gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hey Janien!

Wat fijn dat je moeder zo leuk reageerde! En wat toevallig dat ze dat zei joh! Hoop zo dat ze echt iets 'aanvoelt' en dat het raak is! Merk je al dat je zin hebt in andere dingen? Augurken misschien? Haha . Fijn om te horen dat jij dat ook hebt, die afscheiding. Weet eigenlijk niet of het ook voor je NOD normaal is. Maar ik moet zeggen dat ik het eigenlijk altijd wel een beetje heb, ook net voor ik ongi moet worden. Maar de hoeveelheid die ik gisteren had, was voor mij nieuw. Zal allemaal best te maken hebben met het stoppen met de pil. Raar he, al die veranderingen in je lichaam?

Ik moest eigenlijk vanavond werken, maar werd gebeld dat het werk al af was, dus lekker een avondje vrij. Ben via UPC digitale televisie alle afleveringen van Desperate Housewifes aan het terug kijken, leuk!

@Eilatan, welkom hier! Wat een aparte naam trouwens, is dat buitenlands? Wat super voor jullie dat jullie de beslissing hebben genomen om voor een kindje te gaan! En in oktober trouwen, wow! Al bijna klaar met alle voorbereidingen? Je zei dat je al meer dan een jaar de pil niet meer slikt. Gebruiken jullie dan wel voorbehoedsmiddelen of ben je toevallig nog niet zwanger geraakt? Als je ongi geworden bent, moet je dat even laten weten. Kunnen we uitrekenen wanneer je NOD is. Heb je al die tijd een regelmatige cyclus gehad? Of nooit zo op gelet, kan ook natuurlijk. Ik zal je in ieder geval in ons lijstje plaatsen! Ik ben trouwens 24 en mijn vriend 32. Wij gaan  vanaf eind augustus voor het echie voor een eerste kindje. Erg spannend allemaal! Ik ben dus de enige van ons die nog niet aan het klussen is, dus ik let goed oop hoe jullie het doen!  De reden waarom wij nog heel even wachten, is omdat ik hoop eind september af te studeren. We vinden het een mooie tijd om er dan voor te gaan. Maar wachten is wel moeilijk! Moeilijk maar in ons geval even verstandig.. Ben wel al gestopt met de pil, dus nu even veilig. Ik hoop op een mooie cyclus van 28 dagen, dan zou ik afgelopen maandag m'n eisprong gehad hebben.  

Liefs, ikke  

Kinderwens maar nog even wachten :
Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Desiree, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje  
Hopje, 24 of 25 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli, 1e ronde na mk, 1e kindje
Lot, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Dinah, 10 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, ......................, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, .............., 2e ronde, 1e kindje

Zwanger:

Nee hoor haha dat niet. Ze zei dat toen ze zwanger was van mij enorme last van der borsten had, die waren pijnlijk en hard.
Ook al lijk ik qua uiterlijk dan niet veel op haar, ik hoop dat mijn pijnlijke borsten hetzelfde betekenen!

goeiemorgen meiden!!

alles goed met jullie???

@ janien, Spannend!!!!!!! ben aan het duimen hoor!

@ desiree, voor jou zit het er ook aan te komen he,voel je je al anders???

X

Dag dames,

Hier alles prima, nog geen bijzonderheden, we wachten rustig af en klussen door.
Janien: fijn dat je het tegen je moeder hebt kunnen vertellen!
Enneh... nog een  test gedaan? ;-) Op www.sensitest.nl kun je extra gevoelige testen kopen dus je al 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken.

Je hoort vaak dat de geschiedenis zich herhaalt wb zwangerschappen van je moeder en van jezelf. Bij mijn moeder was het ook zo dat ze al een tijdje wist: ik ben zwanger, maar dat de testen best lang negatief bleken. Bij mij dus ook, grappig!

Groetjes en klus-ze allemaal!

Hey meiden!

Gisteren was ik niet op het forum. Ik was namelijk een dagje uit met een vriendin en haar 2 kinderen van. Erg leuk, kon ik alvast een beetje oefenen.
Vrijdagavond en gisteren de hele dag buikpijn gehad. Net of ik ongi was. Ook veel afscheiding trouwens.  Wat dat nou weer was? Misschien toch pas nu mijn eisprong gehad?

@Janien: Wat spannend zeg! Al getest?   Ik zou denk ik wel graag testen met mijn man erbij. Niet alleen bij een teleurstelling, maar ook als het raak is. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt.

Groetjes Puk

Hey Puk,

Voor ons begint het nu ook op te schieten hè.
Heb je verder nog last van kwaaltjes?

X hopje

Hey dames!

Hopje en Puk, voor jullie schiet het inderdaad ook al op! Spannend hoor! Ik merk dat ik echt elke dag aan het aftellen ben. Zo benieuwd ook hoe snel het raak zal zijn straks! Gelukkig heb ik het nu druk genoeg zodat ik er niet de hele dag bij stil sta. Kan mezelf echt helemaal gek maken joh!

Vanmorgen na de fysio geweest en daarna even de stad in. Twee nieuwe spijkerbroeken gekocht. Vond dat ik mezelf wel weer eens een keer mocht verwennen. Toen ik in het pashokje stond, dacht ik bij mezelf: misschien is dit voorlopig wel de laatste keer dat ik 'normale' spijkerbroeken koop en worden het de volgende keer zwangerschapsbroeken! Maar dat zal zo'n vaart wel niet lopen, haha! Ik ben pas 5 kilo afgevallen en had nu waarempel een maat kleiner!! Maken jullie je ook wel eens druk om hoe je figuur eruit zal zien na een zwangerschap? Ben zo bang dat ik een echte plumpudding wordt. Niet dat ik nu een geweldig lijf heb, maar straks... Weet ook we dat je er zelf bij bent en er natuurlijk wel wat voor moet doen om het weer in vorm te krijgen. Maar dat is toch wel iets waar ik wel eens over nadenk.

Nou, ga maar even stofzuigen en dweilen en zo eten koken. Als m'n vriend late dienst heeft, eten we altijd tussen de middag warm, vandaar. Tot later!!

Liefs, ikke

Hai dames,

Was ff de weg kwijt in dit forum hoor, wordt zoveel gereageerd dat ik ff moest zoeken naar de reacties op mijn voorstellen en wie wat nou ookalweer aan me vroeg.. Hoop dat ik het onthouden heb maar hierbij de antwoorden haha:

@ Puk : Das idd wel heel erg toevallig dat beide namen en keuzes bij mij en mijn dochter hetzelfde zijn!! Heb je ook al nagedacht over namen voor eventuele jongen?

@ MissX : Je vroeg mij geloof ik waarom ik een inplanon afraad.. Ten eerste omdat tegenwoordig steeds meer huisartsen het ook afraden omdat er steeds meer verkeerd geplaatst wordt en er een hoop rechtzaken lopen tegen artsen waarbij de patient zwanger is geraakt! Ten tweede omdat de bijverschijnselen echt niet prettig waren bij mij persoonlijk, werd dikker, kreeg zwangerschapsmasker in de zon, ineens pukkeltjes!! Hartkloppingen om niets en iedere dag hoofdpijn. En ten derde omdat toen ik hem wilde laten verwijderen bij de Gyn op advies van mijn huisharts ivm de bijverschijnselen, ze even waren vergeten te vertellen dat als je ervoor kiest hem te laten verwijderen voor de 3 jaar dat hij uitgewerkt is, met of zonder medische reden, het de 1000 euro kost wat NIET wordt verzekerd door je verzekering!!!!  Dat heb ik dus niet gedaan, mijn eigen huisarts wilde hem niet verwijderen door alle rechtzaken en wilde er niets mee te maken hebben. Reden 4, toen ik uit eindelijk mijn vroegere huisarts zo ver kreeg hem te verwijderen (daar kost het  25 euro, alleen de kosten van een  consult bij een andere huisarts dan je eigen huisarts) lukte het haar niet en nu heb ik 3 sneetjes in mijn arm en bleek ook nog eens dat hij verkeerd geplaats was!
Weet niet of je overtuigd bent maar het is echt een uitvinding die nooit gedaan had moeten worden! JE voelt trouwens dat stokje in je arm ook steeds zitten en  met slapen als je verkeerd ligt deed t zelfs zeer.. Al met al NEEM NOOIT EEN INPLANON!!! ;-)

@ Hopje :  Ik heb dus idd een dochtertje, Puk Lente, van bijna  15 maanden alweer, en kan mijn zwangerschap dus nog goeg herinneren.. Je vroeg mij wat destijds mijn NOD was, maar dat weet ik niet, ik werd  zwanger door de pil heen. Mijn gyn dacht daarna dat mijn eisprong nog in mijn stopweek viel, maar zeker weten doe ik dat dus niet.. Ik kan je wel vertellen wat de eerste kwaaltjes waren omdat ik natuurlijk  later wist ow dat verklaard hoe ik me toen voelde! Even de kwaaltjes van in het eerste begin: Ik was met vlagen misselijk, mijn borsten werden steeds gevoeliger en mijn tepels werden donkerder. Daarnaast werd ik grieperig, heel erg verkouden (vlak na mijn innesteling). Ik moest meer plassen, kreeg steeds meer honger, en een betere stoelgang om het zo maar ff te zeggen.. Trekkerig gevoel links en rechts onderin mijn buik (bandenpijn wat je later duidelijk kan plaatsen), en broeken die te strak leken te zitten want ik kreeg er buikpijn  van..  

Op dit moment heb ik die kwaaltjes weer. Mijn NOD is 30 juli en ik heb sterk het gevoel dat ik zwanger ben.. Testen heeft helaas nog niet zoveel zin dus het is een kwestie van afwachten, en ow wat is dat lastig.. Ik moet natuurlijk niet teveel hopen watn het zou wel een erge tegenvaller zijn als ik 30 juli WOD ben ipv NOD ;-).. We zullen het wel merken, maar de kwaaltjes zitten niet tussen mijn oren!

Aan de andere dames, ook allemaal  hallo! en hoe gaat het??

Liefs Lot  

Terug
Bovenaan