gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hoi iedereen! Heb zo'n druk weekend gehad. We hebben een verrassingsfeest gegeven voor mijn schoonvader voor zijn 65ste verjaardag. Zoooo leuk!! Hij wist van niets! En het weer zat ook lekker mee.

Verder helemaal niets te melden. Nog steeds geen RD'tjes!!! Grrrrr.  Ik sta te popelen om ervoor te gaan, maar mijn lijf staat blijkbaar in de wachtstand..... Ben nu een week te laat...

Volgens mij hebben we toch wel hele goede mannen getroffen hoor! Als ik dat zo lees! Waxinelichtjes in de badkamer.. SUPER! De mijne is er allemaal heel rustig onder,  maar het doet hem wel veel. Zijn broers hebben al kleintjes en je kan echt merken dat hij er extra veel mee bezig is. Flesje geven, spelen... zooo schattig!  

Ik heb de vakantielijst ook even aangepast.

Vakantie

Hopje, ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X,
Sabien, 21 t/m 28  september
Janien,
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Lisa,
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.

Goedemiddag!!

Jeetje wat een ochtend. Ik stond vanmorgen rond 9 uur onder de douche en m'n vriend lag nog in bed, toen m'n mobiel ging. Was het de zus van m'n vriend. Ze is nu 7 maanden zwanger van de tweede en had een bloeding gekregen. Of we zo snel mogelijk daar naartoe konden komen. Nou, heb me nog nooit zo snel afgedroogd en aangekleed! Mijn vriend met haar naar het ziekenhuis, waar haar vriend (die aant werk was) ook naartoe zou komen. Ik heb op hun kleine gepast van 16 maanden. Wat hebben we in spanning gezeten zeg! Er zijn allemaal onderzoeken gedaan en hoord evan m'n schoonmoeder dat het met het kindje na omstandigheden gelukkig wel goed is. M'n schoonzus blijft voor de zekerheid wel een nachtje in het ziekenhuis. Ik weet er nu het fijne nog niet van, maar zal straks nog wel even naar m'n zwager bellen. Wat zou nou de oorzaak van zo'n bloeding kunnen zijn? Maar goed, het kindje zit er nog. Ze moet nog 9 weken, dus blijf nog maar even zitten!

Kom net terug van de fysio en heb dus nog niets aan m'n scriptie kunnen doen vandaag, en dat terwijl ik zoveel moet doen!! Ga zo dus maar flink aan de slag, maar eerst nog even reageren op jullie:

@Hopje, ik merk nog niets van m'n eisprong. Ben echt heel erg benieuwd. Misschien is die al wel geweest? We wachten het maar af. Goed idee van je vakantielijstje! Ik ga niet op vakantie i.v.m. m'n afstuderen. Wel komt m'n zus die in het buitenland woont hier op vakantie en ze blijft van 18 augustus t/m 22 augustus hier slapen. Aangezien ze niets van onze plannen weet, denk ik dat het erg lastig wordt om tussendoor dit forum te bezoeken. Ik zal er in die week denk ik dus niet zijn om te kletsen , maar ga m'n best doen!!

@Desiree, wat grappig dat je mannetje zich zo anders gedraagd. Wat zijn het toch een schatten he! Ik merk het bij de mijne af en toe ook aan de manier hoe hij naar me kijkt, zo lief! En toen straks hielp hij me er gewoon aan herinneren m'n tabletje foliumzuur in te nemen, haha!! Meis, je moet er nog niet vanuit gaan dat het niet raak is hoor! Het kan maar zo, positief blijven!

@Lis, vandaag weer werken, blegh. Maar als iedereen straks terug is van vakantie, gaan jullie lekker nog!!

@Janien, nog een weekje maar en dan lekker op vakantie! Mocht je op vakantie nou positief testen, dan MOET je een internet cafe opzoeken om het ons te laten weten hoor!!!

@Sabien, goh, nog steeds geen rd'tjes??? Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar ik heb op dit forum al een aantal keer gelezen dat meiden op hun NOD negatief testen, maar een week later toch positief! Het kan namelijk even duren voor je lichaam een bepaald hormoon dat op te test te herkennen is, heeft aangemaakt. Ben je niet nieuwsgierig? Nogmaals, wil je geen valse hoop geven, maar ik zou er misschien toch nog een testje tegenaan gooien nu de rd'tjes nog steeds niet gekomen zijn. Natuurlijk kan het ook zijn dat je gewoon een lange cyslus hebt, misschien nog door het ontpillen...
Nog gefeliciteerd met je schoonvader!

Vakantie
Hopje, ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X, niet op vakantie, wel afwezig van 18 t/m 22 augustus
Sabien, 21 t/m 28  september
Janien, 21 juli t/m ......?
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Lisa,
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.

Hey MissX,

Jeetje wat een ochtend zeg!! Gaat het nu wel weer goed met haar?
Of heb je niets meer gehoord?

Hoe gaat het met je? Al tekenen van een eisprong ontdekt?

X hopje

Hey Hopje,

M'n zwager belde net. Ze heeft nu lichte weeen gekregen. Waarschijnlijk krijgt ze zo weeenremmers, misschien een kuur van 5 dagen en die moet ze dan ook in het ziekenhuis blijven. Ik krijg straks meer te horen. Denk dat ik vanavond maar even langs ga. Dat kindje moet echt nog even blijven zitten!

Ik zal jullie wel op de hoogte houden. Hier nog geen tekenen van een eisprong. Misschien ga ik het wel helemaal niet voelen joh...

Hoe is het daar?

Kus, ikke

Hier is het erg rustig. Voel een enkele keer een steek in mijn buik. En heb zo nu en dan een vol gevoel. En zaterdag en zondag echt onwijs last gehad van mijn rug. Die rugpijn voel ik nu nog lichtjes. Maar verder geen gekke dingen hier.

Afwachten nu....

Hoop maar dat de remmers helpen bij je schoonzus. Ik zal voor haar !!

X hopje

Hallo iedereen

Ik heb al een paar dagen met jullie mee zitten lezen en het lijkt me leuk om mee te kletsen! 25 juni heb ik m'n laatste pil genomen en volgens mij heb ik afgelopen weekend m'n eisprong gehad. Voelde  een aantal keer  steken rechts onderin m'n buik. Ik weet het natuurlijk niet zeker, ben 12 jaar aan de pil geweest. 26 juli is als ik het goed heb m'n NOD.
M'n man en ik hadden besloten om eerst te trouwen en daarna zwanger proberen te worden. Ik had al een tijd de kriebels, maar hij moest nog aan het idee wennen van trouwen en kinderen. Gelukkig is hij het er nu helemaal mee eens. We hebben in ieder geval een geweldige trouwdag gehad. We zijn ruim 9 jaar samen.
Fijn om jullie verhalen te lezen, want verder weet niemand dat we zwanger proberen te worden.  Leuk om ervaringen te lezen en te kunnen kletsen over iets waar  ik erg mee bezig ben.
Wel ga ik volgende week op vakantie voor 3 weken. Ik zal proberen jullie toch op de hoogte te houden.

Groetjes Puk

Hoi Meiden,

Wat een gezellig forum hier! Lijkt mer erg leuk om met jullie mee te kletsen ( Janien heb ik al op een andere topic ontmoet) Ik zal me even voorstellen, Dinah 22 jaar, ruim een jaar gretrouwd, 6 juni gestopt met de pil, en nu bezig met de 2e ronde, 1e kindje!
Wel ga ik helaas vrijdag op vakantie! Voor een week, en denk niet dat ik daar veel op internet kan want ben met mijn familie, dus dat is een groot risico!

iedereen succes met klussen, wachten of testen!

Hoi meiden!!!

gezellig hoor dat er vandaag weer lekker gekletst word!!!

@ MissX, Jeetje meis wat een verhaal!! van je schoonzus
       Hoe gaat het nu? helpen de remmers???

@ Puk, Welkom gezellig dat je mee komt kletsen!!
      We zijn net een vakantie lijst gestart,wanneer ga je precies??

@ Dinah, Welkom ook! hoe meer zielen hoe meer vreugd
        Wanneer is jou NOD?

Voor puk en dinah even over mij: ben 23 ben in juni gestopt met mijn pil
zit nu in ronde 2 en mijn nod is 4 aug!

@ de rest, alles goed dames???

nog 3 kwatier en dan zit me werk er weer op       joepi! lekker naar huis....

X

Terug
Bovenaan