gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hey Liss,

Je hebt helemaal gelijk! Sorry hoor.
Ik bedoelde Janien.

Maar dan zit jij wel weer in je vruchtbare week toch? Of vergis ik mij nu weer?

Nogmaals sorry!

X hopje

Geeft helemaal niks hoor!

ik heb maandag mijn eisprong,dus ze zeggen dan dat je vanaf vrijdag tot dinsdag je vruchtbare dagen hebt.ben ook heel benieuwd of ik dit keer mijn eisprong ga voelen...

We gaan flink aan de klus hihi

X

Hey meiden!

Daar ben ik weer! Net weer even bij m'n schoonzus in het ziekenhuis geweest. Ze heeft vanmorgen het tweede spuitje gehad voor de longrijping. Nog steeds veel harde buiken en af en toe wat bloedverlies. Nog geen verbetering dus. Wel een fijn idee dat ze daar in goede handen is. Zoals het er nu naa uit ziet, ligt ze er het weekend ook nog wel. Elke dag dat het kindje blijft zitten is mooi meegenomen!

Met mij gaat het ook prima hoor. Heb maar weer een nieuw pak met condooms gekocht, haha!  Wat kan wachten lang duren!! Nog 5,5 week... Heb besloten vandaag even niets aan m'n scriptie te doen. Morgen weer een dag. Moet vanavond ook werken, dus ff niks nu, heerlijk!

Heb jullie eigenlijk nog iets heel persoonlijks te vragen... Maar daarvoor zitten we hier, toch? Ik heb de laatste paar dagen zoveel last gehad van afscheiding in m'n onderbroek. Zou dat met de eisprong te maken gehad kunnen hebben? Stel dat ik een cyclus heb van 28 dagen, dan zou ik afgelopen maandag m'n ei gehad hebben. Ik heb wel last van m'n buik gehad. Maar ik kreeg dinsdagavond dus ineens zoveel afscheiding en gisteren was het helemaal erg! Moest op een gegeven moment zelfs een schone string aandoen omdat het zo nat was.. Vandaag alweer minder. Verder geen rare kleur ofzo, gewoon wit/doorzichtig (oh, sorry voor de details ) en geen rare geur. Alleen dus meer dan anders. Heb het altijd wel een klein beetje. Hebben jullie dat ook gehad? Ben heel benieuwd...

@Jannie, hoe is het? Jij hebt net je drukke klusweek gehad, of niet? Nog even geduld...

@Janien, en, hoe reageerde je moeder? Voelt het als een opluchting dat je het haar nu ook verteld hebt? Ik hoop het meis! En heb je ondertussen ook al getest? Meldplicht!!!

@Hopje, je moet wel positief blijven! Dat je geen klachten meer hebt, wil niets zeggen joh! Gewoon blijven hopen. Ik duim in ieder geval voor je!

@Lis, weer lekker klussen! Is het bij jullie ondertussen al zo van 'we moeten' of allemaal nog heel ontspannen? Ben zo benieuwd hoe wij daar straks mee om zullen gaan. We hebben wel afgesproken dat als een van ons gewoon geen zin heeft in sex, we het niet doen. Het moet wel leuk blijven. Als het nou na veel rondes nog niet raak is, kan ik het me voorstellen dat je het anders aanpakt.

@De rest: hoe is het met jullie? Bijna twee meiden NOD, spannend!!!

Liefs, ikke

Kinderwens maar nog even wachten :

Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Desiree, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje  
Hopje, 24 of 25 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli, 1e ronde na mk, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Dinah, 10 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, .............., 2e ronde, 1e kindje

Zwanger:

Hey MissX,

Bedankt voor je opbeurende woorden! Je hebt helemaal gelijk! We blijven positief!!

Wat je afscheiding betreft... Ik zelf heb daar geen last van (tenminste tot nu toe niet). Ook tijdens en rond mijn eisprong had ik geen afscheiding. Ik weet ook niet wat het zou kunnen zijn. Sorry dat ik je niet verder kan helpen... Maar meiden genoeg op dit forum, dus hopelijk kunnen zij je helpen. En anders misschien even googlen?

Fijn om te horen dat het met je schoonzusje aardig goed gaat. Ik blijf voor haar duimen!!Ik ga er nu op mijn werk een eind aan breien dus ik ben er pas morgen weer.

Fijne avond alvast!

X hopje

Dag dames!
Mijn vriend en ik hebben vandaag besloten om ervoor te gaan.
Ik ben 24, bijna 25, geef les en ga in oktober trouwen.
Ik slik al meer dan een jaar de pil niet meer, pure luiheid.
Ik moet "ongi" worden deze week.
Wanneer vindt dan ongeveer mijn eisprong plaats, een week of twee daarna?
Ach, we "klussen" dan wel gewoon iedere dag, voor de zekerheid, haha!
Vindt ie vast niet erg...
Wat is nu precies het begin van je cyclus? Is dat de dag na je ongesteldheid?
Misschien had ik toch wat beter op moeten letten tijdens biologie...
Nou ja, ik wil me hierbij graag aansluiten bij deze gang!

Groetjes!

Hmm, volgens mij lees ik net dat de eerste dag van je menstruatie ook de eerste dag van je cyclus is...Pffff, slcht van mij zeg, hahaha!
Betekent wel dat ik niet meer zo lang hoef te wachten voor we er echt voor kunnen gaan, een weekje gok ik...
Whoehoe, zoooo spannend!!!

Hallo Dames,

Vanmiddag lekker aan het shoppen geweest met mn mams.
Was reuze gezellig.
Het grappige was dat ze vandaag een paar keer aan me heeft gevraagd of ik zwanger was! Terwijl ze nog van niks wist. Moest aan het einde van de middag namelijk erg veel gapen en tijdens het autorijden zat mn broek zo krap. Niet dat het nu al van een eventuele zwangerschap kan komen, maar omdat ik zo gek op chocolade ben. Haha.
Toen we eenmaal bij ons thuis kwamen heb ik het haar verteld.
Ze was zo blij! Ging van alles vragen. Hele opluchting dat ze er zo blij om was!!
D8 eerst dat ze het vanwege mn jonge leeftijd mss nog niet helemaal zou zien zitten.
Maar grappig niet, het is net alsof moeder een extra zintuig hebben! Ben benieuwd of ik die later ook ga krijgen.

@Miss:Ik had dat rond mn eisprong ook hoor en eigenlijk nog wel steeds trouwens veel afscheiding.
Is dat trouwens normaal dat je dat ook voor je NOD nog hebt?

@Ons nieuwste lid:
Je cyclus begint vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Je eisprong heb je dan 14 dagen later.
Je moet niet elke dag klussen maar om de dag. Is de kwaliteit van het zaad beter!
Succes!

liefs

Terug
Bovenaan