Hey meiden!
Daar ben ik weer! Net weer even bij m'n schoonzus in het ziekenhuis geweest. Ze heeft vanmorgen het tweede spuitje gehad voor de longrijping. Nog steeds veel harde buiken en af en toe wat bloedverlies. Nog geen verbetering dus. Wel een fijn idee dat ze daar in goede handen is. Zoals het er nu naa uit ziet, ligt ze er het weekend ook nog wel. Elke dag dat het kindje blijft zitten is mooi meegenomen!
Met mij gaat het ook prima hoor. Heb maar weer een nieuw pak met condooms gekocht, haha! Wat kan wachten lang duren!! Nog 5,5 week... Heb besloten vandaag even niets aan m'n scriptie te doen. Morgen weer een dag. Moet vanavond ook werken, dus ff niks nu, heerlijk!
Heb jullie eigenlijk nog iets heel persoonlijks te vragen... Maar daarvoor zitten we hier, toch? Ik heb de laatste paar dagen zoveel last gehad van afscheiding in m'n onderbroek. Zou dat met de eisprong te maken gehad kunnen hebben? Stel dat ik een cyclus heb van 28 dagen, dan zou ik afgelopen maandag m'n ei gehad hebben. Ik heb wel last van m'n buik gehad. Maar ik kreeg dinsdagavond dus ineens zoveel afscheiding en gisteren was het helemaal erg! Moest op een gegeven moment zelfs een schone string aandoen omdat het zo nat was.. Vandaag alweer minder. Verder geen rare kleur ofzo, gewoon wit/doorzichtig (oh, sorry voor de details ) en geen rare geur. Alleen dus meer dan anders. Heb het altijd wel een klein beetje. Hebben jullie dat ook gehad? Ben heel benieuwd...
@Jannie, hoe is het? Jij hebt net je drukke klusweek gehad, of niet? Nog even geduld...
@Janien, en, hoe reageerde je moeder? Voelt het als een opluchting dat je het haar nu ook verteld hebt? Ik hoop het meis! En heb je ondertussen ook al getest? Meldplicht!!!
@Hopje, je moet wel positief blijven! Dat je geen klachten meer hebt, wil niets zeggen joh! Gewoon blijven hopen. Ik duim in ieder geval voor je!
@Lis, weer lekker klussen! Is het bij jullie ondertussen al zo van 'we moeten' of allemaal nog heel ontspannen? Ben zo benieuwd hoe wij daar straks mee om zullen gaan. We hebben wel afgesproken dat als een van ons gewoon geen zin heeft in sex, we het niet doen. Het moet wel leuk blijven. Als het nou na veel rondes nog niet raak is, kan ik het me voorstellen dat je het anders aanpakt.
@De rest: hoe is het met jullie? Bijna twee meiden NOD, spannend!!!
Liefs, ikke
Kinderwens maar nog even wachten :
Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september
NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Desiree, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 24 of 25 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli, 1e ronde na mk, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Dinah, 10 augustus, 2e ronde, 1e kindje