Goedemiddag!!
Jeetje wat een ochtend. Ik stond vanmorgen rond 9 uur onder de douche en m'n vriend lag nog in bed, toen m'n mobiel ging. Was het de zus van m'n vriend. Ze is nu 7 maanden zwanger van de tweede en had een bloeding gekregen. Of we zo snel mogelijk daar naartoe konden komen. Nou, heb me nog nooit zo snel afgedroogd en aangekleed! Mijn vriend met haar naar het ziekenhuis, waar haar vriend (die aant werk was) ook naartoe zou komen. Ik heb op hun kleine gepast van 16 maanden. Wat hebben we in spanning gezeten zeg! Er zijn allemaal onderzoeken gedaan en hoord evan m'n schoonmoeder dat het met het kindje na omstandigheden gelukkig wel goed is. M'n schoonzus blijft voor de zekerheid wel een nachtje in het ziekenhuis. Ik weet er nu het fijne nog niet van, maar zal straks nog wel even naar m'n zwager bellen. Wat zou nou de oorzaak van zo'n bloeding kunnen zijn? Maar goed, het kindje zit er nog. Ze moet nog 9 weken, dus blijf nog maar even zitten!
Kom net terug van de fysio en heb dus nog niets aan m'n scriptie kunnen doen vandaag, en dat terwijl ik zoveel moet doen!! Ga zo dus maar flink aan de slag, maar eerst nog even reageren op jullie:
@Hopje, ik merk nog niets van m'n eisprong. Ben echt heel erg benieuwd. Misschien is die al wel geweest? We wachten het maar af. Goed idee van je vakantielijstje! Ik ga niet op vakantie i.v.m. m'n afstuderen. Wel komt m'n zus die in het buitenland woont hier op vakantie en ze blijft van 18 augustus t/m 22 augustus hier slapen. Aangezien ze niets van onze plannen weet, denk ik dat het erg lastig wordt om tussendoor dit forum te bezoeken. Ik zal er in die week denk ik dus niet zijn om te kletsen , maar ga m'n best doen!!
@Desiree, wat grappig dat je mannetje zich zo anders gedraagd. Wat zijn het toch een schatten he! Ik merk het bij de mijne af en toe ook aan de manier hoe hij naar me kijkt, zo lief! En toen straks hielp hij me er gewoon aan herinneren m'n tabletje foliumzuur in te nemen, haha!! Meis, je moet er nog niet vanuit gaan dat het niet raak is hoor! Het kan maar zo, positief blijven!
@Lis, vandaag weer werken, blegh. Maar als iedereen straks terug is van vakantie, gaan jullie lekker nog!!
@Janien, nog een weekje maar en dan lekker op vakantie! Mocht je op vakantie nou positief testen, dan MOET je een internet cafe opzoeken om het ons te laten weten hoor!!!
@Sabien, goh, nog steeds geen rd'tjes??? Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar ik heb op dit forum al een aantal keer gelezen dat meiden op hun NOD negatief testen, maar een week later toch positief! Het kan namelijk even duren voor je lichaam een bepaald hormoon dat op te test te herkennen is, heeft aangemaakt. Ben je niet nieuwsgierig? Nogmaals, wil je geen valse hoop geven, maar ik zou er misschien toch nog een testje tegenaan gooien nu de rd'tjes nog steeds niet gekomen zijn. Natuurlijk kan het ook zijn dat je gewoon een lange cyslus hebt, misschien nog door het ontpillen...
Nog gefeliciteerd met je schoonvader!
Vakantie
Hopje, ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X, niet op vakantie, wel afwezig van 18 t/m 22 augustus
Sabien, 21 t/m 28 september
Janien, 21 juli t/m ......?
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Lisa,
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.