ci lo, 13 juli, 1e ronde, 4e kindje
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Desiree, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje  
Hopje, 25 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli? 1e ronde na mk, 1e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :