gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hey Lot,

Jeetje wat een ellende zeg, zo'n inplanon! Ik dacht eigenlijk dat het iets was dat van onder ingebracht werd. Kwam er dus aan het eind van je verhaal pas achter dat het in je arm geplaatst wordt, haha! Wees idd maar blij dat je er vanaf bent ja. Dus jij werd zwanger terwijl je de pil slikte. Mag ik vragen hoe jullie daarmee omgingen? Hadden jullie het wel eens over kinderen gehad of kwam het als een schok? Zo te lezen zijn jullie er iig wel blij mee, want jullie gaan nu voor een tweede! Wat geweldig dat je het idee hebt dat je zwanger bent! Ik hoop het zo voor je. Ga je van die sensitesten gebruiken waarmee je al 6 dagen voor je NOD kunt testen? Of wacht je geduldig af?? Nou, houd ons op de hoogte zou ik zeggen!

Liefs, ikke

Kinderwens maar nog even wachten :

Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Desiree, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje  
Hopje, 24 of 25 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli, 1e ronde na mk, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Dinah, 10 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, ......................, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, .............., 2e ronde, 1e kindje

Zwanger:

Willen de overige meiden zelf het lijstje invullen? (Even kopieren en plakken en invullen). Ben het overzicht een beetje kwijt, haha! Sabien, hoe gaat het met je? Zijn de rd'tjes  al gekomen?? Hoop het niet!

Vakantie

Hopje, ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X, niet op vakantie, wel afwezig van 18 t/m 22 augustus
Sabien, 21 t/m 28  september
Janien, 21 juli t/m ......?
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Lisa,
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.
Lot,
Puk,
Jannie,

Heej MissX,

Ik moest wel beetje lachen om je twijfels over je figuur straks!

Ik ben natuurlijk al bevallen en zou je even zeggen wat mijn ervaring is;-).

Om te beginnen, ik ben 1.79 lang en woog voor ik zwanger werd van mijn dochter 52 kilo (lees, eigenlijk veel te mager maar ik vond dat mooi). Ik had broekmaat 26 (34) en XS voor shirts ed. Even nog het laatste detail cupmaat 70 B.

Nu de after hahaha.. Ik ben nogsteeds 1.79 uiteraard, weeg nu 64 kilo, broekmaat 38, boven S, en cupmaat 75 C/D.. Moet eerlijk zeggen dat ik me nu een stuk prettiger voel, in het begin voelde ik me echt dik en de kilos gingen er gewoon niet af! Mijn man vind me nu veel mooier dan ervoor.. (hij moest eens anders beweren hahahaha)

Tijdens mijn zwangerschap had ik bijna geen buik, die zagen de buitenstaanders pas bij 7 maanden voor het eerst een beetje!! Mijn borsten waren gigantisch haha 70 E.. Na mijn bevalling ben ik in totaal 3 kilo afgevallen.

Het enige wat ik verschrikkelijk vind is mijn borsten, ze staan niet meer zo mooi en fris vooruit als voorheen haha.. Ze hangen een beetje en ik wil nu niet meer topless op het strand.. Noem het preuts, maar dat vind ik het ergste wat mijn lihaam heeft moeten inleveren op de geboorte van ons wondertje..

Het verschilt trouewns echt per persoon hoevvel je aankomt en wat er weer af gaat.. Soms zie je super slanke, zelf modellen, dames, waarvan je nooit zou denken dat die ooit bevallen zijn..

Ennuh sporten en trainen na je bevalling en je bent weer in vorm!;-)

Liefs Lot

Hoi dames,

Nou, dames, ik begin toch wel te twijvelen.
Word elke ochtend misselijk wakker en voel me soms draaierig en misselijk te gelijk.
Ben ook moe.
Maar kan ook een andere reden hebben.(welke  weet ik alleen niet haha)
Ýk probeer er alleen niet te veel over te denken want kan mezelf natuurlijk ook gek maken .Wil om die reden ook nog geen test doen
Het antwoord krijg ik maandag, ik hou jullie op de hoogte!

Janien, wat leuk dat je het hebt vertelt en vooraal dat ze zo  leuk reageerde
Ik heb er over getwijveld om het te zeggen maar op het moment dat ik het tegen mijn ouders zeg moet ik het ook tegen mijn schoonouders zeggen.
Heb geen zin in vragen, mocht het niet lukken.hihi
Heb het wel tegen mijn beste vriendin gezegd en die reageerde zo spontaan joh
we blijven erover praten echt leuk!

verder alles goed met iedereen?

x

He MissX,

Ik was net een heel verhaal aan je aan het typen dus lees nu was je eerdere reactie.. Zal daar ook even op reageren.

Tuurlijk wil ik vertellen hoe het ging toen ik zwanger bleek.. Even bij het begin beginnen.

Mark en ik hadden het erover dat we wel toe waren aan kinderen en dat we na een tijdje wilde stoppen met de pil, ergens in de winter. Ondertussen slikte ik gewoon de pil door en werd ik braaf iedere maand ongesteld. Op een gegeven moment was ik ziek geweest (en had dus de kwaaltjes die ik eerder beschreef in mijn reactie op hopje geloof ik) en dacht toen, wat raar, maar toen ik ging denken aan wat het zou kunnen zijn ging het weg.. Dacht zelf aan een flink griepje. Later kreeg ik ineens wel erg grote borsten en begon ineens alles zo sterk te ruiken, moest kokhalzen van de vaat voor ik het in de vaatwasser deed etc.. Toen heb ik een test gehaald, met Mark samen.. Hij moest s avonds werken en ik denk nou die doe ik wel ff.. Kwamen er gewoon twee streepjes naar voren, wel een vaag streepje maar toh het waren er twee..

Eerste reactie, erg geschokken, blij, raar, verdrietig, en nu?? haha. Kijk we dachten wel aan kindjes, maar wilde er einde van het jaar mee beginnen. Dat niet alleen, Ik rookte, hield van een wijntje op zijn tijd, en ben gek op sushi en rood vlees!
Bij de verloskundige prakrijk bleek ik 16 weken zwanger! Toen begon het pas te leven in ons, we gingen er van genieten en waren intens gelukkig! Meteen gestopt met roken uiteraard en op de echo bleek alles ok.

En eenmaal moeder, het is zo geweldig, zwaar ook zeker, met 32 uur werken, maar o zo geweldig, dus nu opweg naar de tweede..
Ik ga idd 6 dagen van te vorgen die sensi test doen..   Dus 24 juli.. Wel staat in de gebruiksaanwijzing dat je het beter kan doen als je NOD zou moeten zijn.. Dus mocht ie negatief zijn doe ik het 30 juli nog een keer.. Heel spannend!

Liefs Lot

Willen de overige meiden zelf het lijstje invullen? (Even kopieren en plakken en invullen). Ben het overzicht een beetje kwijt, haha! Sabien, hoe gaat het met je? Zijn de rd'tjes  al gekomen?? Hoop het niet!

Vakantie

Hopje, ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X, niet op vakantie, wel afwezig van 18 t/m 22 augustus
Sabien, 21 t/m 28  september
Janien, 21 juli t/m ......?
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Lisa,
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.
Lot, in mei op vakantie geweest verder niet meer weg, wel veel weekendjes weg.
Puk,
Jannie,

Hey Lot,

Nu ik jouw kwaaltjes lees van je eerste zangerschap krijg ik weer meer twijfels.
Ik heb namelijk een aantal overeenkomsten, ik ben namelijk ook verkouden en een beetje grieperig, ik moet ook meer plassen en heb steeds zo'n druk op mijn blaas, ook heb ik steeds meer honger, vooral 's avonds heb ik echt overal zin in. En ook heb ik het idee dat mijn broeken strakker zitten. Al denk ik dan dat dat waarschijnlijk komt omdat we net op vakantie zijn geweest en je dan vaak wel wat aankomt.

Verder voel ik mij niet anders dan anders, dus wacht ik het maar af.

Succes verder!

X hopje

Terug
Bovenaan